Ikäiseni nainen - Ei kiitos!

no.thanks

Olen itse 48-vuotias mies. Sporttinen ja kaikinpuolin ok, ainaki omasta mielestä. En kuitenkaan halua ikäistäni naista, en todellakaan. Piste.

Haluatko sinä ikäisesi naisen?

119

1939

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeenaLetukka

      Ikineitsyt setämies Onanias Paskamäkihän se siellä.

    • ethalua

      Mikset halua??Haluat vanhemman mitä itse olet

    • jovanhus

      Sä haluat varmaan sitten 50-vuotiaan ja sitä vanhemman:) 20 kymppisen mielestä olet...

      • Naisasialooser11

        Katkerat kurpat tulivat heti änkyttämään naama punaisena.

        Aloittajan ikäiselle komistukselle sopiva on 25v nainen, ei post menopause mummo


    • Ikärasisti

      47 ja ei kiitos ikäisilleni tai vanhemmille naisille.

    • Naisasialooser11

      Ei kukaan halua 48v kurttuista harmaavittuista muumiota. Tuon ikäinen nainen on isoäiti-iässä ja panot on pantu jo vuosikymmeniä sitten.

      Ymmärrän hyvin, että parhaassa iässä olevana miehenä haluat alle 30v naisen ja varmasti sellaisen myös saat koska tuon ikäiset miehet ovat vielä pojanrimpuloita.

      • lihavihatipunen

        Mistä kohtaa sen värkin pitäis olla harmaa?


      • juuri.noinnn

        Täydellinen ja kaikinpuolin hyvä kommentti. Sinä olet Mies joka tietää mikä on Miehelle parasta.


      • Kaunis.nainen

        Väärin aika monikin komistus haluaa, mutta vaari ei saa, kun nuorta naista maksamalla. Puumilla seksielämä senkun vilkastuu, mutta vaarin nakki nahistuu käytön puutteessa😂 Eivät ole pojanrimpuloita vaan lihaksikkaita komeita nuorukaisia, eikä löysä maha roiku niinkuin vaarilla. Melkoista itsepetosta, jos luulee, että nuoret naiset nahistuneesta vaarista kiinnostuu.


    • Nnainen

      Et haluakaan ja sitten tulet vonkaamaan minulta, kun luulet minua itseäsi nuoremmaksi. Niin minäkin luulen, kunnes kysyn ikää ja veltostunut, pullea ja kalju ukko onkin sitten alle 50-vee. Mikä pettymys.

      • Tytsi29v

        Ja näitä katkeria ylijäämä ukon turjakkeita riittää. En ymmärrä, että missä maailmassa nämä papsut elävät? Enpä ole nähnyt, että 25v nainen huolisi jonkin vanhan ukon, kyllä nuo seurustelevat ikäistensä komeiden miesten kanssa. Moniko 20-25v nainen haluaa olla suhteen 48v papsun kanssa? Ei kukaan täysjärkinen.


      • Nnainen
        Tytsi29v kirjoitti:

        Ja näitä katkeria ylijäämä ukon turjakkeita riittää. En ymmärrä, että missä maailmassa nämä papsut elävät? Enpä ole nähnyt, että 25v nainen huolisi jonkin vanhan ukon, kyllä nuo seurustelevat ikäistensä komeiden miesten kanssa. Moniko 20-25v nainen haluaa olla suhteen 48v papsun kanssa? Ei kukaan täysjärkinen.

        Jotkut heikkotasoiset nuoret naiset saattavat huolia vanhemman, kun itsetunto/ ulkonäkö ei riitä oman ikäisiin miehiin.

        Toinen asia ovat sitten nämä valtaa ja rahaa hamuavat pikkuneitihaukiot ja päivilipposet.


      • Naisasialooser11
        Tytsi29v kirjoitti:

        Ja näitä katkeria ylijäämä ukon turjakkeita riittää. En ymmärrä, että missä maailmassa nämä papsut elävät? Enpä ole nähnyt, että 25v nainen huolisi jonkin vanhan ukon, kyllä nuo seurustelevat ikäistensä komeiden miesten kanssa. Moniko 20-25v nainen haluaa olla suhteen 48v papsun kanssa? Ei kukaan täysjärkinen.

        Sinä et ole tytsy vaan post prime täti. 25v naiselle sopiva on 45v mies koska ovat ulkonäöltään samalla tasolla, näen sen joka päivä töissäkin kun vastapäätä kahvipöydässä istuvat. No liioittelin vähän, nainen on 21 ei 25 eli parasta ennen päiväyksen saavuttanut.

        Eli ole mitään 25v komeaa miestä ja 25v mies ei halua ikäistään parasta ennen päiväyksen saavuttanutta naista vaan 15-20v nuoruuden kauneimmillaan olevan naisen.

        Jos 25v mies on ikäisensä naisen kanssa niin se johtuu siitä, että ei ole saanut nuorempaa ja kauniimpaa.


      • koitajopäättää
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Sinä et ole tytsy vaan post prime täti. 25v naiselle sopiva on 45v mies koska ovat ulkonäöltään samalla tasolla, näen sen joka päivä töissäkin kun vastapäätä kahvipöydässä istuvat. No liioittelin vähän, nainen on 21 ei 25 eli parasta ennen päiväyksen saavuttanut.

        Eli ole mitään 25v komeaa miestä ja 25v mies ei halua ikäistään parasta ennen päiväyksen saavuttanutta naista vaan 15-20v nuoruuden kauneimmillaan olevan naisen.

        Jos 25v mies on ikäisensä naisen kanssa niin se johtuu siitä, että ei ole saanut nuorempaa ja kauniimpaa.

        Ööööö.....
        Eikös sen pitänyt olla niin päin, että 25-vuotias pojanrimpula ei kelpaa vielä priimaiässsä oleville tytsyille, vaan joutuvat tyytymään kurppiin, kun ovat samantasoisia näiden kanssa....


    • Omasta mielestä ok.. juu vaikka olis sporttinen niin vaarin otsarypyt näkyy kilometrin päähän.. Harmi, kun kilpailijoina niitä nuoria, salskeita ja komeita miehiä ja taitaa vaari hävitä niille 6-0. Turhaan sinä täällä palstalla kiukkuas purat, kun nuoremmille naisille et kelpaa.. En minäkään huoli eturauhasvaivasta tena vaaria.. Seurustelen 15v nuoremman miehen kanssa, enkä vois kuvitellakkaan mitään väsynyttä ja kaahtunutta papparaista.

    • Naurettavaolet

      Missä sitten on ne nuoret naiset joista olet täällä vuosi tolkulla huudellut?
      Haaveissas! Ei missään muualla. Olisithan sä jo ottanut mutta et saa. Vaikka olisit kuinka sporttinen niin se ei auta jos ei ole statusta saada kaunista nuorta naista. Realismia vähä sunkin ajatuksiisi.

      • Kuvitelmaa

        Niinpä, itsestään liikoja luulevat paapparaiset saavat odottaa, sitä nuorta naista katkeraan hamaan tappiin asti, kun sitä ei tule. Papan pitäisi vilkaista peiliin ja katsoa, että aika ajanut jo ohi. Nuoret haluaa seurustella ikäistensä kanssa, eivätkä halua kuunnella lavatanssi juttuja.


    • Komeamies-

      Ei 48 v nainen ole kaunis. 30 v nainen voi olla kaunis jos on hoikka vartalo. Miehen pitää haluta vain nuorempia naisia koska seksi on hyvää vain nuoremman naisen kanssa.

      • lihavihatipunen

        Juuri yks päivä hehkutit 53 vuotiaista Liz Hurleyta.

        Katsos Atm32 kun sun kirjoitustyyli on niin tunnistettava.


      • peppis
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Juuri yks päivä hehkutit 53 vuotiaista Liz Hurleyta.

        Katsos Atm32 kun sun kirjoitustyyli on niin tunnistettava.

        Ja tää Liz onkin melkonen mamma,tottakai kaikki on snipattu ja vähän täytetty kun on sitä massii mut parasta, se pakottaa poikansa ottamaan niitä hehkutus kuvia joita sit vähän vielä photoshoppaillaan lol.


      • Rosella24v

        Harmi vaan, ettei nuoret naiset halua ikäistäsi vanhaa miestä. Huvittaa noiden vaarien profiilit, olen nuorekas.. mistä? Löysyys näkyy ja kurtut ohimolla, kyllä se ikääntyminen näkyy loppupelissä kaikilla ja vaan hyväksyttävä. Itse haluan ikäisiäni komistuksia, enkä vanhaa paappaa.. ja mitä tulee naisiin 40 niin paremmin ovat säilyneet, kuin miehet. Monet papparaiset luulevat itsestään liikoja.


      • Kuumapakkaus

        Kyllä monet 48v naisetkin vielä kauniita ja hyväkroppaisia ja vienti vetää kummasti kaikissa ikäluokissa, mutta valitsen nuoret ja komeat miehet, enkä pallomahaista vanhaa ukkoa. Kun et saa itse niitä nuoria naisia niin täällä purat kiukkuasi. Kyllä nuoren miehen kanssa seksi mahtavaa ja en vanhaa ukkoa huolisikaan.


      • Täytän kohta 47. Painan 49 kiloa ja olen vähän alle 160cm. Vyötärönympärys 63cm. Lantionympärys 90. Rinnanympärys 89 . Ikäveikkaus kasvoistakin yleensä vähintään 10 vuotta nuorempi, jopa 15 vuotta nuoremmaksi on kuviteltu. Saa uskoa tai olla uskomatta :D Ei kiinnosta palstalaisten miesten oman ankean elämän vuoksi katkeroituneen mielen tuotokset. Paljon löytyy Suomesta kauniita,itsestään huolehtivia naisia. Vielä kun kiinnittävät huomiota ryhtiinsä niin ovat kaunottaria, myös yli 40-vuotiaat. Ystävänikin täyttää pian 50 eikä ikinä uskoisi.


      • ööööööl
        Mustangi kirjoitti:

        Täytän kohta 47. Painan 49 kiloa ja olen vähän alle 160cm. Vyötärönympärys 63cm. Lantionympärys 90. Rinnanympärys 89 . Ikäveikkaus kasvoistakin yleensä vähintään 10 vuotta nuorempi, jopa 15 vuotta nuoremmaksi on kuviteltu. Saa uskoa tai olla uskomatta :D Ei kiinnosta palstalaisten miesten oman ankean elämän vuoksi katkeroituneen mielen tuotokset. Paljon löytyy Suomesta kauniita,itsestään huolehtivia naisia. Vielä kun kiinnittävät huomiota ryhtiinsä niin ovat kaunottaria, myös yli 40-vuotiaat. Ystävänikin täyttää pian 50 eikä ikinä uskoisi.

        Olet siis kaunotarjakulkuri.


    • kakkaapyllyssä

      käy hakee itelles uus elämä s-marketista???

    • VaatiJoVaivaa

      Voi kuinka yllättävä aloitus, miten oikein keksitkin.

    • iutiuytiuyti

      Ei tarvitse haluta, mutta sporttisuus ei missään tapauksessa riitä.

      Jos olet monella elämän osa-alueella poikkeuksellisen ihmeellinen, saat hyvinkin 10-15v nuoremman naisen. Et muuten. Rahalla parikymmentä vuotta nuoremman.

      Kolmekymppisiä, (kaikille mahdollisille ehdotuksille avoimia) komistuksia on pilvin pimein. Myös ikäisillesi, ja sitä vanhemmille naisille. Kyllä se miehen potenssi vaan kummasti laskee, kun 45v tulee mittariin. Jos sulla on vielä kakaroita ja katkeria exiä kuvioissa mukana, niin asemasi on vieläkin huonompi.

      • Valitettavasti laskee jo usein aiemmin kun olen seurustellut itseäni 4 vuotta nuoremman kanssa eli 42-vuotiaan. Ei jaksanut edes kolmea kertaa päivässä vaikka hänellä oli pitkäkestoinen potenssilääke, lääke joka on vasta kokeilussa.


      • pitkätukka-68
        Mustangi kirjoitti:

        Valitettavasti laskee jo usein aiemmin kun olen seurustellut itseäni 4 vuotta nuoremman kanssa eli 42-vuotiaan. Ei jaksanut edes kolmea kertaa päivässä vaikka hänellä oli pitkäkestoinen potenssilääke, lääke joka on vasta kokeilussa.

        Täh?
        Sitä jo ihmettelen et potenssilääkkeitä noin nuorena, mut ei niilläkään jaksa.


      • 53vvv
        Mustangi kirjoitti:

        Valitettavasti laskee jo usein aiemmin kun olen seurustellut itseäni 4 vuotta nuoremman kanssa eli 42-vuotiaan. Ei jaksanut edes kolmea kertaa päivässä vaikka hänellä oli pitkäkestoinen potenssilääke, lääke joka on vasta kokeilussa.

        se ei tietenkään tarkoita sitä että joka miehellä olsi asiat yhtä heikosti kuin sun 42v.llä.
        lääke joka oli kokeilussa? ei tullut mieleen että lääkkeellä saattoi olla sivuvaikutuksia?
        ehkä johtui susta ettei oikein huvittanut? ehkä naapurin naisen kans paremmin synkkas?


      • Mustangi kirjoitti:

        Valitettavasti laskee jo usein aiemmin kun olen seurustellut itseäni 4 vuotta nuoremman kanssa eli 42-vuotiaan. Ei jaksanut edes kolmea kertaa päivässä vaikka hänellä oli pitkäkestoinen potenssilääke, lääke joka on vasta kokeilussa.

        "Ei jaksanut edes kolmea kertaa päivässä "

        Ei kolme kertaa päivässä ole vielä mitään.


      • LeidiinBläck

        Yes, on tällä palstalla näköjään Mies, joka osaa naisesta sanoa muutakin kuin ala-arvoista tekstiä.
        Ten points to You!


      • Oletpelle
        LeidiinBläck kirjoitti:

        Yes, on tällä palstalla näköjään Mies, joka osaa naisesta sanoa muutakin kuin ala-arvoista tekstiä.
        Ten points to You!

        Mene takaisin kutomaan sukkaa ja pidättelemään virtsankarkailuja, kurttuinen mummo.


      • Taidan ihan sinun kiusaksi vastata myöntävästi 23-vuotiaan nuoren miehen treffikutsuun. Täytän parin viikon päästä 47 vuotta :D


      • Lerpukkaa
        Oletpelle kirjoitti:

        Mene takaisin kutomaan sukkaa ja pidättelemään virtsankarkailuja, kurttuinen mummo.

        Ei tarvitse nykyään olla kurttuinen, kun botox ja mesolangat keksitty ja kyllä nuo 45-50 v miehet jo ryppyisiä.


      • Lerpukkaa kirjoitti:

        Ei tarvitse nykyään olla kurttuinen, kun botox ja mesolangat keksitty ja kyllä nuo 45-50 v miehet jo ryppyisiä.

        Mun mielestä botox akat on rumia..

        Ei mitään tollasia keinotekosia hommia.


        Parempi vaan vanheta arvokkaasti.

        Tuo Kirsti Valveki näyttää paremmalta nyt kuin mitä silloin nuoruuteni savotat leffassa.


      • pitkätukka-68
        KonnaKettu kirjoitti:

        Mun mielestä botox akat on rumia..

        Ei mitään tollasia keinotekosia hommia.


        Parempi vaan vanheta arvokkaasti.

        Tuo Kirsti Valveki näyttää paremmalta nyt kuin mitä silloin nuoruuteni savotat leffassa.

        Ehdottomasti näin.

        Itse miehenä vanhenen arvokkaasti saparot päässä, mut ei mitään keinotekoista.


    • SoliterniuM1977

      Jos nainen on hyväkroppainen ja nuorekas sekä lapseton, niin kyllä minulle omanikäiseni 41v nainen voisi kelvata. Usein vaan tämän ikäiset sinkkunaiset ovat reilusti ylipainoisia yksinhuoltajia. Ei kiitos, mielummin ja ilolla yksin. Pidän itsestäni huolen, onko väärin vaatia toiselta samaa? Ei.

      • näitänäkyy

        Miehenkin pitää olla lapseton. Se on ehdoton vaatimus. Suurin osa miehistä on noiden yh-äitien lasten isiä. Lisäksi kaljalla lihoneita sohvaperunoita.


      • pitkätukka-68
        näitänäkyy kirjoitti:

        Miehenkin pitää olla lapseton. Se on ehdoton vaatimus. Suurin osa miehistä on noiden yh-äitien lasten isiä. Lisäksi kaljalla lihoneita sohvaperunoita.

        Kun nyt ollaan tässä iässä, niin jos on lapseton niin sitten on jotain muutakin vikaa.


      • valintoja
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kun nyt ollaan tässä iässä, niin jos on lapseton niin sitten on jotain muutakin vikaa.

        Ei kaikki halua mitään penikoita porsia. En huoli miestä jolla on lapsia.


      • valintoja
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kun nyt ollaan tässä iässä, niin jos on lapseton niin sitten on jotain muutakin vikaa.

        Ei se kerro todellakaan siitä että on jotain vikaa jos miehellä ei ole lapsia. Kierrän "lapselliset" miehet kaukaa.


      • SoliterniuM1977
        näitänäkyy kirjoitti:

        Miehenkin pitää olla lapseton. Se on ehdoton vaatimus. Suurin osa miehistä on noiden yh-äitien lasten isiä. Lisäksi kaljalla lihoneita sohvaperunoita.

        Toki toki. Ikäväähän se on nähdä omanikäisiä kaljamahoja. Enemmän kuntoilua pitäs saada ihmisten elämään.

        En vaadi toiselta enempää kuin itseltänikään. Olen siis lapseton myls enkä halua lapsia.


      • pitkätukka-68
        valintoja kirjoitti:

        Ei se kerro todellakaan siitä että on jotain vikaa jos miehellä ei ole lapsia. Kierrän "lapselliset" miehet kaukaa.

        Miten vain, mutta miehestä tekee miehen ja naisesta naisen vasta se kun on lapsia.
        Ymmärrän kyllä jos haluat aikuiseksi vasta sen valitsemasi kanssa.

        Itse aikuisena haluan jo valmiiksi aikuisen (muistakin on kokemusta).


      • japerustelekinhitonhyvin
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Miten vain, mutta miehestä tekee miehen ja naisesta naisen vasta se kun on lapsia.
        Ymmärrän kyllä jos haluat aikuiseksi vasta sen valitsemasi kanssa.

        Itse aikuisena haluan jo valmiiksi aikuisen (muistakin on kokemusta).

        Perustele millä tavalla ihminen on aikuinen vasta kun on lapsia? Olen tavannut hirvittävän lapsellisia ihmisiä joilla on lapsia.


      • pitkätukka-68
        japerustelekinhitonhyvin kirjoitti:

        Perustele millä tavalla ihminen on aikuinen vasta kun on lapsia? Olen tavannut hirvittävän lapsellisia ihmisiä joilla on lapsia.

        En väitäkään sen olevan tae, mutta käytännössä usein menee niin.


      • perustele
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        En väitäkään sen olevan tae, mutta käytännössä usein menee niin.

        No miten se näkyy? Anna esimerkkejä.


      • pitkätukka-68
        perustele kirjoitti:

        No miten se näkyy? Anna esimerkkejä.

        Ei se kai näy. Sen kuulee kun juttelee. Enkä tarkoita sitä, että juttuihin tulisi lapsiasiat mukaan.


      • perustele
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei se kai näy. Sen kuulee kun juttelee. Enkä tarkoita sitä, että juttuihin tulisi lapsiasiat mukaan.

        No miten se kuuluu jutuissa? Anna nyt jotain esimerkkejä vai tyhjääkö jauhat. Millaisia aikuismaisia juttuja "lapselliset" juttelee?


      • pitkätukka-68
        perustele kirjoitti:

        No miten se kuuluu jutuissa? Anna nyt jotain esimerkkejä vai tyhjääkö jauhat. Millaisia aikuismaisia juttuja "lapselliset" juttelee?

        Nyt en kyllä osaa tarkentaa. Ei siinä mitään tiettyä yksittäistä ole, se vaan on siellä.


      • wanhaämmä
        perustele kirjoitti:

        No miten se kuuluu jutuissa? Anna nyt jotain esimerkkejä vai tyhjääkö jauhat. Millaisia aikuismaisia juttuja "lapselliset" juttelee?

        Olisikohan vähemmän itsekkäitä ja pinnallisia noin keskimäärin, koska lasten kautta elämä on opettanut ettei itse olekaan se maailman napa? Ehkä arvot ovat erilaiset, kun pitää miettiä tekemistensä ja ratkaisujensa kohdalla muitakin, sellainen vastuuntunto. Ainakin elämänkokemus on erilainen. Korostan sanomistani "noin keskimäärin", varmasti löytyy porukkaa joka lähtöön.


    • 12121212121212

      Kurpparaivo roihahti taas :D

      Heti on ketju täynnä 25 vuotta ikäistään nuoremmilta näyttäviä puumia joille kelpaa vain 21v toimitusjohtaja-vuorikiipeilijä-hävittäjälentäjät.

      "Jos nainen on parhaimmillaan nuorena, niin sitten on mieskin!!!1" - nainen39v & kumpp

      • 12121212121212

        ...ja seuraavaksi ketjuun ilmestyvät 18-25v naiset joiden mielestä ikäero saa olla max 5½ päivää. Kaikki "uusia palstailijoita" tietysti :D


      • horinoita

        Totta mooses nuorempi mies on aina viehättävämpi kun nuoruus kertoo paremmasta hedelmällisyydestä ja jaksamisesta miehilläkin.Tuo on ihan horinoita että pääasiallisesti nuori nainen haluaisi 10 vuosia ikäistään vanhemman kumpanin.


      • 12121212121212
        horinoita kirjoitti:

        Totta mooses nuorempi mies on aina viehättävämpi kun nuoruus kertoo paremmasta hedelmällisyydestä ja jaksamisesta miehilläkin.Tuo on ihan horinoita että pääasiallisesti nuori nainen haluaisi 10 vuosia ikäistään vanhemman kumpanin.

        Keskimäärin naiset haluavat itseään hieman vanhemman miehen. Puhutaan muutaman vuoden (1-5) ikäerosta.

        Mies on parhaimmillaan hieman naista vanhempana tai samanikäisenä, nainen on parhaimmillaan nuorena. Tutkittu tosiasia.


      • thatswhy
        12121212121212 kirjoitti:

        Keskimäärin naiset haluavat itseään hieman vanhemman miehen. Puhutaan muutaman vuoden (1-5) ikäerosta.

        Mies on parhaimmillaan hieman naista vanhempana tai samanikäisenä, nainen on parhaimmillaan nuorena. Tutkittu tosiasia.

        Koska miehet on pidempään lapsellisia. Ulkonäön puolesta nuori on aina yleensä parempi.


      • whaaat
        12121212121212 kirjoitti:

        Keskimäärin naiset haluavat itseään hieman vanhemman miehen. Puhutaan muutaman vuoden (1-5) ikäerosta.

        Mies on parhaimmillaan hieman naista vanhempana tai samanikäisenä, nainen on parhaimmillaan nuorena. Tutkittu tosiasia.

        "Mies on parhaimmillaan hieman naista vanhempana tai samanikäisenä"

        Siis mies on parhaimmillaan aina? 18-vuotiaan mielestä 20-vuotias on paras. jne.


      • omavaraisetnaiset
        12121212121212 kirjoitti:

        Keskimäärin naiset haluavat itseään hieman vanhemman miehen. Puhutaan muutaman vuoden (1-5) ikäerosta.

        Mies on parhaimmillaan hieman naista vanhempana tai samanikäisenä, nainen on parhaimmillaan nuorena. Tutkittu tosiasia.

        tkin asia muuttumassa, naiset haluaa nuorempaa tulevaisuudessa.


    • Jesh

      Olen 44 ja tykkään tosi paljon kyllä miehestä, kuka on 6-7 vuotta minusta vanhempi. Hän on niin IN

    • Kattellut pari päivää tätä aloitusta ja yrittänyt provosoitua tai saada itsessä edes jotain tunnetta aikaan, mutta kun ei... Olenhan siis itse just 48 joten tää vois olla just mulle kohdistettu viisaus :) Mutta nyt hoksasin mistä se välinpitämättömyys johtuu, määhän ajattelen koko ajan itseni 50-vuotiaaksi! Jotenkin olen jo pyöristänyt ikäni, kun tasaluku on aina tasaluku.

      Viitisen vuotta olen joka paikassa aina maininnut heti alkuun ikäni, jos tapaan uusia ihmisiä, koska se on oleellista! Nykyään siis sanon: noin 50. Yritän onkia toisenkin iän selville, vaikka vaivihkaa. Ikä on tärkeä, tietää onko ihminen kenties katsellut lapsena noppaa vai onko pikkukakkosen katselijoita, tietääkö miltä maistui roope ankan rahat jne jne.

      Miehistä nyt sen verran, että kyllä ne 48-vuotiaat naiset joillekin on nuoria, jopa liiankin kanssa :)

      • pitkätukka-68

        Noppaa? En kyllä muista moista. Muistan kyllä kun pikkukakkonen alkoi (Pöystin sadut oli suosikkejani). Kaveri oli juuri muuttanut Ruotsista, joten tuli katsottua jo silloin ruotsinkielisiäkin lastenohjelmia. Suosikkini oli Kallen kiipeilypuu (joka tosin oli suomeksi dubattu).


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Noppaa? En kyllä muista moista. Muistan kyllä kun pikkukakkonen alkoi (Pöystin sadut oli suosikkejani). Kaveri oli juuri muuttanut Ruotsista, joten tuli katsottua jo silloin ruotsinkielisiäkin lastenohjelmia. Suosikkini oli Kallen kiipeilypuu (joka tosin oli suomeksi dubattu).

        Kaivoin jostain muistilokeroista, pikkukakkonenkin on kyllä tuttu. Noppaa muistan katsoneeni mustavalkotelkkarista aika pienenä. Siinä oli sellainen noppa-setä. pörheätukkainen ja pyöreärillinen Takkisen Heikki (myöhemmin elokuvatuottaja) ja joku lyhythiuksinen nainen. Joskus parikymppisenä sitten tapasin "noppa-sedän" ihan muissa merkeissä. Tuntui hassulta jutella järkeviä sen kanssa, kun luukki oli edelleen ihan sama :D


      • pitkätukka-68
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kaivoin jostain muistilokeroista, pikkukakkonenkin on kyllä tuttu. Noppaa muistan katsoneeni mustavalkotelkkarista aika pienenä. Siinä oli sellainen noppa-setä. pörheätukkainen ja pyöreärillinen Takkisen Heikki (myöhemmin elokuvatuottaja) ja joku lyhythiuksinen nainen. Joskus parikymppisenä sitten tapasin "noppa-sedän" ihan muissa merkeissä. Tuntui hassulta jutella järkeviä sen kanssa, kun luukki oli edelleen ihan sama :D

        Varmasti mielenkiintoista tavata livenä telkkarihahmo. Mulle käy usein toisinpäin.
        Mustavalkotelkkaria meillä ei koskaan edes ollut, mutsi osti telkkarin tosi myöhässä mut saman tien värillisen. Naapurilla kattelin, olin varmaan kuudennella ku saatiin telsu kotiin.


    • oma.on.asiasi

      Ei tarvitse haluta ikäistäsi naista. Mikä asiassa on ongelma?

      • bnkrnkorhgoheh

        Eipä kai aloittajalla sinänsä mitään ongelmaa ollut. Luulisin että aloittaja vain mutkien kautta toi esille että suomalaiset naiset päästävät itsensä repsahtamaan ylipainoisiksi, eikä omasta ulkonäöstäkään välitetä tuon taivaallista.

        Mummoutuminen ulkonäöllisesti tapahtunut jo 40 vuotiaana, ja henkisesti kuolleet 48 vuotiaana. Vain hautaaminen tapahtuu edelleen 30 vuoden kuluttua.

        Naisen iällä on väliä riippuen mihin käyttöön nainen on tulossa. Jos lapsentekijäksi, niin naisen on hyvä olla 25-35 ikäinen, jossa 35 alkanee olla jo takaraja ettei tule vammaisia lapsia.
        Jos nainen on tulossa vain seksikäyttöön, voi olla minkä ikäinen tahansa, kunhan näyttää riittävän hyvältä että homma voi toimia.

        Jos nainen on tulossa vain platoniseksi kaveriksi, tällöin voi nainen olla aivan millainen tahansa. Mieluiten vanha ja ruma, ettei ala missään tapauksessa haluttamaan.
        Toisaalta vanhat ja rumat laittavat usein pöytää koreaksi ihan että saavat itse keskusteluseuraa miehestä. Miehelle asia toimii hyvin, kun on valmista pöytää vastineeksi ajasta.

        Kohtuullisesta ulkonäöstä ylöspäin olevat naiset ovat sopivia seksikäyttöön, ja jos haluavat vain kaveruutta, ei sellaisten kanssa kannata miehen aikaansa ja rahojaan tuhlata.
        Jos kaveruutta haluava nainen hoitaa kustannukset, silloin voi tuollaiseenkin aikaansa uhrata.


      • rakkaudestaeitietoa
        bnkrnkorhgoheh kirjoitti:

        Eipä kai aloittajalla sinänsä mitään ongelmaa ollut. Luulisin että aloittaja vain mutkien kautta toi esille että suomalaiset naiset päästävät itsensä repsahtamaan ylipainoisiksi, eikä omasta ulkonäöstäkään välitetä tuon taivaallista.

        Mummoutuminen ulkonäöllisesti tapahtunut jo 40 vuotiaana, ja henkisesti kuolleet 48 vuotiaana. Vain hautaaminen tapahtuu edelleen 30 vuoden kuluttua.

        Naisen iällä on väliä riippuen mihin käyttöön nainen on tulossa. Jos lapsentekijäksi, niin naisen on hyvä olla 25-35 ikäinen, jossa 35 alkanee olla jo takaraja ettei tule vammaisia lapsia.
        Jos nainen on tulossa vain seksikäyttöön, voi olla minkä ikäinen tahansa, kunhan näyttää riittävän hyvältä että homma voi toimia.

        Jos nainen on tulossa vain platoniseksi kaveriksi, tällöin voi nainen olla aivan millainen tahansa. Mieluiten vanha ja ruma, ettei ala missään tapauksessa haluttamaan.
        Toisaalta vanhat ja rumat laittavat usein pöytää koreaksi ihan että saavat itse keskusteluseuraa miehestä. Miehelle asia toimii hyvin, kun on valmista pöytää vastineeksi ajasta.

        Kohtuullisesta ulkonäöstä ylöspäin olevat naiset ovat sopivia seksikäyttöön, ja jos haluavat vain kaveruutta, ei sellaisten kanssa kannata miehen aikaansa ja rahojaan tuhlata.
        Jos kaveruutta haluava nainen hoitaa kustannukset, silloin voi tuollaiseenkin aikaansa uhrata.

        Kertoo aika paljon tuollaisista miehistä... "mihin käyttöön nainen tulee".


      • Buahahaha
        rakkaudestaeitietoa kirjoitti:

        Kertoo aika paljon tuollaisista miehistä... "mihin käyttöön nainen tulee".

        Puhuja oli ilmiselvä autokauppias...MUAHAHAHAHA


    • pitkätukka-68

      Kyllä se vaan oli nautinto seurustella 18-vuotiaan teinin jälkeen omanikäisen, älykkään ja elämänkokemusta omaavan kahden lapsen isoäidin kanssa. Kun elämänkokemus on samalla tasolla, keskusteluissakin on jotain järkeä.
      Minäpä luulen, että nämä "miehet", joille kelpaisi vain nuori nainen, eivät itsekään ole vielä(kään) aikuisia. No siinäpä ätmit jatkaa sinkkuilua kun nuorta eivät kuitenkaan saa, eikä vanhatkaan heitä huoli.

      • viisvee

        kyllä se tahtoo olla että saman ikäluokan edustajilla tuo arvo maailma ja huumorin taju menee yksiin , työn puolesta kävin perhe yrityksessä usein niin oman ikäinen perheen äiti heitti tuletko taas frehveille jolloin talon yttärillä meni pasmat sekaisin kun se oli heille totta,


      • pitkätukka-68
        viisvee kirjoitti:

        kyllä se tahtoo olla että saman ikäluokan edustajilla tuo arvo maailma ja huumorin taju menee yksiin , työn puolesta kävin perhe yrityksessä usein niin oman ikäinen perheen äiti heitti tuletko taas frehveille jolloin talon yttärillä meni pasmat sekaisin kun se oli heille totta,

        Nimenomaan näin.
        Seksin suhteen taas eroja on enemmän yksilöiden kuin ikäluokan väleillä.
        Nuorempi ei ole aina parempi (kokemuksen ääni). Rakastelu on rakastelua, ja siihen kuuluu kaikki.

        Nussimiset on sit nussimisia.


      • Valkoritari

        Lipilipilipi..... :D


      • tietäkäätetämä
        Valkoritari kirjoitti:

        Lipilipilipi..... :D

        Osa miehistä nyt vaan haluaa kypsemmän naisen, ei sen mitään nuoleskelua tarvi olla, etenkin jos saisi helposti myös nuoremmankin. Toiset ei vaadi naiselta taas juuri mitään henkisiä ominaisuuksia, pääasia että on nuori ja hyvännäköinen.
        Tä,ä jakaa miehet niihin jotka on tutustumisen arvoisia ja niihin jotka ei ole.


      • etymmärrämitään
        tietäkäätetämä kirjoitti:

        Osa miehistä nyt vaan haluaa kypsemmän naisen, ei sen mitään nuoleskelua tarvi olla, etenkin jos saisi helposti myös nuoremmankin. Toiset ei vaadi naiselta taas juuri mitään henkisiä ominaisuuksia, pääasia että on nuori ja hyvännäköinen.
        Tä,ä jakaa miehet niihin jotka on tutustumisen arvoisia ja niihin jotka ei ole.

        Onneton kärjistys. Eihän nuo ominaisuudet toisiaan pois sulje, TYHMÄ !!!!


      • fsdfsdfsdf
        etymmärrämitään kirjoitti:

        Onneton kärjistys. Eihän nuo ominaisuudet toisiaan pois sulje, TYHMÄ !!!!

        Eivät sulje, mutta ätmi ottaa mieluummin jokaisessa tapauksessa sen nuoren kuin vanhempaa naista, oli henkiset ominaisuudet nuorella mitä tahansa. Onhan se tullut täällä selväksi.


      • sfsdfsdf
        etymmärrämitään kirjoitti:

        Onneton kärjistys. Eihän nuo ominaisuudet toisiaan pois sulje, TYHMÄ !!!!

        Niin ja itse olet tyhmä, ja nähtävästi myös katkera.


      • josälyriittää
        etymmärrämitään kirjoitti:

        Onneton kärjistys. Eihän nuo ominaisuudet toisiaan pois sulje, TYHMÄ !!!!

        Kannattaa ensin ajatella loppuun asti mitä viestillä tarkoitetaan ennen kuin laukoo typeryyksiä näppäimistöstään.


      • pitkätukka-68
        fsdfsdfsdf kirjoitti:

        Eivät sulje, mutta ätmi ottaa mieluummin jokaisessa tapauksessa sen nuoren kuin vanhempaa naista, oli henkiset ominaisuudet nuorella mitä tahansa. Onhan se tullut täällä selväksi.

        Väärin!
        Ätmihän nimenomaan ei ota mitään. Hyvässä lykyssä (tai päiväunelmissa) saa.


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Väärin!
        Ätmihän nimenomaan ei ota mitään. Hyvässä lykyssä (tai päiväunelmissa) saa.

        Mut saisi (huom. konditionaali) valita, ätmi ottaisi neitsyen, koska neitsyellä ei ole vertailukohteita.


    • Mietin, että mikä motivoi aloittajaa tekemään tällaisen aloituksen?

      Onko niin, että minkään ikäistä naista riitä vai onko nyt se "payback time", kun on nuorena miehenä saanut tarpeeksi pakkeja ja hapanta naamaa naisilta ja voimasuhteet ovat kääntyneet toisin päin. Joka tapauksessa aikamoisesta katkeroitumisesta tuo aloitus kertoo ja katkeruuteen kiinni jääneet ihmiset ovat surullisia tapauksia.

      Sinänsä aloittajan mielipide on ymmärrettävä. Itse olen saman ikäinen ja tunnen samoin. Enkä ole ainoa 15 vuotta nuorempi naisystäväni myös sanoom, ettei voisi kuvitella minua ikäisteni tätien kanssa, vaikka erottaisiinkin.

    • nainen44

      Jaah. Ja nyt ranteet auki sit... Not.
      Lapseni valitettavasti tarvitsee minua vielä vaikken ikäisilleni miehille kelpaakaan. Ei se mitään aloittaja, että olet henkisesti hieman jälkeenjäänyt, onneksi sporttinen ryppyinen yleisolemuksesi peittää sen tosiasian nuoremmilta misuilta.

    • Kurppa-nainen

      Joudut sitten olee sinkku loppuelämäsi. Ei nuorempi nainen huoli mitään 48 vuotiasta vanhaa ukkoa joka on parhaat päivänsä nähnyt.

      • pitkätukka-68

        Ei ainakaan kokematonta iäkästä.


    • Eräs_nainen

      Mietin alkuun, etten edes lue tätä keskustelua otsikon nähtyäni. Tiesin, että täältä löytyy varmasti mielipiteitä joka lähtöön: puolesta ja vastaan, realistisia ja niin yliampuvia, ettei mitään rajaa. :-D

      Totuushan on se, että naisia ja miehiä on joka ikäluokassa kaiken näköisiä, kokoisia ja oloisia. Osa näyttää "vanhalta" jo nuorena ja osa ei tunnu vanhenevan millään. Osalle on tärkeää mm. liikunta, ulkonäkö ja muut ulkoiset seikat. Osa panostaa sisäiseen hyvinvointiin. Osa molempiin. Osa taas valitettavasti ehkä unohtaa itsensä kaiken kiireen keskellä.

      Minusta tärkeintä on se, että ihmisellä itsellään on aidosti hyvä olla. Silloin muillakin on hyvä olla hänen lähellään, ja ihminen vetää muita näkymättömän magneetin tavoin puoleensa.

      Itselläni tuo hyvä olo tulee liikunnan ja luonnossa liikkumisen kautta, mutta myös siitä, että koen näyttäväni miellyttävältä. Jollain toisella syyt hyvään oloon voivat tulla jostain ihan muusta. Hyvinvoiva ihminen hymyilee ja nauraa paljon, katsoo ihmisiä silmiin, eikä dissaa ketään.

      Kaikki eivät voi miellyttää kaikkia ainakaan "ulkoisesti". Ainakaan, jos toinen ei ole valmis tutustumaan ihmiseen pintaa syvemmältä. Toivon, että aloittaja halusi vain provosoida viestillään, eikä hän oikeasti ole noin pinnallinen tyyppi. Negatiivisuus ei ole ikinä kovin puoleensavetävää.

      Mukavaa viikkoa kaikille! :-)

    • Hah-hah-haaa

      Luulekohan tuo aloittaja että hänet haluaa joku.

      • pitkätukka-68

        Hyvä kysymys, vaikka oikeampi sana olis ollut "huolia".


      • Mitäväliii

        Käytin haluta-sanaa koska hänkin käytti aloituksessaan.


    • pitkätukka-68

      »Jollen saa nuorta miestä,
      Niin olen sitten nuoretta.
      Minut saa vaikka piestä,
      Kunhan liha on tuoretta»


      Nyt en muista , mut laulaja/biisintekijä on muistaakseni Vappu Rossi.

      Hei poika biisin nimi, mut en nyt tarkastele.

      • lihavihatipunen

        Kitkerät neitsyet? Yhtye siis.


      • pitkätukka-68
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Kitkerät neitsyet? Yhtye siis.

        Kyllä. (ja tähän peukkuhmiö).


    • Kaisanoasaa

      48 vee naiset haisee jo pilaantuneelta.

    • Kaisanoasaa

      48 vee naiset haisee jo pilaantuneelta

      • Onneks ei monenkaan mielestä. Taidat katkera ätmi itse haista.


      • Pumppa
        Puma kirjoitti:

        Onneks ei monenkaan mielestä. Taidat katkera ätmi itse haista.

        Haiset kuselle, koska virtsasi karkailee.


    • Tindermies

      Jokainen saa haluta minkäikäistä vaan , eri asia saako sitten

    • ichmychte

      Siitä sitten vaan paas yrittäen mitä yritätkin. Reaalimaailma kertoo nopeaan onko yritys minkään mahdollisuuden tasolla. Yleensä kun nuoret pyörii nuorten piireissä. Onhan noita poikkeuksia mutta ne liittyvät usein rahan ja vallan asioihin että jos nuorempi saa vaikka niitä sitten niin voi vanhempi kiinnostaa silloin. Mutta poikeukksia löytyy joka sääntöön että ei kannata heti lannistua yrityksissä. Saan minäkin nuorempaa miestä jos niin haluan vaan., eikä ole rahaa tai valtaa mutten ole mikään erityisen ikä kiinnostunut ihminen. Että minulle olisi se nykymaailmassa unohdettu ja unholaan painunut sisin tärkeintä, kun tykkään keskustellakin en jaksa vaan seksi juttuja jota täälläpäin näköjään vähän painotetaan. Mutta jos pitää ihmisestä ja ollaan tunteilla mukana niin seksi sujuu aina hyvin j(a on yleensä hyvää ihan iästä riippumatta.). Mutta se on varmaan makuasia mitä asioista ja ihmisten iästä haluaa ulos maailmaan toitottaa!. Minun ystäväni ei menisi juurikaan saman ikäisen miehen kanssa petiin vaan haluaa mieluummin kymmenen vuotta nuorempia mutta toisaalta myös ne miehet haluavat häntä että niinhän se aina menee että sängyssäkin on aina kaksi ihmistä!

    • Mies-50

      Aloittajan kysymykseen, kyllä.
      Mieluiten ikäiseni nainen, kun löytyisi sopiva.

      • pitkätukka-68

        Kyllä. Kokemusta on monesta, mutta omanikäistä ei mikään voita.


    • jamppavaan

      "Haluatko sinä ikäisesi naisen?"

      Ehkä.

      Mutta tosiasia on,että mitä enemmän on tullut ikää, sitä nuoremmat naiset osoittavat kiinnostustaan minua kohtaan. Minkäs siinä teet. :)

      Havahduin pari vuotta sitten siihen, että bussipysäkillä olleet nuoret tytöt naureskelivat. Mitä lienee kuiskutelleet; en tiennyt silloin. Kohta selvisi, että yksi niistä oli ihastunut minuun ja osoitti sen selvästi. Hymyilin hänelle, mutta arvelin, etten kohtaa häntä uudestaan, koska käytän bussia aika harvoin mersuni sijasta kulkupelinäni.

      Mutta eikös vain hän sitten kadulla vastaan tullessaan moikannut minulle iloisesti koulusta tultuaan. Lukio on lähellä asuntoani ja siellä tämä nuori nainen oli opiskelemassa. Veikkaisin iäksi 17-18 v.

      No, saahan sitä moikata, tervehdin toki minäkin häntä.

      Sitten en ollut pitkään aikaan häntä kohdannut, kun lenkkeillessä hän tulikin vastaan jossakin tyttöryhmässä ja joukolla he äänekkäästi tervehtivät minua.

      Mitä sitten tapahtui, jääköön kertomatta.

      Tämä on vain yksi kokemus nuorten naisten kiinnostuksesta minua kohtaan. Katkeroituneet naiset voivat jättää kommentoimatta tähän niillä tavanomaisilla"satujahan kuulee yhtenään" yms. heitoillaan. Ne ei voisi vähempää kiinnostaa.

      • Kukaan ole sinulle yksinkertaiselle idiootille katkera.. Luuletko tosissaan, että 18v vanhasta ukosta kiinnostunut? Tyttöporukka on pilaillut ja nauraneet kustanuksellasi, mutta et vaan yksinkertaisena ole sitä tajunnut. Kyllä nuo ikäistensä seurassa vaan pyörivät. Kyllä minua kiinnosti tuossa iässä aikoinaan oman ikäiset nuoret miehet, jo 30v oli vanha ja 40-50 v karsee muumio.


      • jamppavaan
        Puma kirjoitti:

        Kukaan ole sinulle yksinkertaiselle idiootille katkera.. Luuletko tosissaan, että 18v vanhasta ukosta kiinnostunut? Tyttöporukka on pilaillut ja nauraneet kustanuksellasi, mutta et vaan yksinkertaisena ole sitä tajunnut. Kyllä nuo ikäistensä seurassa vaan pyörivät. Kyllä minua kiinnosti tuossa iässä aikoinaan oman ikäiset nuoret miehet, jo 30v oli vanha ja 40-50 v karsee muumio.

        Johan mä arvasin tän. Onneksi jätin jatkon kertomatta. Vanhemmilla naisilla ei ole hajuakaan, mitä jotkut nuoremmat naiset ajattelevat ja mistä ne kiinnostuu.


      • Lerpukkaa

        Mistä ne kiinnostuu? Ois kiva tietää.. Vanhasta ja haisevasta alapäästäkö papsulla? Korkeintaan paappa saa seuraks, jos maksaa itsensä kipeäks, mutta ei muuten. Tuskinpa tolla asialla kannattaa edes ylpeillä.


      • jamppavaan kirjoitti:

        Johan mä arvasin tän. Onneksi jätin jatkon kertomatta. Vanhemmilla naisilla ei ole hajuakaan, mitä jotkut nuoremmat naiset ajattelevat ja mistä ne kiinnostuu.

        Me vanhemmat naiset olemme aikoinamme olleet myös nuoria, joten ehkäpä me kuitenkin tiedämme paremmin miten nuoret naiset ajattelevat kuin vanhat setämiehet.

        Ja jos joku ukko ei halua ikäistään naista, niin olkoon haluamatta. Tuskin niitä jonoksi asti olisi muutoinkaan tulossa. Tällaiset " En edes huolisi" - jutut kuulostaava lähinnä vain happamilta pihlajanmarjoilta.


      • outoameninkiä
        Lerpukkaa kirjoitti:

        Mistä ne kiinnostuu? Ois kiva tietää.. Vanhasta ja haisevasta alapäästäkö papsulla? Korkeintaan paappa saa seuraks, jos maksaa itsensä kipeäks, mutta ei muuten. Tuskinpa tolla asialla kannattaa edes ylpeillä.

        Katkera nainen taas hu*rittelee nuorempiaan. Sekin on yleistä. Kaipa siitä jokainen nainen itsensä tunnistaa. Mene jä tiedä.

        Nuori nainen kaipaa miehiltä usein huomioon ottamista ja hyviä käytöstapoja. Sitä, että tulee kohdelluksi arvostettuna ja naisellisena naisena. Vähän niin kuin toisin päin kuin, mitä katkerat naiset ajattelee heistä.


      • outoameninkiä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Me vanhemmat naiset olemme aikoinamme olleet myös nuoria, joten ehkäpä me kuitenkin tiedämme paremmin miten nuoret naiset ajattelevat kuin vanhat setämiehet.

        Ja jos joku ukko ei halua ikäistään naista, niin olkoon haluamatta. Tuskin niitä jonoksi asti olisi muutoinkaan tulossa. Tällaiset " En edes huolisi" - jutut kuulostaava lähinnä vain happamilta pihlajanmarjoilta.

        " Tällaiset " En edes huolisi" - jutut kuulostaava lähinnä vain happamilta pihlajanmarjoilta."

        Niin, paitsi että minä en sellaista kirjoittanut.


      • mustit
        outoameninkiä kirjoitti:

        Katkera nainen taas hu*rittelee nuorempiaan. Sekin on yleistä. Kaipa siitä jokainen nainen itsensä tunnistaa. Mene jä tiedä.

        Nuori nainen kaipaa miehiltä usein huomioon ottamista ja hyviä käytöstapoja. Sitä, että tulee kohdelluksi arvostettuna ja naisellisena naisena. Vähän niin kuin toisin päin kuin, mitä katkerat naiset ajattelee heistä.

        "Nuori nainen kaipaa miehiltä usein huomioon ottamista ja hyviä käytöstapoja."

        Tuota kaipaa kyllä naiset ikään katsomatta. Oikeastan jokainen ihminen kaipaa.


      • Lerpukkaa
        outoameninkiä kirjoitti:

        Katkera nainen taas hu*rittelee nuorempiaan. Sekin on yleistä. Kaipa siitä jokainen nainen itsensä tunnistaa. Mene jä tiedä.

        Nuori nainen kaipaa miehiltä usein huomioon ottamista ja hyviä käytöstapoja. Sitä, että tulee kohdelluksi arvostettuna ja naisellisena naisena. Vähän niin kuin toisin päin kuin, mitä katkerat naiset ajattelee heistä.

        Eipä tarvitse olla katkera mistään, kun nuoria kolleja jonoksi asti,eikä tarvitse edes maksaa niinkuin lerppojen. Kyllä nuoret miehetkin omaavat käytöstavat ja huomioivat naisen. PAAPAT ON KATEELLISIA NUORILLE JA KOMEILLE MIEHILLE.


      • Lerpukkaa
        outoameninkiä kirjoitti:

        Katkera nainen taas hu*rittelee nuorempiaan. Sekin on yleistä. Kaipa siitä jokainen nainen itsensä tunnistaa. Mene jä tiedä.

        Nuori nainen kaipaa miehiltä usein huomioon ottamista ja hyviä käytöstapoja. Sitä, että tulee kohdelluksi arvostettuna ja naisellisena naisena. Vähän niin kuin toisin päin kuin, mitä katkerat naiset ajattelee heistä.

        Lukemisen ymmärtäminen en ole nuoria naisia h#uritellut ja tosi asia on, että monet etsivät, sitä sugar daddyä.. Et kait reppana luullut, että muuten sinusta ovat kiinnostuneita.. Realiteetit sulla hukassa, jos luulet, että joku vielä on kateellinen ja katkera.. Työnnä paappa pääsi suohon..


      • näkeehän.tuon
        jamppavaan kirjoitti:

        Johan mä arvasin tän. Onneksi jätin jatkon kertomatta. Vanhemmilla naisilla ei ole hajuakaan, mitä jotkut nuoremmat naiset ajattelevat ja mistä ne kiinnostuu.

        Jampalla ei ole jatkoon mitään kerrottavaa, siksi se ei kerro mitä sitten tapahtui. Koska kaikki oli kuin olikin pelkkää jampan fantasiaa - sen huutelun jälkeen. Kyllähän se muuten, mutta kun! Sen oili pakko antaa ymmärtää, että muka jotakin.


      • jamppavaan
        näkeehän.tuon kirjoitti:

        Jampalla ei ole jatkoon mitään kerrottavaa, siksi se ei kerro mitä sitten tapahtui. Koska kaikki oli kuin olikin pelkkää jampan fantasiaa - sen huutelun jälkeen. Kyllähän se muuten, mutta kun! Sen oili pakko antaa ymmärtää, että muka jotakin.

        Kirjoitin: Katkeroituneet naiset voivat jättää kommentoimatta tähän niillä tavanomaisilla"satujahan kuulee yhtenään" yms. heitoillaan. Ne ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Niin mitä luenkaan nyt. :D


    • terveisinreiska

      Haluatko sinä ikäisesi naisen?"
      Joo ja olen liki ikäiseni saanutkin. Nuorten naisten kanssa en näe muuta yhteistä kuin asuntovelat, joten ei kiitos.

    • Itselleni ikä ei ole merkityksellinen juttu, mutta parasta fyysistä kemiaa vaikuttaisi tuottavan selkeästi nuoremmat naiset...5-20vuotta nuoremmat.

    • Onnellinenvaimo

      Minä oon 51v ja mieheni 54v. Yhdessä oltu yli 30v , lapsia saatu ja lapsenlapsia myös. Joka päivä rakastetaan toisiamme ja ollaan onnellisia niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä. Ikävä tulis jos pitäis toinen vaihtaa johonkin.

    • Cougar500

      Olen 40-vuotias nainen ja olen viimeisen vuoden ajan huomannut, että nuoret 20-vuotiaat miehet flirttailevat minulle. Ajattelin ensin, että kuvittelin vain kaiken, mutta muutama päivä sitten 20-vuotias mies vei minut sänkyyn. Mies on todella komea, hyväkroppainen, ja saisi varmasti kenet tahansa. Hän edelleen viestittelee minulle, joten ilmeisesti kiinnostusta vielä riittää myös panomme jälkeen. Samaa olen kuullut muilta saman ikäidsiltä ystävättäriltä, eli heillekin olisi 20-kymppisiä komistuksia tarjolla. Eli no worries, aloituksen tekijä, jos te 40-50-vuotiaat ette enää halua hoidella meitä 40-kymppisiä naisia, niin nuoret miehet pitävät meistä kyllä hyvän huolen.

      • huutista

        Huutonaurua Cougarin fantasioille :D :D :D


      • Cougar500
        huutista kirjoitti:

        Huutonaurua Cougarin fantasioille :D :D :D

        Luulin itsekin että fantasioin, mutta ilmeisesti meille 40 v naisille on kysyntää. Tiedän että myös miehille on sama homma, jos vain itsestään pitää huolta. Mutta kiva yllätys oli itselleni huomata, että komeat nuoret miehet ovat kiinnostuneita.


      • muahaha
        Cougar500 kirjoitti:

        Luulin itsekin että fantasioin, mutta ilmeisesti meille 40 v naisille on kysyntää. Tiedän että myös miehille on sama homma, jos vain itsestään pitää huolta. Mutta kiva yllätys oli itselleni huomata, että komeat nuoret miehet ovat kiinnostuneita.

        JumpsisjömpsisBruahhhahahaha


    • Riiiiiiiiiii

      Kaikki viiskymppiset sedät ovat omasta mielestään ok - mitä ihmettä on ok?, tosi sporttisia ja nuorekkaita. Niin me kurpatkin monesti vaikka naiset ovat tietoisempia vanhenemisestaan.
      Taso mitataankin sitten tosielämässä. Kuka saa halutessaan ketä ja kuka ei. Trallallaa. Hyvä jos sinä aloittaja saat nuorilta naisilta, sehän on mukavaa. Se, että mielellään katselee nuorempaa ei vielä mittaa yhtään mitään. Ei mulla muuta.

    • Kirjoita Pertti rekatulla nmimerkilläsi, kyllä sinut puskastakin tunnistaa.

      Itse kysymykseesi vastaan, että kyllä kelpaisi mutta hirveästi vanhempi ei viehättäisi, itse siis täytin päivällen kaksi viikkoa sitten 40. Olen huomannut deitti ilmoituksissa joiddenkin ikäisteni miesten ulottavan ikähaarukkansa 4-kympistä jopa 6-kympiin mutta niin vanha nainen ei ainakaan näillä kymmenillä vielä viehätä ja ehkä ei vanhempanakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe