isot naiset

kummatuks

Mistäköhän kummasta johtuu, että hyvin usein, kun olen ulkona juomassa(baarissa), mukaani tarttuu xl-kokoinen 30-40-vuotias nainen (itse olen 23). He eivät kiihota minua ja senpä takia illasta/yöstä tulee ennemmin tai myöhemmin pannukakku. Johtuisiko se kenties siitä, että he ovat "helpompia" eli saavat heikommin seuraa ja tämän vuoksi tarttuvat nuoren miehen mukaan? Itse tälläisen bongatessa olen aina jonkin verran tai hyvin humalassa. Paha asia tuo humala...

9

5914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XL-nainen on herkkä

      Olen ihan samoilla ajatuksilla-> viina on pahasta...
      Ole itsellesi rehellinen ja naisillekin! Jos lähdet kännipäissä jonkun kanssa ja hommasta tulee "pannukakkua" niin herkät naiset ei muista mielihyvällä ja ottavat sen negatiivisesti.
      Parempi sanoa jo ravintolassa kiltisti Kiitos ei kysyjälle viitaten esim kännissä olemiseen / varattuna olemiseen.
      Näin pysyy mielirauha molemmilla!

      Terv. Mies joka todellakin tykkää XL-naisista

    • mukaasi tarttuu

      sinähän vastasit itse omaan kysymykseesi, jos saan sanoa. Peilaat omia kykyjäsi xl-naisen kautta;sinähän jokatapauksessa otat /lähdet sellaisen matkaan, jonka olet saanut. Ei kait sinua ole tarvinnut väkisin raahata ? Mahtaako oma itsetuntosi ja miehisyytesi tarvita pönkittämistä, johon kelpaavat kokeneet naiset. Ei sinulle kukaan täällä anna syntiäsi anteeksi:jos ei ole miestä toimimaan sen mukaan mitä oikeasti tahtoo, niin voi voi,kenekö syy se sitten mahtaa olla ? Kasvapa sinäkin aikuiseksi ja ala katselemaan ikäistäsi tyttöystävää.. taitaa kompa vain olla siinä, että niitä sinä todellakin saat katsella. Olisit ylpeä siitä että neljäkymppiset naiset sinut haluavat.. tai jos se onkin toisinpäin, jos he antavatkin säälistä.. oli miten oli, pikkuhiljaa kokemuksesi seksinkin saralla karttuvat, ja hoksaat, ettei xlnainen ole sen kummempi tämän päivän maailmassa kuin ikäsesi minibarbiet.Kokemusta vaan väkisinkin on enemmin,ja sen taas tietää lähes jokainen räkänokkakin.

    • -------> %

      Niin "tartuu" entiselle (20v. minua nuoremmalle) POIKA-ystävällekin, edelleen nuo itseään PALJON VANHEMMAT naiset!

      SIKSI "tarttuu", koska hänen mukaansa ei lähde oman ikäiset!!

      NO, kukin tekee mitä lystää, mutta turhahan se on jälkikäteen valittaa.

      Joku iskee päätään seinään loppuelämänsä ajan, tajuamatta koskaan...että SE SATTUU!!!

      • Tumppu

        Mä isken sen takia keski-ikäisiä, koska ne ei ole ikinä valittaneet mun munan kokoa.


      • xl-naiselle...
        Tumppu kirjoitti:

        Mä isken sen takia keski-ikäisiä, koska ne ei ole ikinä valittaneet mun munan kokoa.

        kelpaa pieni muna ja eikä myöskään nuoret pojat kiinnosta!!!!!


    • xl nainen40v

      Mitä järkee tollasessa viestissä? Olen itse xl kokoinen aikuinen nainen. Ja todellakin itse päätän keneen matkaan lähden. Niin ja parikymppisistä kolleista ei ole mihinkään. Eipä yleistetä tätä hommaa kaksi tähänkin tarvitaan.
      Aikuinen mies on aina aikuinen mies ja omaa runsaammin kokemuksia....hmmm kaikesta.

    • tunteet...

      Sinähän ihailet XL-naisia ja et pysty sitä selvinpäin sanomaan. Humalassa teeskentelet, että otat XL-naisen vain sen takia, kun olet humalassa.

      Ihmisen todellinen luonne paljastuu juuri humalassa, kun kontrolli pettää. Sinut on siis luotu yhteen XL-naisen kanssa. Ala katsella sellaisesta tulevaa vaimoasi. Jos ei pysty ymmärtämään omaa tasoaan, voi jäädä koko loppuelämäsi aikamiespojaksi. Et ole niin täydellinen ja älykäs, vaikka luuletkin. Olet todennäköisesti 50-vuotiaana myös läski.

      • blondi-72

        Ei ketään tartte eikä voi väkisin mukaansa ottaa joten myönnä jo ihailusi xl-naisia kohtaan! Aneeksi mutta tuntuu kuin viestisi olisi ollut ns.hätähuuto eli asiaan jonka jo todeksi tiesitkin halusit vain saada tätä kautta varmistuksen joten ole iloinen että pidät mieluiten xl-naisesta joka on kokenut ja osaa sinuakin nuorta poikaa opettaa!!!


    • Anonyymi

      Ite 23 ja oli vuos sit melkee juttuu tälläsen 30 vuotiaan ison naisen kanssa, joka riisu pikkuhousunsa melkein heti ku pääsimme hänen kotiin. Ihmettelen jos hänen alle kouluikänen lapsi ei heränny ku kyl sitä voihkintaa kuulu vaikka yritti olla hiljaa. Olihan sen muijan persettä kiva puristella ja välillä taas tissejä kun sen vatsa läiski omaani vasten. Välillä runkkaan vieläki kyseistä muijaa ajatellen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe