Tapasin vartijamiehen, nettitreffeiltä

traumatjai

Mies halusi välttämättä tavata minut työaikana. Tavattiin 2 kertaa hänen työaikanaan erään kaupan pihassa. Vartija saapui paikalle firmansa autolla. (Vartija oli yötöissä, teki piiriä, ajoi yksin autoa.) Ekat treffit sujuivat hyvin. Toisilla treffeillä tämä vartijamies yritti työntää kätensä mun housuihin. Kavahdin. Mulle jäi tosi huono fiilis tuosta.

15

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahmittunainen

      Tarkennus, siis mies työnsi jo kättään pikkareitteni sisäpuolelle mutta kavahdin kosketusta taaksepäin. Yllätyin niin etten pystynyt sanomaan mitään tilanteessa. Luotin ihan täysin siihen mieheen koska hän on ammatiltaan vartija ja saapui paikalle vartijan asussaan ja vartijan autolla. Jäi vaan huono fiilis tuosta. mies kyllä pyysi viestissä vielä anteeksi että "kädet vähän harhaili". Mutta suututtaa silti.

    • Mies864467

      Itse kyllä tykkäisin kovasti, jos joku nainen työntäisi kätensä mun housuihin ja alkaisi kopeloida. Viimeksi kun olin treffeillä, niin nainen halaili koko ajan. Uskaltauduin siinä sitten varovasti pussaamaan naista suulle, niin tuli sitten nyrkistä naamaan. Ei jääny traumoja onneksi ☺

    • alkuperäinenv

      Se vartija käytti työaikaansa treffailemalla. Siis treffaa työajalla. Olin etukäteen sanonut mihin mua saa koskea ja mihin ei. Silti tämä vartija työnsi kätensä mun pikkareihin. Oksettaa.

      • Ei se ammatti kerro ihmisen luonteenlaatua. Maalauskurssilla ollut nainen meni poliisin kanssa treffeille ja elokuviin. Lippujonossa heidän edessään oli humalainen menossa myös elokuviin ja jolla kesti maksaminen. Poliisimies otti niskasta kiinni ja paineli tuon humalaisen kanssa ulos, selittäen miehen olevan elokuvaa katsomiseen kelvoton.
        Kun ei palannut heti takas ovelta, tuo tuttu nainen meni perässä ulos ja löysi heidät sivummalta, missä tuo poliisimies hakkasi tuota avutonta humalaista.
        Siihen päättyi ne treffit


    • kjghiuhäölköj

      Työaika on työntekoa varten, ei deittailua varten.

    • alkuperäinennnn

      Takuulla suutun, kun ennen treffejä erittäin selkeästi sanoin, että hali ja pusu ja kylkiin saa koskea (mekkoni oli kyljistä avonainen) ja en etsinyt seksiseuraa vaan tositarkoituksella enkä todellakaan mene heti sänkyyn. No, tämä mies työnsi sitten kätensä mun pikkareihin. Kyllä tuollaisesta suutun. Luulis että jokaisella on oikeus määrätä omasta vartalostaan!

      Ja mitäpäs jos itse sopisin treffejä kauppaan kun olen siellä töissä myyjänä niin työaikana treffailisin. Minäpä kerron, miten kävisi. Saisin hyvin äkkiä potkut!

      • tyhmämä

        ymmärsit
        sehän on varattu


      • Eisallittua

        Kaikenlainen epäilys naisen normaaliudesta heräisi, jos hän alkaisi heti luetella mitä pitää tai ei saa tehdä. Useimmat naiset ilmeisen kuuluvalla tavalla ja nopeasti reagoivat, jos toinen alkaa ylittää henkilökohtaisia rajoja.


    • 234123412341341

      Yleensä se menee niin että jos annetaan kosketella niin silloin sitä tulkitaan sillä lailla että annetaan kosketella. En kyllä ite lähtisi pikkareihin kättäni tunkemaan mutta varmasti jollakin tapaa koittaisin kepillä jäätä. Mutta se on säälittävää että vartijan kusiset haalarit ovat monille naisille univormu mistä kiihottuvat.

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Oli varmaan komea vartijamies kun suostuit treffeille. Naisille se ulkonäkö on kaikkein tärkeintä mutta sillä ei saa hyvää kohtelua miehiltä. Muutenki väkivaltaiset miehet on naisille niitä joita ne mielellään tapailee.

    • Olenkuullutjuttuja

      Jos on se yksi ihminen Stadista, niin ei muuta kuin jalat alle ja kaikki blokkaukset päälle.

    • tunurpo

      Uuu, kuulostaa exältäni. Hän aina työvuorossa bongaili naikkosia jota kävi paneskelemassa työautossa kun luuli, etten tiedä.
      Unohdin vaan kertoa, että olin itsekin saanut yövuoroja kilpailevalta firmalta. Ei sitten hälytyskellot soineet äijällä, kun toisen firman auto matelee useampanakin yönä ohi turhan hitaasti.

    • vnvnvnvnv

      Eka tapaamisella käy halaus lähtiessä, jos tyyppi yhtään miellyttää. Ei sitäkään ilman tahtoa. Seuraavalla kerralla voi halata enemmänkin ja ehkä suudella. Seksiä myöhemmällä kerralla.

    • luotettavamies

      kun ei toisellakaan treffillä halunnut heti sänkyyn.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe