mikä ammatti tai työ

sinkku.lihaskimppu

mitkä ammatit on tur off vastakkaisella sukupuolella ja miksi ja mitä ammattia pidät luusereiden työnä ja huonosti palkattuna

24

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työttömyyspaha

Kaikki ammatit ovat tärkeitä. Pääasia että tekee jotain.

• mitä.tekee.luuserit

onk mitään mielikuvaa tai jotakin joka on mielestäsi luusereiden hommaa niin nyt ei ole kyse onko töissä vai työttömänä vaan mitä pidät paskana alana

• 643y

Tyhmiä kyselet.

• lihavihatipunen

Lähinnä tulee mieleen kaikki "moraalisesti arveluttava" eli jos yritetään vanhuksille yms. myydä kalliilla jotain, varsinkin jos vanhus sanoo ettei tarvitse niin myydään väkisin.

• katu.kenkä.plankkaaja

ei nyt mitään rikollista vaan rehellistä työtä

• lihavihatipunen
        katu.kenkä.plankkaaja kirjoitti:

ei nyt mitään rikollista vaan rehellistä työtä

No nuo ovat yleensä "rehellisiä firmoja" mutta myyntitavat ovat kyseenalaiset.

• huijaus.firmoja
        lihavihatipunen kirjoitti:

No nuo ovat yleensä "rehellisiä firmoja" mutta myyntitavat ovat kyseenalaiset.

kyllä se rikollista on jos väkisin myydään tai väärentää nimen paperiin tai väittää että tilasi ja anna rahat niin rikollista toimintaa se on ja laki on takana sitä sopimusta ei voi perua

• mlkn
        huijaus.firmoja kirjoitti:

kyllä se rikollista on jos väkisin myydään tai väärentää nimen paperiin tai väittää että tilasi ja anna rahat niin rikollista toimintaa se on ja laki on takana sitä sopimusta ei voi perua

Ei ne mitään väärennä.
        Ne vain käyttävät vanhuksen heikentynyttä käsityskykyä hyväkseen, ja vänkäämällä saavat tämän suostumaan kaupantekoon. Samoin ne toimivat lievästi kehitysvammaisten suhteen. Mitään laitonta ei siis tapahdu, toimintamoraali vain on kyseenalainen.

• lihavihatipunen
        mlkn kirjoitti:

Ei ne mitään väärennä.
        Ne vain käyttävät vanhuksen heikentynyttä käsityskykyä hyväkseen, ja vänkäämällä saavat tämän suostumaan kaupantekoon. Samoin ne toimivat lievästi kehitysvammaisten suhteen. Mitään laitonta ei siis tapahdu, toimintamoraali vain on kyseenalainen.

Juuri tuota tarkoitin.

• Ihan sama mikä työ tai onko töitä ollenkaan :D

• iva.hymykin.tulee

kai nyt joku ala on mitä säälit kun näet jonkun tekevän tai kuulet että on siinä ammatissa

• iva.hymykin.tulee kirjoitti:

kai nyt joku ala on mitä säälit kun näet jonkun tekevän tai kuulet että on siinä ammatissa

Ei tule :D
        Työ kuin työ.
        Miksi pitäs olla ivallinen?
        Sitä paitsi vaikka olis kuinka paska työ kertyy ainakin eläkettä ja kokemusta.

• kai.nyt.joku.on
        AinaNorsu kirjoitti:

Ei tule :D
        Työ kuin työ.
        Miksi pitäs olla ivallinen?
        Sitä paitsi vaikka olis kuinka paska työ kertyy ainakin eläkettä ja kokemusta.

kokemuksella ei elä ja makseta laskuja tai elätetä perhettä ja kun tulet eläke ikään niin onko eläkkeitä silloin enään

• kai.nyt.joku.on kirjoitti:

kokemuksella ei elä ja makseta laskuja tai elätetä perhettä ja kun tulet eläke ikään niin onko eläkkeitä silloin enään

Kai siitä tekemästään työstä saa rahaakin 😂😂😂

• moikkis
        AinaNorsu kirjoitti:

Kai siitä tekemästään työstä saa rahaakin 😂😂😂

toivottavasti ainakin muutenhan se olis orjuuttamista mutta nyt on lähdettävä moikka

• moikkis kirjoitti:

toivottavasti ainakin muutenhan se olis orjuuttamista mutta nyt on lähdettävä moikka

Moi moi ☺️

• mietitäänpäs

Olin jo vastata ettei naisen ammatilla ole väliä, mutta kun tarkemmin mietin, niinkaikki punaisen ristin hommat ja vastaavat veronmaksajien rahoja väärinkäyttävät vokkijutut, moraalisäteileminen ja hyvesignalointi on veronmaksajien kusettamista.

Samoin vain selkärangattomat limanuljaskat hakeutuvat valtamediaan toimittamaan valeuutisia.
      Esim: tämä viimeisin Ylen valhe egyptiläisestä toimittajasta jota natsit muka ajoivat takaa, poliisi on jo todennut sen olleen valhetta.

• Vastaanottokeskus työntekijä..

• Rumasinkkumies-

Nykyään ammattitaitoa ei arvosteta ollenkaan varsinkin rakennusalalla kun maksavat aivan surkeeta palkkaa ja sitten palkkaavat jotain ulkomaalaisia ammattilaisten sijaan jotka ei osaa mitään, remontoivat halvalla taloja ja varsinkin kouluja jotka ovat parissa vuodessa homeessa. Viimeks kun kävin työhaastattelussa ja kysyivat palkkatoivetta. Vastasin että noin 2500-2800 euroa koska osaan tehdä kaikenlaista ja kokemusta on paljon kuten itse rakentamisesta, maalaamisesta johon kuuluu pintakäsittelyt. Halusivat mut töihin 1500 eurolla ja sanoin että ei tule mitään koska aikaisemmin tein jopa alle tonnin palkalla enkä saanut arvostusta.

Itse arvostan lähes kaikkia ammatteja mutta odottaisin että joku arvostaisi niitä duunareita jotka tekee töitä lähes ilmaiseksi

• Ätmi-

En arvosta jos nainen on vastaanottokeskusessa töissä. Ties vaikka panee niitä pakolaisia.

• samatsanat

En arvosta jos mies on vastaanottokeskuksessa töissä. Panee kuitenkin niitä pakolaisia.

• Sopisivatyhteen

Huumediileri ja tankotanssija

• ätminelämää

Huonoa palkkaa saa myyjänä, lehtien jakajana, puutarhurina. Oon tehnyt tuollaista pakskaa hommaa ja istten sain vielä karenssin kun lopetin lehtien jakamisen. Sain jotain 170 euroa kuukaudessa. Yksikään nainen ei kelpuuta miestä joka jakaa lehtiä tai tienaa alle tonnin mistä tahansa työstä.

• sdfsdfdsfds

Mun mielestä naiset ei kelpuuta edes 2 tonnin tienaavia miehiä.
        Pitäisi olla 2500 ihan vähintään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2740
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2398
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2084
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      2025
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1748
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1359
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      924
    Aihe