Iltatapaamiset

Ymmällä

Mitäs mieltä olette miehen motiiveista jos hän haluaa tavata naista vain iltaisin klo 22.00 jälkeen viimeisimpänä kaikkien muiden hommien jälkeen tietysti petipuuhien merkeissä. Väittää rakastavansa, mutta sanoo ettei ole aikaa enempää.

6

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjennyskäynti

Mies ei halua sitoutua, eikä panostaa suhteeseen. Nainen on pelkkä "booty call".

• Ymmällä

Tuota minäkin epäilin, mutta sitten hyväsydäminen ihminen tietysti ajattelee, että voiko joku ihminen tosiaan olla niin paha, että valehtelee rakastavansa saadakseen vain seksiä. Mutta toki kaikki on mahdollista tässä elämässä. Hänellä on tapana sanoa, että "kyllähän sinä teidät, että rakastan sinua" jos jotain puhetta suhteen tilasta tulee esille.

• fpppe

Sanoo vaimolle että lähtee iltalenkille..

• Lopetasuhde

Sun pitäisi itse tajuta ettei petipuuhat ole miehellä tunteista kiinni

• sAATTAA OLLA(kas CL oikuttelee) työnarkomaani ja kuolee ennen kuin täyttää 70 vuotta.
      Arjet ja viikonloput töissä, jouluna saattaa olla puoli päivää paikalla

• Surusilmäinen

Haluaako tavata hänen kotoaan siihen aikaan ? Olis sit meinaan tuttu mies ja vaikka hän väittää ettei ole muiden kanssa niin jäi kiinni viestien laittamisesta toisille naisille (siis pyysi muita hänen luo pantavaksi)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8920
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5368
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4631
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4390
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3573
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3346
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3208
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      44
      2666
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2601
    Aihe