Mitä hittoa te selitätte pantavuudestanne

Kaikysyäsaa

Kukaan teistä ei ole pantavan näköinen nainen. Olette täällä ätmien säälittävässä seurassa joka päivä ja joka ilta eikä teillä ole muuta elämää. Lopettavaa tuo valehtelu pantavuudestanne kun elämänne on aika surkeaa ja yksinäistä eikä kukaan halua edes kätellä teitä.

16

292

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä-selvä

      Naiset luulee olevansa miesten päiväunia.

      • naisillavaraavalita

        Juhlapaikan tähden moni matu on valmis vaikka mihin.


      • Eikös ne sitten ole?


    • Sano toi mun miehelleni, sen mielestä mä olen pantavan näköinen ja tuntuinen. Tykkää mun pehmoisista kohdista eri paljon. ☺️

      Niin, en ymmärrä...

    • Tämä-selvä

      Ei teillä mitään miestä ole. Sinkut palstalla olette jatkuvasti.

      • trollikka

        Mikäs ristiriita siinä sitten olisi, sinkku nainen jolla ei ole miestä?
        Mitähän sinäkin ajattelit viestiä lähettäessäsi... mua ihmetyttää!


      • assssa
        trollikka kirjoitti:

        Mikäs ristiriita siinä sitten olisi, sinkku nainen jolla ei ole miestä?
        Mitähän sinäkin ajattelit viestiä lähettäessäsi... mua ihmetyttää!

        No kun osa väittää seurustelevansa.


      • assssa kirjoitti:

        No kun osa väittää seurustelevansa.

        Eikä pelkästään väitä vaan seurustelee, avoliitossa tai avioliitossa elelee. Ootko kuullut semmoisesta, kun omat harrastukset, päivätyö ja erillään oleminen? Kyllä, parisuhteissa olevat käyvät moni töissä, harrastaa omia harrastuksiaan ja ovat erilläänkin toisistaan.

        Parisuhde ei ole siamilaisen kaksosten kaltaista yhdessäoloa. Ettei voi liikkua mihihinkään eikä tehdä mitään ilman kumppaniaan. Palstailu on osalle meistä juuri se harrastus. Aivan, luit oikein.


    • niinpäniinjuu

      Koko ajan ollut mielikuva, että Kaikysyäsaa olisi helmi_sioille-genion perseilynikki. Eipä se mielikuva tästä oikein ole heikentymään päin edelleenkään.

      • Näinon

        Paskat ole. Se on vanha tuttu atm32 mikä kirjoittelee tänne useilla eri nikeillä, miehenä ja naisena. Se mikä tuon paljastaa on kirjoitustyyli, se kun on kaikilla sen käyttämillä nikeillä samanlainen.


      • lihavihatipunen
        Näinon kirjoitti:

        Paskat ole. Se on vanha tuttu atm32 mikä kirjoittelee tänne useilla eri nikeillä, miehenä ja naisena. Se mikä tuon paljastaa on kirjoitustyyli, se kun on kaikilla sen käyttämillä nikeillä samanlainen.

        Juu, kyllä se Atm32 on. Tähänkin ketjuun on kirjoittanut eri nimimerkeillä.


    • Pillujen--asiantuntija

      Naiset aina luulevat itsestään liikaa mutta ovat olleet sinkkuja kymmeniä vuosia jossain suomi24 treffipalstalla. Olette jo niin pahasti kurppaantuneita ettei kukaan teitä huoli-

      • Sori, mutta näyttää huolivan ja muutakin elämää on.. Nuoria komeita kolleja tulee ovista ja ikkunoista, enkä muuta haluakkaan.. Nyt elämään, sitä todellista elämää, koska ei, se täällä palstalla ole ja naisia turha syyllistää, jos ette kelpaa..


      • Naisasialooser11

        Älä valehtele itsellesi. Kurppantuminen on tainnut sekoittaa harhaisen pääsi niin pahasti että näet jo näkyjä"nuorista ja komeista"miehistä.


    • rauhaelämässä

      Onneksi en ole pantavan näköinen.

      • viisvee

        eihän täältä kukaan ehdi panemaan korkeintaan panemaan saunan päälle,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe