Milloin viimeks kävit treffeillä?
Käyttekö treffeillä
55
620
Vastaukset
Määrittele "Treffit" ja "Treffaus"?.. ;P
- EdesUnissa
Menet peilin eteen. Lätkäiset kämmenellä otsaa ja sanot voihan rähmä niin olet NuuskaMuikkusen kanssa treffeillä.
EdesUnissa kirjoitti:
Menet peilin eteen. Lätkäiset kämmenellä otsaa ja sanot voihan rähmä niin olet NuuskaMuikkusen kanssa treffeillä.
.. Onks "joku" Kussut taas Sun Muroihis?.. ;D
- pöljänhauskoja
EdesUnissa kirjoitti:
Täällä on joskus pöljän hauskoja juttuja :´D
- EdesUnissa
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Onks "joku" Kussut taas Sun Muroihis?.. ;D
Tuo oli nikkivarkaan kommentti. Tosin ne on joskus hauskoja kun ei ota niitä vakavasti.
En ole ollut palstalla viikkoon. ollut hiukan kiireitä. EdesUnissa kirjoitti:
Tuo oli nikkivarkaan kommentti. Tosin ne on joskus hauskoja kun ei ota niitä vakavasti.
En ole ollut palstalla viikkoon. ollut hiukan kiireitä... Jeps.. Näin oletinkin.. Jonkun murot on taas vaan maistunut pahalle ja sitten se ilmenee noin.. ;D
Olikohan sykyllä 2016tai 2015.
- ford.taunusko
täytyiskö sellaisissakin käydä ja yleensä mitä treffit yleensä tarkoittaa olis kiva tietää mitä se on
- Tinder-match
Treffit on sellaiset että haet naisen kotoaan hienolla autolla, avaat naiselle ovia, viet hienoon ravintolaan syömään, muista kehua naista myös herrasmies tilaa myös naiselle ruokaa ja viiniä ja sitten juttelette päivän kuulumisia , syötte juotte ja sitten mies maksaa laskun. Mies voi viedä naisen vielä drinkille toiseen baariin ja sitten sieltä vie naisen kotiin toivottaa hyvää yötä ja siinä se.
- Treffiensankari
En ole käynyt koskaan M 84......................................................................................................................VITTU.
Justii voisin kysyä samaa että mitäs ne on?:DDD
- neuvoni.sinulle
Laihduta ja treenaa itsesi fitness-kuntoon niin pääset treffeille.
Näin helppoa se on naisilla.
Miehillä ei riitä edes se että treenaat itsesi atleettiseksi ja olet muutenkin kaikin puolin ok. Hahaha :D
Mä en tuon takia laihduta, jos ei kelpaa tälläsenä nii sit ei voi mitään.
Pitääkö olla ihmisten niin pinnallisia 😂- neuvoni.sinulle
AinaNorsu kirjoitti:
Hahaha :D
Pitääkö olla ihmisten niin pinnallisia 😂Naiset ovat paljon pinnallisempia kuin miehet joten nyt kyllä pata soimaa kattilaa..
Oletko aina ollut noin laiska? En ikinä haluaisi naista joka ei pidä itsestään huolta. - yksilöitäolemme
neuvoni.sinulle kirjoitti:
Naiset ovat paljon pinnallisempia kuin miehet joten nyt kyllä pata soimaa kattilaa..
Oletko aina ollut noin laiska? En ikinä haluaisi naista joka ei pidä itsestään huolta.Mutta oletko varma että ainanorsu on itse pinnallinen? Silloinhan on ihan ok aajatella "jos hyväksyn muut sellaisina kui ovat niin muiden pitää hyväksyä minut". Viis siitä miten pinnallisia naiset yleisesti ottaen on.
neuvoni.sinulle kirjoitti:
Naiset ovat paljon pinnallisempia kuin miehet joten nyt kyllä pata soimaa kattilaa..
Oletko aina ollut noin laiska? En ikinä haluaisi naista joka ei pidä itsestään huolta.Jaa että laiska :DDD
Kyllähän tässä laiska ihminen onki ku maalla asuu 😂yksilöitäolemme kirjoitti:
Mutta oletko varma että ainanorsu on itse pinnallinen? Silloinhan on ihan ok aajatella "jos hyväksyn muut sellaisina kui ovat niin muiden pitää hyväksyä minut". Viis siitä miten pinnallisia naiset yleisesti ottaen on.
Enpä minä oo pinnallinen xD
Jotkut saattaa olla ja mä en taas ymmärrä sitä 😂- wau.mikä.nainen
AinaNorsu kirjoitti:
Enpä minä oo pinnallinen xD
Jotkut saattaa olla ja mä en taas ymmärrä sitä 😂ennen kuin lähden niin sinulla on vain yhdet treffit kun kuvaasi katsoo niin sinua tekisi mieli pussata olet kaunis ja se mies kun pyytää treffeille sinua tai sinä häntä niin sen miehen on pakko pussata sinua ja sen jälkeen se mies on sinun oikeasti olet tosi kaunis ja ihmettelen edelleen miksi olet sinkku ja sinusta on tehty laulu pretty woman eli kaunis nainen ja tosiaan miksi olet sinkku ja sinkkuna mutta nyt moikka
wau.mikä.nainen kirjoitti:
ennen kuin lähden niin sinulla on vain yhdet treffit kun kuvaasi katsoo niin sinua tekisi mieli pussata olet kaunis ja se mies kun pyytää treffeille sinua tai sinä häntä niin sen miehen on pakko pussata sinua ja sen jälkeen se mies on sinun oikeasti olet tosi kaunis ja ihmettelen edelleen miksi olet sinkku ja sinusta on tehty laulu pretty woman eli kaunis nainen ja tosiaan miksi olet sinkku ja sinkkuna mutta nyt moikka
Sinkkuna on sen takia kun ei ole tultua yritettyä ketään etsiä hetkeen. 😅
Eihän sitä nyt oo heti pakko pussailla😂😂AinaNorsu kirjoitti:
Pitääkö olla ihmisten niin pinnallisia 😂Oon joskus sanonu naiselle että älä treenaa muotoja pois.. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Oon joskus sanonu naiselle että älä treenaa muotoja pois.. :D
Oonkin tossa miettiny että jos alkaa kunnolla laihduttaa niin epäilen että näytän siinä vaiheessa vielä enemmä lapselta xDD epäilen ainakin😂😂
Joten osittain muodot on kyllä hyvä juttuki. XDAinaNorsu kirjoitti:
Oonkin tossa miettiny että jos alkaa kunnolla laihduttaa niin epäilen että näytän siinä vaiheessa vielä enemmä lapselta xDD epäilen ainakin😂😂
Joten osittain muodot on kyllä hyvä juttuki. XDSaattaa toki toimia toisinpäin kun lähtee pyöreys. :D
Muodothan on aina hyvä juttu..
Minä ainakin olen kiitollinen. :DKonnaKettu kirjoitti:
Saattaa toki toimia toisinpäin kun lähtee pyöreys. :D
Muodothan on aina hyvä juttu..
Minä ainakin olen kiitollinen. :D😂😂 hahahah "on mistä ottaa kiinni" 🤔
Sit kun pyöreys veks nii mistäs ottaa😁AinaNorsu kirjoitti:
😂😂 hahahah "on mistä ottaa kiinni" 🤔
Sit kun pyöreys veks nii mistäs ottaa😁Niin ja sitä aina toivoo että herkkuja ois enempiki. :D
Ja pehmustettu ei mene niin helposti rikki. :DKonnaKettu kirjoitti:
Niin ja sitä aina toivoo että herkkuja ois enempiki. :D
Ja pehmustettu ei mene niin helposti rikki. :DNo se kyl xD
Eipä tässä olla mitään lasia :-DAinaNorsu kirjoitti:
No se kyl xD
Eipä tässä olla mitään lasia :-DHyvä...
On tuo kokoero sellasta luokkaa että meininki saattaa käyä hurjaksi. :DKonnaKettu kirjoitti:
Hyvä...
On tuo kokoero sellasta luokkaa että meininki saattaa käyä hurjaksi. :DKuis nyt niin hurjaksi O_O?
AinaNorsu kirjoitti:
Kuis nyt niin hurjaksi O_O?
Melkein puoli metriä pidempi. :D
Ulkopuolisetkin kattoo että mie pistän sut ruisleivän päälle ja syön. :DKonnaKettu kirjoitti:
Melkein puoli metriä pidempi. :D
Ulkopuolisetkin kattoo että mie pistän sut ruisleivän päälle ja syön. :DXD ''Mitä sillä on oikee leivän välissä''
Tuhti leipä :-DAinaNorsu kirjoitti:
XD ''Mitä sillä on oikee leivän välissä''
Tuhti leipä :-DPippurikinkkua.. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Pippurikinkkua.. :D
pippurinenkinkku xD
Jos sinne pistää chiliä mukaa :D:DAinaNorsu kirjoitti:
pippurinenkinkku xD
Jos sinne pistää chiliä mukaa :D:DMihinkäs se chili laitetaan? :D
- 9080980980980
AinaNorsu kirjoitti:
Pitääkö olla ihmisten niin pinnallisia 😂Olet tosi nätti ja kiva. Ei tarvii laihtua.
- Kaisanoasaa
Naiset käy panotreffeillä top 10 miesten kanssa.
- syvä.huokaus
Mulla on kirjanpito omista treffeistä joten voin helposti tarkastaa.
Viimeksi 16.8. - samavastauskuinviimeksi
En edelleenkään ole käynyt treffeillä.
- mies--
Kävin mutta naiset on sitoutumiskammoisia. Nykyään pitää kysyä naiselta että haluaako oikeasti kumppanin vai käykö treffeillä vain itsetuntoa hakemassa ja sitten naisesta ei kuulu mitään.
- tekosyitä.vain
Tältä minustakin tuntuu mutta alan päätymään siihen lopputulokseen että me olemme vain erityisen epähaluttavia yksilöitä joiden takia naiset on sitoutumiskammoisia juuri meihin mutta meitä parempitasoisempiin miehiin eivät.
Siinä vaiheessa kun parin viikon sisään kuulet kaksi kertaa kahdelta eri naiselta että "en ole valmis parisuhteeseen" niin ei tiedä itkeäkö vai nauraa.
Pelkkiä tekosyitä siinä mielessä että jos minä olisin cheek niin nämä naiset olisivat heti valmiita parisuhteeseen.
- SoliterniuM1977
Hmm, asuin toisessa kaupungissa silloin. Sanotaan että joskus 2010.
Viimeksi 11.8. tänävuonna.
- hjfghfghfgh
Mitä sulle kuuluu? Onko naisten kanssa ollut mitään säpinää?
Joko pääsit siitä laivastasi ulos?
Niinku tukevaa maata jalan alle?
Pakkohan se on. Kohta on jäät.
Ihan liian kauan aikaa sitten.
misspönttöuuni kirjoitti:
Burburburrrr....
Puskee Harmista. Sori, ne on nämä hormonit..
(itkunaurua)Jos olisit likempänä olisi kieltämättä vaikea vastustaa houkutusta treffailuun :)
Harmaaritari kirjoitti:
Jos olisit likempänä olisi kieltämättä vaikea vastustaa houkutusta treffailuun :)
Eiku sano sitten kun saat musta tarpeeksesi, oikeesti :D
Vähän on vallaton olo...saa kai sitä nainenkin joskus irrotella...
olla avoimesti lemmenkipeä, mieluummin se, kuin syysflunssa, : )
(nauraa tärisee)
Yksi päivä viikossa vapaata ja vähän syliin tahtoisi..misspönttöuuni kirjoitti:
Eiku sano sitten kun saat musta tarpeeksesi, oikeesti :D
Vähän on vallaton olo...saa kai sitä nainenkin joskus irrotella...
olla avoimesti lemmenkipeä, mieluummin se, kuin syysflunssa, : )
(nauraa tärisee)
Yksi päivä viikossa vapaata ja vähän syliin tahtoisi..Joo, oishan se, oishan se ;)
- EdesUnissa
misspönttöuuni kirjoitti:
Burburburrrr....
Puskee Harmista. Sori, ne on nämä hormonit..
(itkunaurua)Kävin treffeillä yhden kivan misun kanssa toukokuussa. Mutta hormonit hyrräsi vasta tosissaan kun tuo vakkarinaiseni sai kuulla niistä treffeistä. Teeskenteli ettei mukamas ymmärrä miksi kävisin treffeillä 30 v naisen kanssa pelkästään seuran vuoksi, ja sen jälkeen teeeskenteli että olisi vihainen. Teeskenteli muuten aika vakuuttavasti vihaista.
- ylineljävuotta
Siitä on monta vuotta.
- M40plus
Tunti sitten.
- jartsa198
Miljoona vuotta sitten viimeksi. Ehkä olisi aika kysyä erästä neitoa treffeille?
No jos treffit määritellään niin että vietätte yhdessä yli tunnin niin viime vuonna muutama ja olisko alkuvuonna yhdet. Sellaisia puolen minuutin "meillä ei ole kemiaa" tai hätävalheella poistumisia sekä ohareita nyt on ollut viime vuosina huomattavasti enemmänkin.
Mutta ei tässä nyt kiirettä ole yksi nainen lupaili tuossa soitella, vuosi tosin taisi olla 2015.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196