Mitä aiotte tehdä viikonloppuna?
Viikonloppu
33
453
Vastaukset
- Meenmettään
Meen kattoo sieniä
- miesj
Käyn töissä.
- Sorastaja
Ammun sorsia.
- ei.huvittavaa
ajattelin tehdä suursiivouksen mutta katsoo nyt jaksaako ja huvittaako huomenna mutta aion siivota kaikki huoneet ja katsoa kaapeista kaikki ylimääräinen roskiin
Levätä.
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Miten lepäät?
Moikka. ☺️
Olen vaan enkä tee mitään mitä ei huvita..LadyZorro kirjoitti:
Moikka. ☺️
Olen vaan enkä tee mitään mitä ei huvita..Ja nukun mahdollisimman paljon. Entäs sinä? Miten sinä lepäät?☺️
LadyZorro kirjoitti:
Ja nukun mahdollisimman paljon. Entäs sinä? Miten sinä lepäät?☺️
Makaan sängyssä ja pidän televisiota sekä kahta tietokonetta päällä. Toisella tietokoneella surffaan täällä ja toisella kohta alan pelaamaan. Otan rennosti. Osittaan lepoasentoon vaikuttaa se, että jätin eilen sokerin pois ruokavaliostani. Aluksi meinasin pitää sokeritonta 4 kuukautta, mutta nyt sokeritonta tulee ilmeisesti olemaan vain 2 kuukautta. Lepoasentoon se vaikuttaa, että on vähän outo-olo, kun ei saa sokeria, mutta kohta se menee ohi? Ilokseni huomasin laihtuneeni eilisestä 900 grammaa! :) Kannatti aloittaa sokerilakko, vaikka se laittaa vähän lepämään?
Makaan sängyssä ja pidän televisiota sekä kahta tietokonetta päällä. Toisella tietokoneella surffaan täällä ja toisella kohta alan pelaamaan. Otan rennosti. Osittaan lepoasentoon vaikuttaa se, että jätin eilen sokerin pois ruokavaliostani. Aluksi meinasin pitää sokeritonta 4 kuukautta, mutta nyt sokeritonta tulee ilmeisesti olemaan vain 2 kuukautta. Lepoasentoon se vaikuttaa, että on vähän outo-olo, kun ei saa sokeria, mutta kohta se menee ohi? Ilokseni huomasin laihtuneeni eilisestä 900 grammaa! :) Kannatti aloittaa sokerilakko, vaikka se laittaa vähän lepämään?
Johan on sulla media laitteita! 😊
Nestettäkin lähtee helposti tuon verran...kroppa ottaa tottuukseen 2-4 vkoa uuteen ruokavalioon tai jonkun pois jättämiseen. Kuulemma. Sokeri addiktoi, mutta kun et mussuta hetkeen mitään sokerista alkaa kaikki sokerin siis imelää meinaan öklöttää.LadyZorro kirjoitti:
Johan on sulla media laitteita! 😊
Nestettäkin lähtee helposti tuon verran...kroppa ottaa tottuukseen 2-4 vkoa uuteen ruokavalioon tai jonkun pois jättämiseen. Kuulemma. Sokeri addiktoi, mutta kun et mussuta hetkeen mitään sokerista alkaa kaikki sokerin siis imelää meinaan öklöttää.LadyZorro: "Sokeri addiktoi, mutta kun et mussuta hetkeen mitään sokerista alkaa kaikki sokerin siis imelää meinaan öklöttää."
Tuli pieni tauko, sillä keitin teevettä ja tein ruisleipäpalasen, jonka päälle laitoin Oltermanni-juusto. Nyt se outo-olo taisi helpottaa. Lisäksi olen heinäkuusta putkeen juonut Coca-Colaa jokseenkin joka päivä. Nyt siitäkin pitää hetkeksi vieroittaa itsensä. Onneksi on suuri motiivi tiputtaa vähän kilojaan ja säästää sokerissa rahaa.
Onko Sinulla ollut jotain addiktioita? Vauhtihurjastelu prätkällä tai jotain muuta vastaavaa?Faith.Hope.Love kirjoitti:
LadyZorro: "Sokeri addiktoi, mutta kun et mussuta hetkeen mitään sokerista alkaa kaikki sokerin siis imelää meinaan öklöttää."
Tuli pieni tauko, sillä keitin teevettä ja tein ruisleipäpalasen, jonka päälle laitoin Oltermanni-juusto. Nyt se outo-olo taisi helpottaa. Lisäksi olen heinäkuusta putkeen juonut Coca-Colaa jokseenkin joka päivä. Nyt siitäkin pitää hetkeksi vieroittaa itsensä. Onneksi on suuri motiivi tiputtaa vähän kilojaan ja säästää sokerissa rahaa.
Onko Sinulla ollut jotain addiktioita? Vauhtihurjastelu prätkällä tai jotain muuta vastaavaa?Minunkin pitäis karistaa kiloja, tuli kesällä pikkusen kartutettua, kun ei ollut säännöllistä rytmiä oikee missään.
Mulla on palsta addiktio.😛
Ja suolaan olen koukussa..LadyZorro kirjoitti:
Minunkin pitäis karistaa kiloja, tuli kesällä pikkusen kartutettua, kun ei ollut säännöllistä rytmiä oikee missään.
Mulla on palsta addiktio.😛
Ja suolaan olen koukussa.."Mulla on palsta addiktio.😛"
Minulla ei ole palsta-addiktiota, sillä olin täältä melkein tämän viikon poissa. Nytkin lopetan kello 18 jälkeen ja palaa sitten kello 21 jälkeen uudelleen. Kirjoittelen sitten enemmän, jos täällä on tuttuja.
"Ja suolaan olen koukussa.."
Minä en ole suolaan koukussa, sillä itselläni ei ole edes suolaa keittiön hyllyssä. Katson saavani sitä riittävästi yliopistolla ateriodessani siellä. Myös syön paljon juustoa, jossa on suolaa. Vähäsuolaista juustoa en halua, sillä juusto on harvoja suoria suolan lähteitä minulla.
Siinä kello 18.20 lopettelen tältä osin, mutta jatkan sitten myöhempään illalla ja huomenna tänne kirjoittelen myös!
Mitäs meinaat tehdä huomenna?- Ladyout
"Mulla on palsta addiktio.😛"
Minulla ei ole palsta-addiktiota, sillä olin täältä melkein tämän viikon poissa. Nytkin lopetan kello 18 jälkeen ja palaa sitten kello 21 jälkeen uudelleen. Kirjoittelen sitten enemmän, jos täällä on tuttuja.
"Ja suolaan olen koukussa.."
Minä en ole suolaan koukussa, sillä itselläni ei ole edes suolaa keittiön hyllyssä. Katson saavani sitä riittävästi yliopistolla ateriodessani siellä. Myös syön paljon juustoa, jossa on suolaa. Vähäsuolaista juustoa en halua, sillä juusto on harvoja suoria suolan lähteitä minulla.
Siinä kello 18.20 lopettelen tältä osin, mutta jatkan sitten myöhempään illalla ja huomenna tänne kirjoittelen myös!
Mitäs meinaat tehdä huomenna?Mä en luovu suolasta, vaikka henki lähtis. Sitten se ainakin lähtee, jos sitä suolaa ei saa. 😬
Jos on ollut migreenikohtauskin, niin ekat asiat mitä haluan syödä on suola ja joku tuore hedelmä tai kurkku, tomaatti...😲
Baibai!!
Minä lepään huomenna. 😶 Ladyout kirjoitti:
Mä en luovu suolasta, vaikka henki lähtis. Sitten se ainakin lähtee, jos sitä suolaa ei saa. 😬
Jos on ollut migreenikohtauskin, niin ekat asiat mitä haluan syödä on suola ja joku tuore hedelmä tai kurkku, tomaatti...😲
Baibai!!
Minä lepään huomenna. 😶En minäkään täysi luovu suolasta, magnesiumista ja vedestä. Joskus oli suonenvetoja jalassa ja mahdollisesti johtui noitten puutteesta?
Nyt minä menen melkein kolmeksi tunniksi pois! Hyvää lepopäivää huomiseksi! :)
Pelaan ja katson telkku sekä Netflixiä. Futista seuraan telkusta erityisesti. Lisäksi viikonloppuna käyn syömässä ystävän kanssa Subwayssa. Minulla on 2 yhden hinnalla lappu, jolla saan kaverille ilmaisen subin. Lisäksi kirjoittelen täällä vähän.
Ensi viikolla pitäisi viettää työnääressä päivät, joten vietän ehkä kesä lomaa viimeistä viikkoa. Tänään tuli ilmoitottua yliopiston yhdelle puuttuvalle luennolle. Jotenkin tuntui, että nyt on kesänloppu ja siitä pitää ottaa irti kaikenlaista! :)- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Minä vien veljeni lapsen leikkipuistoon ja kylpylään huomenna.
- kutenaina
Masentelen itsekseni, surffaan netissä ja katselen youtubea / leffoja
oleskelua kotona 😂
- viikonloppu.kainalossa
etkö ole sen mielitiettysi kanssa niin miksi ette ole yhdessä
viikonloppu.kainalossa kirjoitti:
etkö ole sen mielitiettysi kanssa niin miksi ette ole yhdessä
En ole xDD
- Kaisanoasaa
Juon kaljaa, palstailen ja katselen videoita youtubesta.
- kuntoile
Vedä kerrankin trikoot jalkaan ja mene pururadalle.
- flegmaatti
Lauantai on tavanomainen "seurustelupäivämme".
Sitä ennen teen pintasiivouksen, käymme torikahvilla ja ruokaostoksilla.
Ehkä luumuilemme kävelykadulla. Riippuu säästä.
Loppupäivä ja ilta tavanomaista oleilua.
Sunnuntaina maastavetopyramiidi. Herkkulounaan valmistus ja muuta tavanomaista.
Ei mitään uutta kaakkoisrintamalla! - viinamies
Viikonloppuna tietenkin juodaan viinaa ja lähdetään yökerhoon bailaamaan. Siten voi löytää naisen ja perustaa perheen.
Jos ei juo eikä bailaa yökerhoissa, ei tapaa naisia ja jää loppuiäkseen yksin. .. SyöRä, JuoRa, Nukkua, HiKoilla, Levätä, SiiVota (jos en keksi hyvää (Teko)Syytä siirtää sitä hieman.. ;D).. JaNiinPoisPäin... ;P
.. Ja ehkä Kiusia huomenna Hieman Maksaa, jos Jaksaa ja Fiilis on sellainen.. Kun viimeksi TutkimusRetki YöOtusten Luolastoon Kariutui Viime Metreillä.. "TaisteluHaavaan" ja VerenVuotoon, joka ei suostunut Tyrehtymään.. Ei sit niin Millään.. ;D.. Ja oli vielä "aika" näkyvällä PaikallaKinKin, joten laastari (josta ei olisi ollut Kyl edes hyötyä) ei tullut KyMySykSeen.. ;P
.. Mut Joo.. Sellast Se Sit on, kun ViimeMetreillä Hossuu&Häslää.. ;D- Viinamies--
Nää palstalaiset ei tiedä mitään sosiaalisesta elämästä ja siitä miten tutustuaan ihmisiin. Ovat syrjäytyneitä kaikesta koska eivät nuorena juoneet viinaa kuten muut nuoret ja nyt se kostautuu kun palstalaisilla ei ole ketään oikeata ihmsistä kenen kanssa jutella.
- ätminelämää
Ajattelin aloittaa laihduttamaan mutta on liian vaikeaa.
- peris234_hc-atm
Trollaan palstaa bickyllä ja timpalla ja ehkä makellakin, jos oikein riehaannun ja äiti antaa luvan
- Ikäväon
Cheekend!!
- SoliterniuM1977
Mun kotitreenituloksia: kesäkuun viimeisellä viikolla paino oli 95 kg. Tänään punnitsin ja vaaka näytti 88,2 kg. Vatsalihasapplikaation 3 x 30 päivän treeniohjelmaa seuraan. Sovelluksen nimi on hieman harhaanjohtavasti "6-pac in 30 days". Kun se pitäis olla "3 x 30 days". Olen nyt toisen 30 päivän treenisetin lopussa. Karkkeja ja herkkuja olen jättänyt pois. Muuten aika normaalisti olen syönyt. 1-2 päivää viikossa sallin itselleni herkuttelupäivän.
Mitä teen nyt viikonloppuna? Normi treenin joka päivä, sitten pelaan videopelejä, katselen leffoja, luen kirjoja jne jne. Miten aikani saan parhaiten kulumaan. Pitäis kaataa puu,tavallisella sahalla..nam ^_^
- Lumber_sexual
Tuun kaataan sen jos annat pebaa palkaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655430Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842747- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191904Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561211Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 901106
- 881105