Et sä mies käyttäytyisi

90130

mua kohtaan tuolla tavalla, ellei sinulla myös olisi jotain tunteita tässä mukana.

28

1571

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaivattunik

      Olet aivan oikeassa siinä. Rakastan sinua!

      • alkuperäinen

        Hän ei ole K enkä minä ole K.


    • valitettavastinäin

      Sanomatta voi jättää ikuisiksi ajoiksi, mutta katse ja eleet paljastavat sen mitä peittää. Silti jos ei toinen jostain syystä halua sitä sanoa, ei sitä voi toisestä väkisinkään ulos puristaa.

    • Mitässiihensanot

      Mitäs jos kuiskaan sen korvaasi kun seuraavana kerran halaamme?

      • yrittänytpäästälähelle

        Ei me halailla, eikä muutenkaan kosketella toisiamme. ”Vahingossa” korkeintaan.


    • kysynpävaann

      J-miehelle?

      • Sivusta

        Epäilen myös vahvasti


      • varmatieto
        Sivusta kirjoitti:

        Epäilen myös vahvasti

        Mitä siinä on epäilemistä?


      • jiimies
        varmatieto kirjoitti:

        Mitä siinä on epäilemistä?

        Jnaiselta?


      • ihanmuukirjain
        jiimies kirjoitti:

        Jnaiselta?

        Ei ole.


    • MmhM

      Juu, mutta ujo oon, varattua vielä suurempi kynnys lähteä riiaamaan.

      • tietääksenikumpikaan

        Ei me olla varattuja.


      • Ollaanpa

        Molemmat varattuja


      • vaikenellevarattuja
        Ollaanpa kirjoitti:

        Molemmat varattuja

        Ap ei ainakaan, eikä se toinenkaan. Jotkut muut ehkä.


    • Viikkoko

      Milloin sä tuut töihin?

      • jokumuulomaillut

        Töissähän mä olen ollut melkein koko ajan.


      • Jiille

        Maanantaina


    • 8877

      Olen pahoillani että olet käsittänyt väärin. Tunteeni olivat aitoa innostusta sitä kohtaan, että saan huomiota sinulta. Oli hienoa nähdä, että joku häkeltyy minusta.

      Koskaan en ole ajatellut sinua kumppanina tai tulevana tyttöystävänä. En koskaan ajatellut pitää yhteyttä työpaikan ulkopuolella, viestittelyn alkaminen oli pelkkä työtapaturma kun oli hoidettava asiat.

      Tunteeni ovat muuttuneet lähinnä häpeäksi siitä, että aiemmin nautin huomiostasi. Tunnen myös ärtymystä, että sinä et vieläkään ymmärrä enkä saa sanottua sinua irti tuosta tunteestasi. En haluaisi että suutut torjumisesta, enkä tiedä miten saisin tilanteen peruutettua.

      • YYAtatämäon

        Oletko aivan varma, että tiedät minun tunteeni. Tottakai pidän sinusta paljon ja olet erityinen ja tiedämme paljon toistemme asioista. Siksi tiedänkin, etten ole sinulle sopiva, joten ystävyyssuhdetta enempään ei minusta ole. Toivotaan ja tehdään jotain, että sinulle löytyy jossain vaiheessa oikea tyyppi vierellesi.


      • Utelen

        Voisitko vähän avata kuka olet..? Auttaisi asiaa...


      • Utelen
        Utelen kirjoitti:

        Voisitko vähän avata kuka olet..? Auttaisi asiaa...

        Siis 8877


    • Theend

      Kylmää kyytiä, mutta totta on.

      • Tunteetvai

        Mikä on totta?


    • Hyvääämatkaa

      Hyvä kun kerroit asiasi. Voit jatkaa rauhassa harrastuksiasi.
      Minä voin jatkaa elämääni, oikeasti.

      • Jatkainsamointein

        Jäi ne tarkemmat syyt silti aukikertomatta, mutta ei ne ole niin päivän päälle eikä kuukaudenkaan eikä ne suoranaisesti muuttuneetkaan ole. Tänne en niitä kuitenkaan avaa. Reilun viikon sisällä on kyllä kaikki muu aukaistu muutamaa lukuunottamatta samalta.


    • MatkamiesM

      H-M -> M?

    • Onyökuon

      Ite sekotit tahallaan tähän ketjuun jonku muun ja minä ku en jaksa mitään nimiä tarkistaa, niin päättelit turhaan jotain. Tuossa ei ollu mitään uutta sinänsä ku välillä nenäliinoja haettu enempi ja välillä häntä koipien välissä oltu piilosta ku pelätty, että päästelen suustani liian suoraan. Viimeaikoina keskusteltu vähempi kun jollain tarjolla ollu muutakin. Mulla on ollu sille vaan nenäliinoja.

    • Niiiiiin

      Niiskupalsta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe