Ketkä ovat

NainenRuudunTakaa

Viikon palstapari?

54

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Me&MySelf?.. ;P

• .. & I.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. & I.. ;D

Saitko seksiä?

• kierteellä
        Harmaaritari kirjoitti:

Saitko seksiä?

Nuuska pani itseään takaapäin.

• Runkutirunk
        Harmaaritari kirjoitti:

Saitko seksiä?

Nuuskalla on hauras oikean käden ja esinahan välinen suhde.

• Harmaaritari kirjoitti:

Kari Grandi laittaa jännämiehet nippuun:

https://www.youtube.com/watch?v=FR1V9I_iSac

Heh, ennen oli hauskoja mainoksia.

Grangehan tuossa mulla piti lukea..tuli virhe. ☺️

Työniloa! Onneks on jo perjantai, tää päivä vielä ja pari vapaata. 🙏

• Harmaaritari kirjoitti:

Saitko seksiä?

.. Muista HM-Etiketti™.. ;D

• flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Muista HM-Etiketti™.. ;D

Hennes&Mauritz- etiketti?

• flowersreally kirjoitti:

Hennes&Mauritz- etiketti?

.. Saat Veikata Uudestaan, jos Haluut.. ;P

.. Ja Saat myös Halutessasi.. Ostaa Vokaalin.. =)

• LadyZorro kirjoitti:

Kiitos. 😁

Saat reflektiä....

https://youtu.be/OsJSwGc4lsA

Need to feel loved...

.. Hmmm.. KipinKapin sinne KarvaKamusi KainalonKoloon.. *Tekee Diagnoosin ja antaa HoitoOhjeistuksen*.. ;D

.. Hmmm.. KipinKapin sinne KarvaKamusi KainalonKoloon.. *Tekee Diagnoosin ja antaa HoitoOhjeistuksen*.. ;D

Juu, emmä sua koita iskeä! No hätä.😊

Mut oli kivat kappaleet ja kuvat, nymmä meen nukkuu, flunssa kimpussa. Veto o pois...ötyjä!😃

• LadyZorro kirjoitti:

Juu, emmä sua koita iskeä! No hätä.😊

Mut oli kivat kappaleet ja kuvat, nymmä meen nukkuu, flunssa kimpussa. Veto o pois...ötyjä!😃

.. Kuka Tässä on mitään Iskemisestä Puhunut?.. Ja Onneks Mä olen Kiltillä Piällä (niin kuin lähes "aina".. Joten en Roastaa.. Ainaskaan Pal.. Tätä Enempiä.. ;D).. ;P

.. HoitoSuositus oli Sun HaliPulaas.. Joten.. Sinne Kainaloon MarsMars.. Saat toki levät välissä.. Mut heti sen jälkeen.. =)

.. Paranemisia Sinne & ÖtyäMötyä.. Täälläkin VetoPois, PollaJumi&Väsy.. Vaik ei ol ees Kukkaa Kimpus.. Ei ees Pöpöt.. ;(

• flowersreally

.. Saat Veikata Uudestaan, jos Haluut.. ;P

.. Ja Saat myös Halutessasi.. Ostaa Vokaalin.. =)

Sit sen on pakko olla HittojakoMietit -etiketti.

.. Kuka Tässä on mitään Iskemisestä Puhunut?.. Ja Onneks Mä olen Kiltillä Piällä (niin kuin lähes "aina".. Joten en Roastaa.. Ainaskaan Pal.. Tätä Enempiä.. ;D).. ;P

.. HoitoSuositus oli Sun HaliPulaas.. Joten.. Sinne Kainaloon MarsMars.. Saat toki levät välissä.. Mut heti sen jälkeen.. =)

.. Paranemisia Sinne & ÖtyäMötyä.. Täälläkin VetoPois, PollaJumi&Väsy.. Vaik ei ol ees Kukkaa Kimpus.. Ei ees Pöpöt.. ;(

Heh, ei nyt isompaa halipulaa. Ei saa ruoskiakkaan, sehän sattuu!😞

Noudatan kirjoittamaasi reseptiä hiukan myöhemmin..nyt vaan lojun. 👌

Sit sen on pakko olla HittojakoMietit -etiketti.

.. LämpeneeLämpenee.. ;D.. Voit myös Kilauttaa Kaverille, jos et halua ostaa Vokaalia.. =)

• flowersreally

.. LämpeneeLämpenee.. ;D.. Voit myös Kilauttaa Kaverille, jos et halua ostaa Vokaalia.. =)

HaistaMuumi.

HaistaMuumi.

.. KylmeneeKylmenee.. ;D.. Voit myös Kysyä Yleisöltä, jos et halua Kilauttaa Kaverille tai Ostaa Vokaalia.. =)

.. Kahta VaihtoEhtoa en viitsi Antaa, kun Vastaat kuiteskin ihan Kiusallas Kujeillen ViäRin.. ;D

• flowersreally

.. KylmeneeKylmenee.. ;D.. Voit myös Kysyä Yleisöltä, jos et halua Kilauttaa Kaverille tai Ostaa Vokaalia.. =)

.. Kahta VaihtoEhtoa en viitsi Antaa, kun Vastaat kuiteskin ihan Kiusallas Kujeillen ViäRin.. ;D

No mihin numeroon kilautetaan?

No mihin numeroon kilautetaan?

.. Noh, Sunhan Se Pitäis tietää.. ;D

.. Mut.. Tieteskään Mulle ei saa Soittaa Tämän asian Tiimoilta.. Koska se ois Fuskua, jos mun pitäis sit Muka kertoa Oikea Vastaus.. ;D

• flowersreally

.. Noh, Sunhan Se Pitäis tietää.. ;D

.. Mut.. Tieteskään Mulle ei saa Soittaa Tämän asian Tiimoilta.. Koska se ois Fuskua, jos mun pitäis sit Muka kertoa Oikea Vastaus.. ;D

Ei vaan sun jos tässä jotain game showta pyörität. Ei ne siinä oikeestaan ohjelmassa itse soita, vaan Jaajo soittaa. Fuskua koko homma.

• flowersreally
        flowersreally kirjoitti:

Ei vaan sun jos tässä jotain game showta pyörität. Ei ne siinä oikeestaan ohjelmassa itse soita, vaan Jaajo soittaa. Fuskua koko homma.

Oikeestaan = oikeessa

.. Noh, En mä niitä niin paljon ole katsonut, että Mä Tietäisin, miten niissä ne Kaikki hommat menee.. SivuSilmällä, joskus hieman seurannut samalla, kun olen puuhannut muuta.. ;P

.. Mut.. Vaikka se Jantteri soittaiskin.. Niin Kisailija ne numerot on Valmiiksi sille Antanut ja Tietääkseni Mulle ei ole mitään Numeroita Annettu.. Että Tierä Sä Vuan Se(kin)!!!.. ;D

Oikeestaan = oikeessa

.. PerFektioNisti.. Mitä Yhrestä.. Tai Kahresta.. Tai Useammasta PikkuTyposta?.. ;D

• flowersreally

.. Noh, En mä niitä niin paljon ole katsonut, että Mä Tietäisin, miten niissä ne Kaikki hommat menee.. SivuSilmällä, joskus hieman seurannut samalla, kun olen puuhannut muuta.. ;P

.. Mut.. Vaikka se Jantteri soittaiskin.. Niin Kisailija ne numerot on Valmiiksi sille Antanut ja Tietääkseni Mulle ei ole mitään Numeroita Annettu.. Että Tierä Sä Vuan Se(kin)!!!.. ;D

Seli seli, fuskun makua nyt on. Jokin puhelinnumeronisti taidat olla.

Seli seli, fuskun makua nyt on. Jokin puhelinnumeronisti taidat olla.

.. Nyt on Kukka(kin) tainnut saada jotain muuta(kin) kostuketta, kuin vain PureWateria.. ;D

.. Mä en Taira enää jaksaa leikkii tätä Leikkii.. ;(

.. Laitetaas Tanssiks.. =)

Danza Kuduro (Official Extended Remix)
        https://www.youtube.com/watch?v=us3tczsrKQc

La Cintura - Alvaro Soler
        https://www.youtube.com/watch?v=VrspRNubfyM

.. Hyvää YönJatkoa.. =)

• flowersreally

• NainenRuutuaTakaapäin

Dissi ja lihavihatipunen... niillähän on suhde.

• NainenRuudunTakaa

Kuuma suhde onkin.

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Kuuma suhde onkin.

No niin onkin... puuh! (Pyyhkii hikeä otsaltaan)

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

No niin onkin... puuh! (Pyyhkii hikeä otsaltaan)

Nyt mää keksin, että täähän on Allerin ylläpitämä tää Suomi24 niin Seiska-lehden henkeen meillä on "salasuhde "ja se on niin salainen, että osapuolet ei edes itse ole tietoisia siitä 😁

• lihavihatipunen kirjoitti:

Nyt mää keksin, että täähän on Allerin ylläpitämä tää Suomi24 niin Seiska-lehden henkeen meillä on "salasuhde "ja se on niin salainen, että osapuolet ei edes itse ole tietoisia siitä 😁

Jeh. Niin onkin. Kuuluu salaisuusluokkaan A1. Jo tämän palstalla paljastelun takia herättivät Salen, joka määräsi armeijan ”keltaisen luokan” valmiuteen, että jos tieto vielä enemmän leviää, niin sit punainen ja seuraavaks miehitetään eduskuntatalo, Kultaranta ja julistetaan lentokielto maan päälle. Rajavalvonta täyteen syyniin ja seitsäpäivää lehden kuvaaja saa vaan julkaista media-aineistoa.

• Joulumuori

Rivien välistä kun lukee niin kyseessä lienee nykyaikainen valeuutinen. Taikka sitten sellainen vanhanajan hektinen etäsuhde. Taikka sitten viihdetaiteilija Danny on löytänyt uuden morsmaikun. Taikka sitten ... , mitä vaihtoehtoja jää jäljelle ? Villiä mielikuvitusta ei kuitenkaan ole hyvä päästää laukalle (ravia tuo nyt saa käydä).

• KurppaN

Peris ja vapaavalintainen liljalaakson satuhottentotti :)

• lihavihatipunen

Välis ja arabimies (korkeakoulutettu tinder-mies kolmantena pyöränä)

• NainenRuudunTakaa

Eikö Nuuska kävisi kiilapojaksi? Höpöttää siinä voihan rähmä-juttujaan.

• Noi arabimies jutut oli kyllä huvittavia:D

• sopivia.pareja

lihavihatipunen ja poliisinpoika voisi sopia toisilleen ja nainen ruuduntakaa ja totuus ja trollikka ja harmaaritari no nuuskis sopisi myöskin trollikalle

• yksipuolistako.vain

Misspönttis ja välimerkitön sopisivat yhteen.

• Vfekk

Ei ätmiä trollikalle.

• olen.puhunut
        yksipuolistako.vain kirjoitti:

Misspönttis ja välimerkitön sopisivat yhteen.

misspönttis ja nuuskis no trollikka ja harmis ja pönttis ja nuuskis niin siinä olis oivat parit

• trollikka

Mitäs siinä ihmettelet, mä kyllä otan molemmat, jos kerta jaossa ovat!
        Hyvää yötä, jakajalle... jaetuille ja kaikille palstan höperöille!

• Siltsu ja Li.

• nämävoisolla

Helmiä..sioille ja yksinkertainen.blondi, kaksi logiikkalaista konkaria.

• NainenRuudunTakaa

Minä ja tässä ketjussa kirjoitteleva mun trollikaksonen.

• NainenRuudunTakaa

Rakas <3

• NainenRuudunTakaa
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Rakas <3

Onko meillä pari- vai polysuhde?

• NainenRuudunTakaa
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Onko meillä pari- vai polysuhde?

Parisuhde, ei kolmansia pyöriä <3

• Tämä tosiaankin ON sinkkupalsta! :D

• Miksi juuri tämän viikon? Eihän näitä viikon pareja olla tietääkseni ennenkään määritelty :/

• Nämäfaktat

Mulla ei oo mitään yhteyttä sinuun. En halua enää itkeä suhteissani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2304
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1294
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      87
      1086
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      1012
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      159
      967
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      924
    7. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      893
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      833
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      833
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      50
      796
    Aihe