Sen, että onko joku tietty henkilö ikuinen sinkku vai löytääkö hän rakkauden?
Kuka päättää?
11
306
Vastaukset
Oma päätös 😀
- viisvee
ainahan se on oma valinta,
- NainenRuudunTakaa
Asia kannattaa alistaa tämän palstan asiantuntijoiden päätettäväksi.
- Soteantaa
Sote...
- Jotenkinhauska
😂😂😂😂
- lihavihatipunen
Jumala päättää.
- Kaisanoasaa
Jumala ei päätä mitään koska ei ole olemassa. Rumat naiset päättää ettei rumat miehet saa naista koskaan.
Aika pitkälle oma päätös.
.. PolunHenki.. ;P
Minä. Mä oon kolmeen vuoroon neljän (4) muun lisäks käynyt työkseni läpi anomuksia. Että mä oon yks neljästä. Noh... välillä voi tuurata yks kaiffari, mut aika tiijättekö pieni piiri näistä päättää... vituttaa vähän tää ainainen työhönpatistaminen, niin voi näkyä päätöksissä... sorppa!
- amorin.nuoli.päättää
amor sen päättää ja tinderitytöt päättää myös ja eikä aio koskaan seurustella ja pysyvät ikuisesti sinkkuina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312923Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431501Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19951Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32919Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22908- 52878
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36783Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48689