Takin kääntäjä

lkjhpoijuh

11

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpv27

Näyttää uskovan Taubesia ja myöntää ettei tiedä mitään ravitsemuksesta. Taubesille löytyy kritiikkiä vaikka kuinka paljon.

Meidät tekee sairaiksi ylipaino, kovat rasvat, huonot hiilihydraatit, liikunnan puute ym..

• veijo7349837

hpv27

Olet pelkästään oman hoitonsa luulollansa pilannut naurettava pelle.

• veijo73873

lkjhpoijuh

Jo erittäin vanhaa TIETOA.

• Wanhenpaa tietoa lienee hpv.een tieto se on tarpeettoman tiedon aarrearkusta varmaan löydetty.

• veksi9387536

Varokaa ystävät hyvät hpv:tä

• hpv27

Kannattaa googlata tämä vastikään julkaistu tutkimus 'Dietary carbohydrate intake and mortality: a prospective cohort study and meta-analysis'. Ei mennyt sianrasvakarppaajilla hyvin kun elinikä lyheni merkittävästi. Kasviskarppaus senkin mukaan ihan ok.

Julkaistu Lancetissa ja mennyt vertaisarvioinnin läpi eli kyseessä ei ole mikään roskatutkimus. Sianrasvakarppaajien mielestä taitaa roskatutkimus tarkoittaa sianrasvakarppaukselle epämieluisaa tutkimusta.

Onkohan Veijolla hyviä ystäviä?

• veijo63908863

hpv27

On hyviä ystäviä Veijolla ja sen lisäksi asiansa osaavat lääkärit ja hoitajat. Veijolla ei sen sijaan ole mitään lääkitystä vaan se LCHF ruokavalio josta sinä jatkuvasti valehtelet ja etsit pohjaluokan uskomuksia joita väität tutkimuksiksi.
      Linkittämäsi on aivan pohjalta.

• veijo73098367980

hpv27

Sinullahan tuota "tietoa" piisaa insuliiniruiskeiden lomassa.

Olet jo useaan kertaan saanut Ruotsin Sosiaalihallituksen 2 vuotta kestänen tutkimuksen raportin. Poltitko nuotiossa koska kuikki luulosi kaatuivat.

• hpv27

Ruotsin sosiaalihallitus kieltää kategorisesti LCHF:n ainakin kolmessa dokumentissa eikä suosittele sitä yhdessäkään. Siis heidän omilla webbisivuillaan. Kannattaa wrtiä dokumentti 'cost vid diabetes'. Siinä on tämänhetkiset diabeetikoiden ravintosuositukset. Siinä kyllä suositellaan yhtenä vaihtoehtona maltillista karppausta kasviöljyillä.

• veijo395387

hpv

minä olen asunut ruotsiss ayli 40 vuotta joten on pelkästään naurettavaa että yrität selitellä luulojasi

• hpv27

Kysyin professori Christian Berneltä ja hän vastasi ettei Ruotsin sosiaalihallitus eikä hän itse suosittele LCHF:ää laihdutukseen eikä diabeetikoille. Bjarne on siis se ihminen joka on ollut tekemässä Ruotsissa kirjallisuuskatsauksia eri dieeteistä Ruotsin sosiaalihallitukselle ja oli laatimassa viimeisiä diabeetikoiden ruokavaliosuosituksia sille. Nyt on siis kasassa 5 dokumenttia sosiaalihallituksen sivuilta joissa kielletään käyttämästä LCHF:ää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe