Mikä on palstan naisten taso?

Kaikysyäsaa

Oletteko kauniita tiukkakroppaisia nuoria naisia vai millaisia olette? Onko mies tasonne ätmi vai joku varakas julkkis ytmi kuten touko aalto tai laulaja robin joka on myös aika rikas?

76

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

Mä vähän varastin tän Dissikseltä mutta mun tasoni on Malminkartanon jätemäen korkeudella eli aika korkea.

Touko Aalto...rikas?? Robin...lapsi!!

• Yli 90 m merenpinnasta! Ei mikään huono taso!

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

Yli 90 m merenpinnasta! Ei mikään huono taso!

Ainakin vaikeasti saavutettava, siis mulle itselleni 😁

• lihavihatipunen kirjoitti:

Ainakin vaikeasti saavutettava, siis mulle itselleni 😁

No sä vielä selätät ne kiemurat. Nappaat jonkun rockhenkisen hyvän tyypin ja viet mennessäs. Välillä opetat maalaiselämää sille. Välillä haistat täällä pitkät ja vejät täysillä lopun elämää. Asennetta!

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

No sä vielä selätät ne kiemurat. Nappaat jonkun rockhenkisen hyvän tyypin ja viet mennessäs. Välillä opetat maalaiselämää sille. Välillä haistat täällä pitkät ja vejät täysillä lopun elämää. Asennetta!

Tarkotin konkreettisesti, että mulla loppuu kunto yleensä niissä portaissa.

Mutta kiitos, suunnitelma vaikuttaa hyvältä 😊

Tarkotin konkreettisesti, että mulla loppuu kunto yleensä niissä portaissa.

Mutta kiitos, suunnitelma vaikuttaa hyvältä 😊

Noh. Loppus multakii...

No minusta sulla on ihan hyvä huumori. Pikkuisen uskoa ihtees ja siinä se ois. Sitten lätkäsisit jätkälle prioriteetit tiskiin ja kattosit, vieläkö roikkuu mukana. Kyllähän sä oot lupsakka paketti. Sun musamaun takaa löytyy niin helkutin hyviä sällejä. Ne ei oo niin nökönuukia, mutta se sydän... se on tärkeä!

https://youtu.be/KKGs_kFRZBc

Ne vaan osaa vetää ja on merkitystä!!!

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

Noh. Loppus multakii...

No minusta sulla on ihan hyvä huumori. Pikkuisen uskoa ihtees ja siinä se ois. Sitten lätkäsisit jätkälle prioriteetit tiskiin ja kattosit, vieläkö roikkuu mukana. Kyllähän sä oot lupsakka paketti. Sun musamaun takaa löytyy niin helkutin hyviä sällejä. Ne ei oo niin nökönuukia, mutta se sydän... se on tärkeä!

https://youtu.be/KKGs_kFRZBc

Ne vaan osaa vetää ja on merkitystä!!!

Mun huumoria on ennenki kehuttu, siis ne joilla on samantyyppinen huum.taju. Mulla on tosin vähän tapana heittää asioita liikaa lekkeriks, mutta sit taas en tykkää jos mies tekee niin 🙄. Joo, uskoa otteen tarvis olla enemmän.

Tuos on kyllä hyvät sanat yössä Mokoman biisissä.

Mun huumoria on ennenki kehuttu, siis ne joilla on samantyyppinen huum.taju. Mulla on tosin vähän tapana heittää asioita liikaa lekkeriks, mutta sit taas en tykkää jos mies tekee niin 🙄. Joo, uskoa otteen tarvis olla enemmän.

Tuos on kyllä hyvät sanat yössä Mokoman biisissä.

No oothan sä täällä lähtenyt mun älyttömyyksiin mukaan? Otatko muka itl kaikki tosissas?

Varmaan oot lukenut mun juttuja muutenkin. Osaan olla vakava, mutta heittää läppääkin, etkö muka tunnista?

Sä vaan epäilet ittees liikaa. Fobioita. Kyllä sä osaat olla suora ja kysyä jos epäillyttää. Ja aina voi kysyä....

https://youtu.be/312Sb-2PovA

Mä etsin tämän niisin jostain... jotain se kertoo... mitä, en tiedä, mutta ottaisin selvää jos välittäsin...aina ei vaan tiedä... pitää antaa aikaa, jos sille tuntuu...

Mä taidan vetästä tupekin ja kuuntelen biisin loppuun...

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

No oothan sä täällä lähtenyt mun älyttömyyksiin mukaan? Otatko muka itl kaikki tosissas?

Varmaan oot lukenut mun juttuja muutenkin. Osaan olla vakava, mutta heittää läppääkin, etkö muka tunnista?

Sä vaan epäilet ittees liikaa. Fobioita. Kyllä sä osaat olla suora ja kysyä jos epäillyttää. Ja aina voi kysyä....

https://youtu.be/312Sb-2PovA

Mä etsin tämän niisin jostain... jotain se kertoo... mitä, en tiedä, mutta ottaisin selvää jos välittäsin...aina ei vaan tiedä... pitää antaa aikaa, jos sille tuntuu...

Mä taidan vetästä tupekin ja kuuntelen biisin loppuun...

En ota tosissani IRL asioita...siis yleensä. Joskus iskee joku "tosikkovaihde" päälle.. Mää vähän huonosti muotoilin varmaan tuon asian mutta siis tarkoitin että ite heitän lekkeriks asioita omaa epävarmuuttani tms.

En ota tosissani IRL asioita...siis yleensä. Joskus iskee joku "tosikkovaihde" päälle.. Mää vähän huonosti muotoilin varmaan tuon asian mutta siis tarkoitin että ite heitän lekkeriks asioita omaa epävarmuuttani tms.

No huumori on hyvä laukaisia tilanteisiin. Oon kyllä repinyt sua tietentahtoen pelleilemään täällä. Huomaan, että välillä vajoat totiseen maailmaan. Sitten hyppäät ykskaks ja pelkeilet.

Ihan hyvin voin kuvitella sut bussipysäkille nauattamassa jotain sälliä ja vakavoidut kesken hähättksen ja suutelet miestä. Niin että tältä kääntyy väkisin varpaat ylöspäin.

Wow! Jeah!!!

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

No huumori on hyvä laukaisia tilanteisiin. Oon kyllä repinyt sua tietentahtoen pelleilemään täällä. Huomaan, että välillä vajoat totiseen maailmaan. Sitten hyppäät ykskaks ja pelkeilet.

Ihan hyvin voin kuvitella sut bussipysäkille nauattamassa jotain sälliä ja vakavoidut kesken hähättksen ja suutelet miestä. Niin että tältä kääntyy väkisin varpaat ylöspäin.

Wow! Jeah!!!

Lähden kyllä helposti pelleilyyn mukaan koska se on hauskaa.

Mutta nyt pitäisi varmaan vajota unimaailmaan. Loma vetelee viimeisiään ja pitäisi pikkuhiljaa saada vuorokausirytmi normalisoitua.

Eli hyviä öitä!

• Kaikysyäsaa

Robin ei ole lapsi vaan just meni armeijaan joten se on mies. Touko tienannut yli 70 tuhatta joten onhan se tosi rikas suomen mittakaavassa.

• lihavihatipunen

No on se minuun ikääni verrattuna lapsi.

Kai sä sen tiedät, että ei tälle palstalle mitkään nuoret tiukkakroppaiset naiset kirjoittele. Jos joskus sellainen tänne eksyy, häipyy yhtä nopeaan kuin on tullutkin.

• lihavihatipunen

Mua ei Touko-poukon mahdolliset rahat kiinnostele, eikä Toukohousu muutenkaan.

• Kaikysyäsaa
        lihavihatipunen kirjoitti:

Kyllä naisia kiinnostaa miehen rahat paljonko tienaa. Sinäkin haluat varmasti tietää miehen tulot ennen kun lähdet treffeille.

• lihavihatipunen
        Kaikysyäsaa kirjoitti:

Kyllä naisia kiinnostaa miehen rahat paljonko tienaa. Sinäkin haluat varmasti tietää miehen tulot ennen kun lähdet treffeille.

En ole ihan oikeasti koskaan kysynyt miehen tuloja, en ennen treffejä enkä jälkeen. Onko se niin vaikea uskoa, että kaikkia naisia ei kiinnosta raha?

En ole ihan oikeasti koskaan kysynyt miehen tuloja, en ennen treffejä enkä jälkeen. Onko se niin vaikea uskoa, että kaikkia naisia ei kiinnosta raha?

Nämä jotkut ukot on ns. stigma-ilmiöllisiä. Nainen on kohde tälle stigmalle..jokainen nainen.

• Hyvää.tarkoitan
        lihavihatipunen kirjoitti:

Mites olisi joku Axl Smith? Hieno ja fiksu ulkoinen habitus kuten Etelän Hetelmillä yleensäkin ja osaa ainakin filmaushommat, mikä ilmenee käräjäoikeuden papereista, toisin salaisista. On ollut vähän rahavaikeuksissa yllättävien kuvauspalkkioitten maksamisten takia viime aikoina, mutta eiköhän tilanne ole jo hyvää vauhtia korjaantumassa. Maine on levinnyt ja varmasti melkoinen jono ovella, joten valmistaudu taisteluun!

• En ole kaunis, enkä tiukkakroppainen. Minulle kelpaisi ihan hyvin keskiverto duunarimies, jos vain ollaan samalla aaltopituudella. Eikä todellakaan toukoaallot kiinnosta.

Mistä ihmeestä te olette niitä naisia etsineet, jos ne kaikki muka ovat olleet kiinnostuneet vain rahasta...? Ei se raha pidemmän päälle onnea tuo, enkä minä ainakaan jaksaisi olla parisuhteessa kenenkään rikkaan k*sipään kanssa, jos kemiat ei kohtaa.

• Varo nyt, joku kohta älähtää raha on kemia. Ei nää usko, vuosia saa jankuttaa ja ei mee perille nuo jutut.

• Juu, niin varmaan käykin :D

Jos eivät usko, ei ole minulta mitenkään pois.

• lihavihatipunen
        LadyZorro kirjoitti:

Varo nyt, joku kohta älähtää raha on kemia. Ei nää usko, vuosia saa jankuttaa ja ei mee perille nuo jutut.

Just noin 😏

• pankkiAuToMaatti

"Minulle kelpaisi ihan hyvin keskiverto duunarimies, jos vain ollaan samalla aaltopituudella."

Oletko itse naisena keskitasoa eli KTN?

"Mistä ihmeestä te olette niitä naisia etsineet, jos ne kaikki muka ovat olleet kiinnostuneet vain rahasta...?"

Aika montaa kiinnostaa kemia. Mutta rahaakin pitää miehellä olla kun kiva elämä on kallista ja tekisi mieli matkustellakin.

• "Oletko itse naisena keskitasoa eli KTN?"

Kun joku vain kertoisi missä menee näiden tasojen rajat... Sanotaan näin etten ole ainakaan YTN. Se että olenko ATN tai KTN, who knows...

"Aika montaa kiinnostaa kemia. Mutta rahaakin pitää miehellä olla kun kiva elämä on kallista ja tekisi mieli matkustellakin."

Ei elämän tarvitse olla luksusta. Tai, en minä ainakaan sitä kaipaa. Minulla on oma asunto (tosin edelleen velkainen), eikä minua kiinnosta matkustaminen ainakaan ulkomailla.

• pankkiAuToMaatti
        Pinsini kirjoitti:

"Oletko itse naisena keskitasoa eli KTN?"

Kun joku vain kertoisi missä menee näiden tasojen rajat... Sanotaan näin etten ole ainakaan YTN. Se että olenko ATN tai KTN, who knows...

"Aika montaa kiinnostaa kemia. Mutta rahaakin pitää miehellä olla kun kiva elämä on kallista ja tekisi mieli matkustellakin."

Ei elämän tarvitse olla luksusta. Tai, en minä ainakaan sitä kaipaa. Minulla on oma asunto (tosin edelleen velkainen), eikä minua kiinnosta matkustaminen ainakaan ulkomailla.

"Kun joku vain kertoisi missä menee näiden tasojen rajat... Sanotaan näin etten ole ainakaan YTN. Se että olenko ATN tai KTN, who knows..."

Kelpaisiko sinulle ATM? Jos kerran itse epäilet olevasi ATN?

Esimerkiksi lyhyt ja pieni selvästi alle keskituloinen mies?

• Ööö... tuo keskituloisuus ei haittaa. Mutta tuota pituutta pitää miettiä. Olen itse about 173 cm, joten en nyt välttämättä haluaisi rinnalleni mitään hobittia.

• luetun.ymmärtäminen
        Pinsini kirjoitti:

Ööö... tuo keskituloisuus ei haittaa. Mutta tuota pituutta pitää miettiä. Olen itse about 173 cm, joten en nyt välttämättä haluaisi rinnalleni mitään hobittia.

"selvästi alle"

• pankkiAuToMaatti
        Pinsini kirjoitti:

Ööö... tuo keskituloisuus ei haittaa. Mutta tuota pituutta pitää miettiä. Olen itse about 173 cm, joten en nyt välttämättä haluaisi rinnalleni mitään hobittia.

Öööö voisitko sä valaista että miten sun pituus (ei tee naisesta haluttavampaa) on syy hakea mieheltä pituutta (tekee miehestä haluttavamman)?

Kun yleisesti tiedetään että pitkät ja isot miehet on halutuimpia, ja pienet ja sirot naiset.

Kenelle sopii pienet ja hintelät miehet? Entäs isot ja lihavat naiset?

• pankkiAuToMaatti kirjoitti:

Öööö voisitko sä valaista että miten sun pituus (ei tee naisesta haluttavampaa) on syy hakea mieheltä pituutta (tekee miehestä haluttavamman)?

Kun yleisesti tiedetään että pitkät ja isot miehet on halutuimpia, ja pienet ja sirot naiset.

Ei koske kaikkia mutta joillakin pienillä hintelillä miehillä on pieni fetissi isoihin ja muhkuihin naisiin:)

• 656565656
        pankkiAuToMaatti kirjoitti:

Höpö höpö.
        Megajulkkisten mallityttöystävät pitkiä ja hoikkia.

• pankkiAuToMaatti
        peppupupu kirjoitti:

Ei koske kaikkia mutta joillakin pienillä hintelillä miehillä on pieni fetissi isoihin ja muhkuihin naisiin:)

No vaikka oliskin niin mitä väliä sillä on kun ne isot ja muhkut naiset haluaa isoja ja rotevia miehiä?

Sehän menee sit niin että isot ja rotevat miehet valkkaa millaisia naisia ne haluaa, ja loput naiset jää ilman kun vaan iso ja roteva mies kelpaa.

Ihan sama mitä ne pienet hintelät miehet tossa yhtälössä haluaa.

• pankkiAuToMaatti
        656565656 kirjoitti:

Höpö höpö.
        Megajulkkisten mallityttöystävät pitkiä ja hoikkia.

Mun mielestä Pincini kyllä antoi ymmärtää ettei oo hoikka eikä mallimainen muutenkaan.

Sitä paitsi toihan vaan pahentaa kuviota. Sithän niistä pitkistä miehistä on kisaamassa pienet ja sirot ja vielä pitkät ja mallimaiset naisetkin.

peppupupun mielestä isot ja muhkut tai ainakin osa niistä menis pienille hintelille miehille. Mutta kun just ne isot ja muhkut naiset ei tod. halua pieniä hinteliä miehiä.

Kuulostaa nyt vähän siltä että 121212 oli oikeessa. Kaikilla naisilla sama maku, vaan eri perustelut.

• pankkiAuToMaatti kirjoitti:

No vaikka oliskin niin mitä väliä sillä on kun ne isot ja muhkut naiset haluaa isoja ja rotevia miehiä?

Sehän menee sit niin että isot ja rotevat miehet valkkaa millaisia naisia ne haluaa, ja loput naiset jää ilman kun vaan iso ja roteva mies kelpaa.

Ihan sama mitä ne pienet hintelät miehet tossa yhtälössä haluaa.

Eihän sitä toisten makua tiedä mutta aivan varmasti joku muhku nainen haluaa sen hintelän miehen,näkeehän noita pareja. Iso nainen ja laiha melkein luikku mies. Sellasia justiina-tyylisiä naisia:)

• Mitäsitten
        peppupupu kirjoitti:

Eihän sitä toisten makua tiedä mutta aivan varmasti joku muhku nainen haluaa sen hintelän miehen,näkeehän noita pareja. Iso nainen ja laiha melkein luikku mies. Sellasia justiina-tyylisiä naisia:)

Voikin jäädä mieleen parin päivän takaa kuvatunlainen duo. Mies oli noh...pieni. nainen oli...iso, helkutin hymyttömällä naamalla. Puuttui vain ristiasento ja toisessa kourassa kolhitun näköinen kaulin.

• 12121212121212
        peppupupu kirjoitti:

Huomautan tähän väliin:

Justiinat kylläkin ovat naisia jotka halusivat ison, vahvan ja dominoivan miehen (kuten muutkin naiset), mutta joutuivat tyytymään pieneen ja tasa-arvoiseen tai peräti alistuvaan mieheen. Siitä johtuu turhautuminen ja muuttuminen kiukkuiseksi Justiinaksi.

pankkiAuToMaatti osui arvioissaan oikeaan.

• KoulutettuATM
        Pinsini kirjoitti:

Voi harmi! Minä kun jo ehdin ihastua sinuun, mutta tuo pituus on minulle liikaa kun olen itse 169 cm ja minulle naisen pitää olla hivenen itseäni lyhyempi. Eipä silti, olen minä joskus oikein mukavan pitemmänkin tytön kanssa jutellut, mutta muissa merkeissä.

• Mitäsitten kirjoitti:

Voikin jäädä mieleen parin päivän takaa kuvatunlainen duo. Mies oli noh...pieni. nainen oli...iso, helkutin hymyttömällä naamalla. Puuttui vain ristiasento ja toisessa kourassa kolhitun näköinen kaulin.

haha mä voin kuvitella,just oikee Justiina viba ja noita pariskuntia kyllä näkee:)

• 12121212121212 kirjoitti:

Huomautan tähän väliin:

Justiinat kylläkin ovat naisia jotka halusivat ison, vahvan ja dominoivan miehen (kuten muutkin naiset), mutta joutuivat tyytymään pieneen ja tasa-arvoiseen tai peräti alistuvaan mieheen. Siitä johtuu turhautuminen ja muuttuminen kiukkuiseksi Justiinaksi.

pankkiAuToMaatti osui arvioissaan oikeaan.

Musta taas tuntuu että Justiinat just haluavat vähän hintelän pehmo miehen jota pomotella ja pitää "kaulimen" alla ja nää miehet ovat tyytyväisiä osaansa,haluavat ison emännän jalan alle. Kai ne jotain kiksejä siitä saa.

• Oli mielenkiintoista lukea aamulla mitä kaikkea ehdittiin kommentoida sen jälkeen kun lähdin nukkumaan :D

Okei, pituusasiat... Vaikka yleisesti ottaen en välitä toisten ulkonäöstä ja yritän tutustua ihmisiin syvemmin, enkä tyrmää ainakaan keskustelua pelkästään ulkonäön perusteella. Mutta... minulla ja varmaan jokaisella muullakin on jonkinlainen perus mies- tai naismaku, joka sytyttää kun ajatellaan elämänkumppania. Oman pituuteni (sekä myös leveyteni :) vuoksi en ENSISIJAISESTI etsi kumppania kovin paljon minua lyhyemmistä. Voi mies olla minua lyhyempikin, mutta mieluummin suunnilleen saman pituinen tai pidempi. Ei sen miehen kuitenkaan tarvitse olla 180-senttinen.

Kun väitetään että naisilla on pitkä lista kriteerejä mitä miehellä pitää olla (tumma, komea, rikas jne.). Tämä pituusasia on ollut minulla AINOANA kriteeninä miehen osalta jo pitkään.

Ja jotta miehet eivät vedä palkokasvia nenäänsä pituussyrjinnästä, sama pätee myös naisiin (jos joku ei ole lukenut profiilistani että tykkään myös naisista).

Ja hintelyys... Ei tämä varsinaisesti ole este, mutta koska olen itse suhteellisen muhkea, eivät laihat ole olleet tähän mennessä kimpussani.

• 12121212121212
        Pinsini kirjoitti:

Oli mielenkiintoista lukea aamulla mitä kaikkea ehdittiin kommentoida sen jälkeen kun lähdin nukkumaan :D

Okei, pituusasiat... Vaikka yleisesti ottaen en välitä toisten ulkonäöstä ja yritän tutustua ihmisiin syvemmin, enkä tyrmää ainakaan keskustelua pelkästään ulkonäön perusteella. Mutta... minulla ja varmaan jokaisella muullakin on jonkinlainen perus mies- tai naismaku, joka sytyttää kun ajatellaan elämänkumppania. Oman pituuteni (sekä myös leveyteni :) vuoksi en ENSISIJAISESTI etsi kumppania kovin paljon minua lyhyemmistä. Voi mies olla minua lyhyempikin, mutta mieluummin suunnilleen saman pituinen tai pidempi. Ei sen miehen kuitenkaan tarvitse olla 180-senttinen.

Kun väitetään että naisilla on pitkä lista kriteerejä mitä miehellä pitää olla (tumma, komea, rikas jne.). Tämä pituusasia on ollut minulla AINOANA kriteeninä miehen osalta jo pitkään.

Ja jotta miehet eivät vedä palkokasvia nenäänsä pituussyrjinnästä, sama pätee myös naisiin (jos joku ei ole lukenut profiilistani että tykkään myös naisista).

Ja hintelyys... Ei tämä varsinaisesti ole este, mutta koska olen itse suhteellisen muhkea, eivät laihat ole olleet tähän mennessä kimpussani.

Pituus on kuitenkin kriteerinä eri luokkaa kuin miesten vastaavat, koska

1. käytännössä kaikki naiset suosivat pitkiä miehiä, joko koska vastakohdat tai koska ovat pitkiä itsekin
        2. pituutta ei voi muuttaa (vrt. paino)

Sen lisäksi sinulla oli raamikkuusvaatimus. Ja hassusti siinäkin sekä naisen muhkeus että sirous ovat peruste haluta raamikasta miestä ("koska olen siro ja sellaisen miehen saan" / "koska olen muhkea itsekin").

• "Sen lisäksi sinulla oli raamikkuusvaatimus. Ja hassusti siinäkin sekä naisen muhkeus että sirous ovat peruste haluta raamikasta miestä ("koska olen siro ja sellaisen miehen saan" / "koska olen muhkea itsekin")."

Okei, nyt tipahdin kärryiltä... Siis kenellä oli raamikkuusvaatimus? Ei ainakaan minun kommentissani, tätä ei voi edes lukea rivien välistä.

Ei miehen tarvitse olla raamikas; laiha, lihava, hintelä ym. ovat OK, niiden perusteella en miehiä valikoi. Eikä minulla ole edes sen kummempia mielipiteitä hintelistä miehistä. Ja kuten sanoin koska olen muhkea, laihahkot miehet eivät yleensä ole kimpussani.

Meillä jokaisella on makumme ja niistä voidaan varmaan ikuisesti kiistellä. Toiset tykkää vaniljasta, toiset suklaasta. Toiset mansikasta, toiset vadelmasta... Toiset tykkää pitkistä, toiset lyhyistä. Minä tykkään suunnilleen samanmittaista tai pidemmistä. PISTE.

• 12121212121212
        Pinsini kirjoitti:

"Sen lisäksi sinulla oli raamikkuusvaatimus. Ja hassusti siinäkin sekä naisen muhkeus että sirous ovat peruste haluta raamikasta miestä ("koska olen siro ja sellaisen miehen saan" / "koska olen muhkea itsekin")."

Okei, nyt tipahdin kärryiltä... Siis kenellä oli raamikkuusvaatimus? Ei ainakaan minun kommentissani, tätä ei voi edes lukea rivien välistä.

Ei miehen tarvitse olla raamikas; laiha, lihava, hintelä ym. ovat OK, niiden perusteella en miehiä valikoi. Eikä minulla ole edes sen kummempia mielipiteitä hintelistä miehistä. Ja kuten sanoin koska olen muhkea, laihahkot miehet eivät yleensä ole kimpussani.

Meillä jokaisella on makumme ja niistä voidaan varmaan ikuisesti kiistellä. Toiset tykkää vaniljasta, toiset suklaasta. Toiset mansikasta, toiset vadelmasta... Toiset tykkää pitkistä, toiset lyhyistä. Minä tykkään suunnilleen samanmittaista tai pidemmistä. PISTE.

"Meillä jokaisella on makumme ja niistä voidaan varmaan ikuisesti kiistellä. Toiset tykkää vaniljasta, toiset suklaasta."

Ei tässä ole tarvetta kiistelylle, kun asiassa vallitsee yksimielisyys. Kaikki naiset suosivat pitkiä, eivätkä missään tapauksessa halua itseään lyhyempää. Kyse ei ole makuasiasta, vaan tasoasiasta.

• 9343943
        12121212121212 kirjoitti:

"Meillä jokaisella on makumme ja niistä voidaan varmaan ikuisesti kiistellä. Toiset tykkää vaniljasta, toiset suklaasta."

Ei tässä ole tarvetta kiistelylle, kun asiassa vallitsee yksimielisyys. Kaikki naiset suosivat pitkiä, eivätkä missään tapauksessa halua itseään lyhyempää. Kyse ei ole makuasiasta, vaan tasoasiasta.

Tiedän montakin paria, jossa mies on naista lyhyempi. Joten tuon "kaikki naiset" ja "eivät missään tapauksessa halua" voit työntä vessanpönttöön.

• Raha-on-kemia

Älkää nyt vaan sanoko että teille kelpaa mies joka tulee omillaan toimeen. Se on maailman suurin kusetus naisilta. Miehet kyllä tulee toimeeen omillaan vaikka ovat työttömiä.

• lihavihatipunen

Tietysti...mutta se tarkoittaa eri asiaa kuin että olisi kiinnostunut miehestä miehen rahojen takia. Olen minäkin työttömänä tullut "omillani" toimeen, siis niillä kaikilla tuilla mitä olen saanut. Eihän niillä kyllä ns. herroiksi eletty.

• halotaasnyttotuusesiin

Työttömän rahat eivät ole sen omia,ne ovat valtion ja työllään ansaitsevien veronmaksajien, että sikäli työtön ei voi "tulla omillaan toimeen."

• 12121212121212
        halotaasnyttotuusesiin kirjoitti:

Työttömän rahat eivät ole sen omia,ne ovat valtion ja työllään ansaitsevien veronmaksajien, että sikäli työtön ei voi "tulla omillaan toimeen."

Myöskään yksinhuoltajaäiti ei voi "tulla omillaan toimeen".

Verrattain pienituloisten yh-äitien tapauksessa ei edes silloin kun käyvät kokopäivätöissä.

• Tämä menee jo pilkun viilaukseksi...

Ainakin minun mielipiteeni on se, että "omillaan toimeen tuleva" on henkilö, joka pärjää saamillaan palkoilla TAI sosiaalisilla etuuksilla ilman että tarvitsee koko ajan elää nälkäkuoleman partaalla tai kinuta rahaa kavereilta tai sukulaisilta joka kuukausi.

Ei tarvitse olla sikarikas, eikä edes iso palkkainen. Kyllä pienituloinenkin pärjää omillaan, jos vain tulot ja menot ovat balanssissa.

Tämä on nyt vain minun mielipide. Ehkä joku toinen voi ajatella että vain kansanedustajien palkoilla tulee toimeen...

• mitä.vit
        12121212121212 kirjoitti:

Myöskään yksinhuoltajaäiti ei voi "tulla omillaan toimeen".

Verrattain pienituloisten yh-äitien tapauksessa ei edes silloin kun käyvät kokopäivätöissä.

Tarkoittaako yh-äiti pelkkiä yksinhuoltajia, vai lasketko ryhmään naiset jotka ovat yhteishuoltajuudessa lähihuoltajia?

• gcippe

Muodokas hoikka. Ei supertimmi mutta kiinteä. Ei siis plösö. Tällainen nainen siis olen. En mikään missi-feikki-meikkikaunis vaan söpö luonnon blondi.
      Mieheni on myös kuosissaan, hyvää seuraa ja ilo silmälle. Yhdessä oltu vähän yli 7 vuotta. Ihan vasta sain tietää että kuinka paljon hän tienaa ja minkä verran on omaisuutta.

• 12121212121212

Eli yrität sanoa että olette noudattaneet pariutumisessa markkina-arvoteoriaa (naisen taso = kauneus, miehen taso = komeus, raha, status)?

• RikasLuuseriÄtmi70v

Ja täällä sinä vain sinkkupalstalla luuhaat vaikka naimisissa olet.
        Voihan meitä pilkata noinkin.

• Tiukkakroppainen? Onks väljäkroppainen sit sellainen, että nivelet lonksuu ja nahkaa liikaa, niinkuin sillä lurppakoiralla piirretyissä?

Pääseekö tiukkakroppainen kyykkyyn? Mulla on ainakin pohjelihakset säbän jäljiltä niin tiukat, että meinaa nenälleen tuiskahtaa portaissa. Että kyllä täydet sympatiat tiukkakroppaisille, mulla on vaan pohkeet... kyllä ahistais jos ois koko kroppa. Jaksuja palstan tiukkakroppaisille..

• Mulla on pohkeitten kanssa sama homma, aina tiukkana. 🤣
        Hyvä me, jaloista tiukat!

• LadyZorro kirjoitti:

Mulla on pohkeitten kanssa sama homma, aina tiukkana. 🤣
        Hyvä me, jaloista tiukat!

Tai tarkkaan sanoen se on se pikkulihas siinä sääriluun yläpinnassa ulkosyrjässä. Se pirulainen vetäs kaikki maitohapot ihteensä. Kävin just saunassa hieromassa, venyttelemässä kattoa vasten ja annoin kylmä/kuumahoitoa. Huominen ja ylihuominen näyttää kuin käy. Liikettä pitää pitää, vaikka hampaat irvessä. Sillä se lähtee...

• Dissident kirjoitti:

Tai tarkkaan sanoen se on se pikkulihas siinä sääriluun yläpinnassa ulkosyrjässä. Se pirulainen vetäs kaikki maitohapot ihteensä. Kävin just saunassa hieromassa, venyttelemässä kattoa vasten ja annoin kylmä/kuumahoitoa. Huominen ja ylihuominen näyttää kuin käy. Liikettä pitää pitää, vaikka hampaat irvessä. Sillä se lähtee...

Mun tarttis hierottaa noi pohkeet kokonaan, ei ees sauna pehmitä näitä. 😞

Nyt on kurkku kippee,mikähän siihin auttas? Panadol hot?

Flunssaa pukkaa, ei sais...

• LadyZorro kirjoitti:

Mun tarttis hierottaa noi pohkeet kokonaan, ei ees sauna pehmitä näitä. 😞

Nyt on kurkku kippee,mikähän siihin auttas? Panadol hot?

Flunssaa pukkaa, ei sais...

No mun viikonloppu meni hiton hyvin. Puhettiin ja oltiin just niin intensiivisesti kahden mun naisystävän kanssa, kun voi vaan olla.

Mä sain turskalla naamaan taas. Siis käytän sitä ilmaisuna, että asiat sanotaan suoraan mulle. Aika helvetin jees, kun osaan vihdoinkin ottaa sen vastaan paremmin. Tajusin siinä, että mä kärsin oikeastaan palstailusta. Tai mun elämä kärsii. Tää ehkä oli yks vaihe mun elämässä, mikä auttoi mua selvittämään nuppia, mut nyt se on kääntämässä itseään riippakiveksi.

Täällä on uskomattomia tyyppejä... aivan mielettömiä, sinä yks niistä. Ehdoton mun ymmärtäjä. Ihan huigeeta. Mutta mulla on niitä täälläkin. Ja nää on täällä aina odottamassa mua. Tää palsta on helppo kaivaa taskusta ja se on siinä, mutta todellisuus on täällä.

Mä jostain muistan sun sanoneen, että elä jumita tänne? Tai toivoisit sitä tms? Nyt mä ehkä alan vasta tajuta sitä... ehkä sä tiedät jotain, mitä mä en vielä silloin tajunnut?

Mä vähän tätä joudun miettimään ja työstämään päässä. Ehkä käytän tätä palstaa vielä tähän. Mietin kirjoittaessani aina, niin nytkin.

Tuossa Wuppikselle jo kerroin samaa. En karkaa ja lopeta koko hommaa kerralla. Koitan hiipua pikkuhiljaa. Ellun tyyli on hyvä. Se käy pyörähtää sillointällöin vaan. Sen elämä on irl. Ei täällä. Mut aina se vaan piristää, kun viuhahtaa moikkaamassa. Muutama miete ja sit heippa. Se ois hyvä.

Flunssa? No vois tulla pahempaakin? Se sit vie jotain terää pois ja sen kanssa vaan elettävä. Mä sanoisin, että vetelet flunssassakin paremmin monta asiaa, kuin moni muu ilman. Asetat vaan ittelles hirmu kriteerit. Niinkuin meidäntyyppiset yleensäkin. Mutta muille tälleen tuumitaan, että höllää nyt hyvä ihminen.

Ehkä se fiilis pitää osata raapia itsekin. Höllätä ja tehdä sen mitä pystyy sen rajoissa, mikä on vielä mukavaa. Mukavaa taas on se, mikä on mielekästä. Ja mielekäs on se, missä näkee voiton. Jos pelkää menettävänsä sijoitetun pääoman ja sijoittaa riskillä lisää, on sokea. Voittoon vaan kannattaa sijoittaa. Mä en näe tässä palstailussa varmaa voittoa. Tää pitää kipata nyt. Nyt jos jatkan, niin loppuu makut todelliseen voittoon.

Pokeri ja elämä on valintoja. Ja mä oon ainakin aikaisemmin ollut hiton huono pokerissa. Elämässä voipi olla ehke isommat asiat kyseessä?

Think about this, LiZ.

• 987098709
        Dissident kirjoitti:

No mun viikonloppu meni hiton hyvin. Puhettiin ja oltiin just niin intensiivisesti kahden mun naisystävän kanssa, kun voi vaan olla.

Mä sain turskalla naamaan taas. Siis käytän sitä ilmaisuna, että asiat sanotaan suoraan mulle. Aika helvetin jees, kun osaan vihdoinkin ottaa sen vastaan paremmin. Tajusin siinä, että mä kärsin oikeastaan palstailusta. Tai mun elämä kärsii. Tää ehkä oli yks vaihe mun elämässä, mikä auttoi mua selvittämään nuppia, mut nyt se on kääntämässä itseään riippakiveksi.

Täällä on uskomattomia tyyppejä... aivan mielettömiä, sinä yks niistä. Ehdoton mun ymmärtäjä. Ihan huigeeta. Mutta mulla on niitä täälläkin. Ja nää on täällä aina odottamassa mua. Tää palsta on helppo kaivaa taskusta ja se on siinä, mutta todellisuus on täällä.

Mä jostain muistan sun sanoneen, että elä jumita tänne? Tai toivoisit sitä tms? Nyt mä ehkä alan vasta tajuta sitä... ehkä sä tiedät jotain, mitä mä en vielä silloin tajunnut?

Mä vähän tätä joudun miettimään ja työstämään päässä. Ehkä käytän tätä palstaa vielä tähän. Mietin kirjoittaessani aina, niin nytkin.

Tuossa Wuppikselle jo kerroin samaa. En karkaa ja lopeta koko hommaa kerralla. Koitan hiipua pikkuhiljaa. Ellun tyyli on hyvä. Se käy pyörähtää sillointällöin vaan. Sen elämä on irl. Ei täällä. Mut aina se vaan piristää, kun viuhahtaa moikkaamassa. Muutama miete ja sit heippa. Se ois hyvä.

Flunssa? No vois tulla pahempaakin? Se sit vie jotain terää pois ja sen kanssa vaan elettävä. Mä sanoisin, että vetelet flunssassakin paremmin monta asiaa, kuin moni muu ilman. Asetat vaan ittelles hirmu kriteerit. Niinkuin meidäntyyppiset yleensäkin. Mutta muille tälleen tuumitaan, että höllää nyt hyvä ihminen.

Ehkä se fiilis pitää osata raapia itsekin. Höllätä ja tehdä sen mitä pystyy sen rajoissa, mikä on vielä mukavaa. Mukavaa taas on se, mikä on mielekästä. Ja mielekäs on se, missä näkee voiton. Jos pelkää menettävänsä sijoitetun pääoman ja sijoittaa riskillä lisää, on sokea. Voittoon vaan kannattaa sijoittaa. Mä en näe tässä palstailussa varmaa voittoa. Tää pitää kipata nyt. Nyt jos jatkan, niin loppuu makut todelliseen voittoon.

Pokeri ja elämä on valintoja. Ja mä oon ainakin aikaisemmin ollut hiton huono pokerissa. Elämässä voipi olla ehke isommat asiat kyseessä?

Think about this, LiZ.

Ymmärrän todella hyvin, mitä tarkoitat.

Minulle face ja ystävät ympäri maailmaa ovat olleet todella tärkeitä jo monta vuotta. Tätä palstaa en ole ottanut kovinkaan vakavasti. Lähinnä olen lukenut ajatuksella joidenkin wiisaiden naisten kirjoituksia. Olen kieltämättä saanut niistä paljon ajattelemisen aihetta. Ne ovat jopa vaikuttaneet nykyiseen elämääni.

Ymmärrän täysin tuon ajatuksen, että jotkut asiat elämässä hiipuu, koska oikeassa elämässä on jotain tärkeämpää.

Some-elämä lopulta aika tyhjää. Kukaan ei piittaa viikon vanhoista kirjoituksista, vaikka itse niin luulee. Ei välttämättä edes eilisistä.

Oikeasta elämästä saadut kokemukset 100x tärkeämpiä. Niissä on oikeasti jotain muisteltavaa.

• Dissident kirjoitti:

Think about this, LiZ.

Kiva "kuulla", että viikonloppu meni hyvin ja kaikki tuo muukin mitä kirjoitat. Sanoisin, että älä tee tästä palstasta tai täältä lähtemisestä ongelmaa, sä kiinnyt ihmisiin niin kun mäkin. Mutta mäkin olen oppinut vuosien aikana sulkemaan koneet hyvillä mielin.

Ja tekemään muuta irl, kun muuta tekemistä on ja haluan tehdä. Se, että täällä käy usein ei vielä tarkoita, että tämä hallitsee elämää tai ei olisi mitään muuta elämää. Ihmiset virheellisesti ja helposti niin tulkitsee tuosta vaan lonkalta. Varsinkin, jos oma elämä on kovin erilaista kun jonkun toisen. Yhtä menoa ja laukkaa, ehkä sosiaalisia kaipuita. Meille erakkoluontoisille, kuten minä tämä on parempi vaihtoehto, kun uuvuttava ihmisissä ravaaminen.

Kuitenkaan kukaan mulle rakas ja tärkeä ei jää ilman mun huomiotani koskaan. Mulla vaan on niitä ihmisiä niin vähän, joille annan kaikkeni. Ja huomioni irl. Siksi mulla on aikaa myös muille täällä. :)

Sä oot käynyt hyvän polun täällä ja saanut ajatuksia pakettiin purkamalla ja kasaamalla niitä yhdessä porukan kanssa. Mikä on sikäli jo aika harvinaisen kuuloista näin palstalle. Useimmille tää on vaan chillailu mesta. Mikä ei liikuta itään eikä länteen. No ei muakaan hirveesti, mutta muutamat ihmiset tekee tästä enemmän. Itse formaatti ei mua kiinnosta, jos ne tietynlaiset ihmiset puuttuu. Mä häivyn sitten itsekin, tuntematta ees pistoa rinnassani. :)

Kiitos itsellesi kaikesta, oot myös ollut huikea kaveri ja mä olen vilpittömästi iloinen sun onnestasi. Kumpa useampi saisi kokea tuon saman täältäkin. Tee mitä tahansa, mutta tee se sydän mukana. Sillon sä teet sen oikein. Hyvää matkaa ja onnellisia vuosia. :)

https://www.youtube.com/watch?v=lO_tS09kE4c

Hali.

• LadyZorro kirjoitti:

Kiva "kuulla", että viikonloppu meni hyvin ja kaikki tuo muukin mitä kirjoitat. Sanoisin, että älä tee tästä palstasta tai täältä lähtemisestä ongelmaa, sä kiinnyt ihmisiin niin kun mäkin. Mutta mäkin olen oppinut vuosien aikana sulkemaan koneet hyvillä mielin.

Ja tekemään muuta irl, kun muuta tekemistä on ja haluan tehdä. Se, että täällä käy usein ei vielä tarkoita, että tämä hallitsee elämää tai ei olisi mitään muuta elämää. Ihmiset virheellisesti ja helposti niin tulkitsee tuosta vaan lonkalta. Varsinkin, jos oma elämä on kovin erilaista kun jonkun toisen. Yhtä menoa ja laukkaa, ehkä sosiaalisia kaipuita. Meille erakkoluontoisille, kuten minä tämä on parempi vaihtoehto, kun uuvuttava ihmisissä ravaaminen.

Kuitenkaan kukaan mulle rakas ja tärkeä ei jää ilman mun huomiotani koskaan. Mulla vaan on niitä ihmisiä niin vähän, joille annan kaikkeni. Ja huomioni irl. Siksi mulla on aikaa myös muille täällä. :)

Sä oot käynyt hyvän polun täällä ja saanut ajatuksia pakettiin purkamalla ja kasaamalla niitä yhdessä porukan kanssa. Mikä on sikäli jo aika harvinaisen kuuloista näin palstalle. Useimmille tää on vaan chillailu mesta. Mikä ei liikuta itään eikä länteen. No ei muakaan hirveesti, mutta muutamat ihmiset tekee tästä enemmän. Itse formaatti ei mua kiinnosta, jos ne tietynlaiset ihmiset puuttuu. Mä häivyn sitten itsekin, tuntematta ees pistoa rinnassani. :)

Kiitos itsellesi kaikesta, oot myös ollut huikea kaveri ja mä olen vilpittömästi iloinen sun onnestasi. Kumpa useampi saisi kokea tuon saman täältäkin. Tee mitä tahansa, mutta tee se sydän mukana. Sillon sä teet sen oikein. Hyvää matkaa ja onnellisia vuosia. :)

https://www.youtube.com/watch?v=lO_tS09kE4c

Hali.

No ensinnäkin en mä ehkä ihan kokonaan täältä katoa. Mutta ehkä en enää samalla tavalla ole niin näkyvänä täällä. Katsoo, jos sillä saisi tästä sellaisen, joka antais tilaa omalle elämälle enempi. Mulla voi ja varmaan siis onkin täällä ollut sellainen intensiivinen asenne ollut, että jos on vielä joku kiinnostava keskustelu, niin jumitun siihen ja se vie ajatuksetkin mukanaan, että se vaikuttaa sitä kautta irl touhuiluun.

Tässä jo viikonlopun olin ihan katsomatta tätä palstaa ja nyt olen tietoisesti ollut katselematta tätä kännykällä. Töissäkin voin lueskella vaikka kirjaa, tai katsella blogikirjoituksia koneelta yms. Nyt voi olla passiivisempi ja ei työntää nokkaansa näihin juttuihin niin ryskeellä. Samaistut siihen mun kokonaisvaltaiseen palstakäyttäytymiseen, kun mietit, että mikä keskustelu oli tässä taannoin siitä semiseksuaalisuudesta...se veti sut intensiivisesti tänne. Mulla se on ollut jonkinsortin automaatio kokoajan... Mutta se vie ne ajatukset myös irl-touhuilusta ja sille laitan stoppia...

Mutta kiitos silti noista sanoista, vaikka en katoa kokonaan. Kyllä toivoisin itsekin muillekin hyvää elämää ja onnea. Mutta se on mahdollista, kun sitä vaan haluaa...ainakin minusta.

https://youtu.be/0Yhpqr7Fwsc

Hali tietenkin... Palstaystävä...forever :o)

• Dissident kirjoitti:

No ensinnäkin en mä ehkä ihan kokonaan täältä katoa. Mutta ehkä en enää samalla tavalla ole niin näkyvänä täällä. Katsoo, jos sillä saisi tästä sellaisen, joka antais tilaa omalle elämälle enempi. Mulla voi ja varmaan siis onkin täällä ollut sellainen intensiivinen asenne ollut, että jos on vielä joku kiinnostava keskustelu, niin jumitun siihen ja se vie ajatuksetkin mukanaan, että se vaikuttaa sitä kautta irl touhuiluun.

Tässä jo viikonlopun olin ihan katsomatta tätä palstaa ja nyt olen tietoisesti ollut katselematta tätä kännykällä. Töissäkin voin lueskella vaikka kirjaa, tai katsella blogikirjoituksia koneelta yms. Nyt voi olla passiivisempi ja ei työntää nokkaansa näihin juttuihin niin ryskeellä. Samaistut siihen mun kokonaisvaltaiseen palstakäyttäytymiseen, kun mietit, että mikä keskustelu oli tässä taannoin siitä semiseksuaalisuudesta...se veti sut intensiivisesti tänne. Mulla se on ollut jonkinsortin automaatio kokoajan... Mutta se vie ne ajatukset myös irl-touhuilusta ja sille laitan stoppia...

Mutta kiitos silti noista sanoista, vaikka en katoa kokonaan. Kyllä toivoisin itsekin muillekin hyvää elämää ja onnea. Mutta se on mahdollista, kun sitä vaan haluaa...ainakin minusta.

https://youtu.be/0Yhpqr7Fwsc

Hali tietenkin... Palstaystävä...forever :o)

Ok. Ei näitä hirmusti kannata vatvoa, ainakaan jos ne irl arkeen liikaa vaikuttaa. Pieni breikkikin tekee joskus hyvää. Itekin olen joskus huuhaillut ilman palstaa ja palannut takas taas hiukan erilaisin aatoksin ja suhtautumisin palstan antiin.

Asiat puhuttelee, mutta ne ei enää nykyään aiheuta semmosta sykkyrää..niihin osaa ottaa vesi hanhen selästä asenteen. ☺️

Törmäillään.

• pesemätöntä-viidakkoa

olen kaunis vaikkakin vähän pahanhajuinen kuulemma...en peseydy yleensä kuin kerran 2kk .dessa....alapääni aromit saavat miehet hulluiksi...

• hohhoijaa

Ätmiläinenhän se siellä yrittää naista esittää. Ei onnistu.

• Pillujen--asiantuntija

Yksikään nainen ei huoli omillaan toimeentulevaa pienituloista miestä. 1500 euron kk palkka on tarpeeksi pienituloinen jolla kyllä yksin pärjää mutta sellainen mies ei treffeille pääse. Muutenhan ätmit saisi heti naisia ja parisuhteita, on paljon pienellä palkalla kitkuttelevia miehiä mutta eivät kelpaa naisille.

• kiinnostaa-

Paljonko tuosta 1500:sta menee asumiseen ja paljonko jää käyttöön kuukaudessa?

• tosirandom

Tiukat pohkeet..tiukat etc kökköä. On aina ollut mieleltä et hienoo jjos neito on ihan ittensä näköinen.
      Snadi jippo on plussa ehdottomasti--

• tiukkista

Tottakkai ollaan.🙄

• kynägiguli

Muhkeilla naisilla monesti tiukka tavara niin saa hintelämpikin kiksit. ;)

• Ätminki

Palstan naiset ei ole hyvännäköisiä. Hyvännäköiset naiset viedään heti sinkkumarkkinoilta ja palstan naisia kukaan ei halua iskeä.

• puhu omasta puolestas: p ja tuskin edes olet nähnyt kaikkia palsta naisia. eipä ihme että jatkuvaa marinaa siitä kuinka naiset rumia kun oikeesti södet ja hyvännäköiset on rumia teille : p

• no.niin
        peppupupu kirjoitti:

puhu omasta puolestas: p ja tuskin edes olet nähnyt kaikkia palsta naisia. eipä ihme että jatkuvaa marinaa siitä kuinka naiset rumia kun oikeesti södet ja hyvännäköiset on rumia teille : p

Se on heidän defenssi. Voi rauhassa luuseroida ja valittaa, kun aivopesee itsensä uskomaan, ettei kiinnostavia naisia ole.

• no.niin kirjoitti:

Se on heidän defenssi. Voi rauhassa luuseroida ja valittaa, kun aivopesee itsensä uskomaan, ettei kiinnostavia naisia ole.

Näimpä. Samaa rutinaa ollut vuosia, mikään ei tunnu kelpaavan..ja ihan perus nättejäkin haukutaan rumiksi. Naisia ei "tunnisteta" online,vaikka olisi palsta täynnä naisia itketään kun ei oo yhtään naista täällä..ei vittu ihme jos jää yksin ^_^

• Maqaagudbedaa

Niin nuorta olekaan, ettei käy pedaamisesta jo.

• 9876987698

Pidän taisteluhävittäjälentäjää, ylen toimittajaa, arvostettua kitaristia, ja pohjoismaiden huipulla olevaa motoristia kovimpiana saavutuksinani. On muitakin suht saman tasoisia. Moni julkkis on pyytänyt treffeille, mutta olen kieltäytynyt. Kelpaisin korkeintaan epämääräiseksi, väliaikaiseksi panoksi joksikin aikaa. En ole viitsinyt vaivautua. Se vaatisi myös ihan järjettömän työn, jotta pysyisi kuvioissa edes vähän aikaa.

• tyhmä.kysymys

Miksi ihmeessä kauniit, hyväkroppaiset, nuoret naiset ätmipalstalla roikkuis?

• haloota

No mistä syystä täällä ketkään roikkuu? Varmaan samasta syystä voisi joku nuorikin roikkua. Tappamassa aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2428
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1716
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1198
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1168
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe