Mies halusi välttämättä tavata minut työaikana. Tavattiin 2 kertaa hänen työaikanaan erään kaupan pihassa. Vartija saapui paikalle firmansa autolla. (Vartija oli yötöissä, teki piiriä, ajoi yksin autoa.) Ekat treffit sujuivat hyvin. Toisilla treffeillä tämä vartijamies yritti työntää kätensä mun housuihin. Kavahdin. Mulle jäi tosi huono fiilis tuosta.
Tapasin vartijamiehen, nettitreffeiltä
15
805
Vastaukset
- kahmittunainen
Tarkennus, siis mies työnsi jo kättään pikkareitteni sisäpuolelle mutta kavahdin kosketusta taaksepäin. Yllätyin niin etten pystynyt sanomaan mitään tilanteessa. Luotin ihan täysin siihen mieheen koska hän on ammatiltaan vartija ja saapui paikalle vartijan asussaan ja vartijan autolla. Jäi vaan huono fiilis tuosta. mies kyllä pyysi viestissä vielä anteeksi että "kädet vähän harhaili". Mutta suututtaa silti.
- Mies864467
Itse kyllä tykkäisin kovasti, jos joku nainen työntäisi kätensä mun housuihin ja alkaisi kopeloida. Viimeksi kun olin treffeillä, niin nainen halaili koko ajan. Uskaltauduin siinä sitten varovasti pussaamaan naista suulle, niin tuli sitten nyrkistä naamaan. Ei jääny traumoja onneksi ☺
- alkuperäinenv
Se vartija käytti työaikaansa treffailemalla. Siis treffaa työajalla. Olin etukäteen sanonut mihin mua saa koskea ja mihin ei. Silti tämä vartija työnsi kätensä mun pikkareihin. Oksettaa.
Ei se ammatti kerro ihmisen luonteenlaatua. Maalauskurssilla ollut nainen meni poliisin kanssa treffeille ja elokuviin. Lippujonossa heidän edessään oli humalainen menossa myös elokuviin ja jolla kesti maksaminen. Poliisimies otti niskasta kiinni ja paineli tuon humalaisen kanssa ulos, selittäen miehen olevan elokuvaa katsomiseen kelvoton.
Kun ei palannut heti takas ovelta, tuo tuttu nainen meni perässä ulos ja löysi heidät sivummalta, missä tuo poliisimies hakkasi tuota avutonta humalaista.
Siihen päättyi ne treffit
- kjghiuhäölköj
Työaika on työntekoa varten, ei deittailua varten.
- alkuperäinennnn
Takuulla suutun, kun ennen treffejä erittäin selkeästi sanoin, että hali ja pusu ja kylkiin saa koskea (mekkoni oli kyljistä avonainen) ja en etsinyt seksiseuraa vaan tositarkoituksella enkä todellakaan mene heti sänkyyn. No, tämä mies työnsi sitten kätensä mun pikkareihin. Kyllä tuollaisesta suutun. Luulis että jokaisella on oikeus määrätä omasta vartalostaan!
Ja mitäpäs jos itse sopisin treffejä kauppaan kun olen siellä töissä myyjänä niin työaikana treffailisin. Minäpä kerron, miten kävisi. Saisin hyvin äkkiä potkut!- tyhmämä
ymmärsit
sehän on varattu - Eisallittua
Kaikenlainen epäilys naisen normaaliudesta heräisi, jos hän alkaisi heti luetella mitä pitää tai ei saa tehdä. Useimmat naiset ilmeisen kuuluvalla tavalla ja nopeasti reagoivat, jos toinen alkaa ylittää henkilökohtaisia rajoja.
- 234123412341341
Yleensä se menee niin että jos annetaan kosketella niin silloin sitä tulkitaan sillä lailla että annetaan kosketella. En kyllä ite lähtisi pikkareihin kättäni tunkemaan mutta varmasti jollakin tapaa koittaisin kepillä jäätä. Mutta se on säälittävää että vartijan kusiset haalarit ovat monille naisille univormu mistä kiihottuvat.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Oli varmaan komea vartijamies kun suostuit treffeille. Naisille se ulkonäkö on kaikkein tärkeintä mutta sillä ei saa hyvää kohtelua miehiltä. Muutenki väkivaltaiset miehet on naisille niitä joita ne mielellään tapailee.
- Olenkuullutjuttuja
Jos on se yksi ihminen Stadista, niin ei muuta kuin jalat alle ja kaikki blokkaukset päälle.
- tunurpo
Uuu, kuulostaa exältäni. Hän aina työvuorossa bongaili naikkosia jota kävi paneskelemassa työautossa kun luuli, etten tiedä.
Unohdin vaan kertoa, että olin itsekin saanut yövuoroja kilpailevalta firmalta. Ei sitten hälytyskellot soineet äijällä, kun toisen firman auto matelee useampanakin yönä ohi turhan hitaasti. - vnvnvnvnv
Eka tapaamisella käy halaus lähtiessä, jos tyyppi yhtään miellyttää. Ei sitäkään ilman tahtoa. Seuraavalla kerralla voi halata enemmänkin ja ehkä suudella. Seksiä myöhemmällä kerralla.
- luotettavamies
kun ei toisellakaan treffillä halunnut heti sänkyyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015