Kaarimerkit SUCKS!!

MOPARmies

Olen ihemetelly näitä kaarimerkkejä ko joka jannulla on hihat tikattu täyteen kaiken maailman kaarimerkkejä!! Nehän näyttää ihan vitun naurettavilta!

14

2102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuiopå

      Nykyajan nuoret luulevat, että jos haluaa olla "aito tosirokkari", niin seuraavat kaarimerkit ovat pakollisia: Elvis, Stray Cats, Hurriganes, Rebel, Matchbox, Crazy Cavan. Jotkut eivät ole koskaan kuulleetkaan Matchboxista ja Crazy Cavanista, saattavat tietää että ne ovat "jotain bändejä", silti kaarimerkit on pakko olla kun se on niin vitun "cool".

      • rokkia ja riemuilua

        80 luvulla taas ennen karai merkkeilyä oli ¨aidon " rokkarin merkki maalata jonkun idolin kuva nahkatakkiin ( selkä tai hiha puoleen): Elvis , Gene Vincent , Eddie Cochran...Niin ne ajat muuttuu ja massassa pysyminen jatkuu..


      • Rollari

        Taitaa sua vaan vituttaa, kun ei oo itelläs kanttia pitää merkkejä hihoissa ja olla "cool".


      • antaa palaa frank
        Rollari kirjoitti:

        Taitaa sua vaan vituttaa, kun ei oo itelläs kanttia pitää merkkejä hihoissa ja olla "cool".

        En nyt usko , että 41 vuotias karju kovin paljon viitsii laittaa tai sommitella kaari merkkejä hihaan. Eiköhän ne ajat ole jo mennyttä.Kyllä sinäkin joskus aikuiseksi kasvat usko pois 8-)
        Siinä ei totisesti ole kantista kyse vaan aikuiseksi kasvamisesta.
        Tietty voit olla massan mukana aina elämäsi loppuun asti ja se on asia josta itse päätät kaikessa rauhassa. Onneksi sentäs on vapaus valita. Eikö??.


    • naurettava

      näinhän se on, sulla ei vissiin sitä muutamaa euroo löydy et voisit sellassia hommata. kuules,jos ennen maalailtiin kuvia selkään jne... niin olihan sekin naurettavaa hölmöilyä olla COOL. Jos ne niin noloja ja naurettavia olis niin tuskin niitä niin monella olis. ja siksi toisekseen, jos nykyään cool haluat olla niin oot todennäkösesti joku räppäri koska rokki ei ole muodissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • sika

        Jos ei rokki just oo nyt muodissa, niin voisko joku selittää mulle mitä muoti on!


    • kuule..

      kuule älä puhu paskaa!!!!

      • ihan tosi hei

        älä itse puhu.


      • Pahkusorsa
        ihan tosi hei kirjoitti:

        älä itse puhu.

        Kyllähän se näin on että kukin tietty saa rotsinsa pilata maalilla/merkeillä jos se on joku dekan halpisääliökopioreplika muka 50's palttoo. Mulla on aito viiskytluvun lopun rotsi ja siihen ei kaarimerkkejä tai maalauksia tuu piste!


      • Pahkusorsa
        Pahkusorsa kirjoitti:

        Kyllähän se näin on että kukin tietty saa rotsinsa pilata maalilla/merkeillä jos se on joku dekan halpisääliökopioreplika muka 50's palttoo. Mulla on aito viiskytluvun lopun rotsi ja siihen ei kaarimerkkejä tai maalauksia tuu piste!

        Meikäläisestä kun ei tuu kävelevää bändimainosta. Jos joku ei tiedä minkälaista musiikkia kuuntelen niin aivan sama


    • Yks roku.

      "En nyt usko , että 41 vuotias karju kovin paljon viitsii laittaa tai sommitella kaari merkkejä hihaan. Eiköhän ne ajat ole jo mennyttä.Kyllä sinäkin joskus aikuiseksi kasvat usko pois 8-)"

      No minäpä uskon. Sinä taidat olla itse vaan joku h*lvetin nöyräksi muuttunut massan mukana kulkeva tampio, joka tarkottaa sitä että kun muutkin "nelkytveet" sanoo noin, niin sinäkin sanot. Itseäni ärsyttää just sunlaiset tampiot, jotka aina selittämässä "eiköhän ajat o menneet jo " lässyn lässyn.
      Mihin ne on menneet? Miksi sanot itsestäsi noin?
      Kyse ei ole aikuiseksi kasvamisesta tai sitten sinun mielestäsi kaikki rokkarit on lapsellisia p*skoja.
      Nimenomaan sinun niitä merkkejä kuuluisi kylläkin käyttää, sinun joka tiedät näistä enemmän mitä teinit. Miksi siis vähätellä itseään ja vähätellä aatettaan?
      Mielestäni heität kaiken menemään tuosta vaan.
      Luetko liikaa nettiä ja uskottelet itsellesi että parikymppiset mukulat ovat oikeassa kun sanovat sinua ikälopuksi?
      Anna vaan jatkossakin näiden kakaroiden piikitellä itseäsi, sehän on sun asiasi. Onneksi meitä oikeita kapinallisia löytyy. En ole vielä ihan sinun ikäinen, mutta henki on ja pysyy. Itse naureskelen näille torveloille kakaroille jotka kyselee täällä kaikki ja v*ttuilee samalla aikuisille ja sinä siinä sitten nöyristelet itseäsi ikäänkuin oikeasti olisit ikäloppu vaari.
      Äijä on 41vee ja esittää pappaa, herää jo, pidä aatteesi, ei ole mikään pakko ryhtyä typeräksi tavan tallaajaksi, heittää rotsia nurkkaan. Muutenhan olisit ollut pihalla jo kaikki nämä vuodet. Etkö anna mitään arvoa aatteillesi? Et näköjään.
      Itse pidän kaarimerkit hihassa olinpa sitten 30v tai 70v niin aivan v*tun sama.
      Teinien mielipiteet ei kiinnosta hevonv*ttua ne kun ei tätä asiaa edes hallitse, ne hallitsee sen mitä nyt on IN. Me muut alan tyypit pidämme sitä pystyssä mikä oli kauan sitten IN.

      "Siinä ei totisesti ole kantista kyse vaan aikuiseksi kasvamisesta."

      eli kaarimerkkien laittamisesta hihaan on merkki lapsellisuudesta?
      Eikö saisi diggailla ja pukeutua miten haluaa? Onko se muka teinien juttu vaikka nämä asiat ovat olleet silloin jo kauan sitten IN kun teinit ei olleet edes syntyneet? Ihan samako?
      Aikuiseksi kasvaminen ei tarkoita että pitää ruveta junttisuomalaiseksi, joka ei kehtaa olla oma itsensä enää kuten teininä kehtasi.
      Sellainen aikuinen ei ole koskaan ollutkaan tosi "rebel".
      Ainoastaan sellainen on netissä itseään mollaava ja nöyristelevä pelle.

      "Tietty voit olla massan mukana aina elämäsi loppuun asti ja se on asia josta itse päätät kaikessa rauhassa. Onneksi sentäs on vapaus valita. Eikö??. "

      Itsestäänselvä asia.

      • tuulipukurokkari

        Nelikymppisenä ei enää tarvitse julistaa. Silloin riittää että tietää itse mitä on. Ei rokkaria tee tötterö päässä, kaarimerkit tai hullunpuku päällä. Rokkari on rokkari vaikka pukeutuu verkkareihin.

        Nimenomaan, on vapaus valita ja näyttää just siltä miltä haluaa. Ei tarvitse mennä rokkarimassan, tai muunkaan massakulttuurin mukana.

        Itsestäänselvä asia.


    • 35v.

      Kyllä tarvitsee ja voi, iällä ei ole mitään merkitystä. Vain nöyrät ja massan mukana kulkevat teinien kalkatuksia uskovat puhuu noin. Tosirokkarit ja varsinkin AIDOT ovat just niitä nelikymppisiä. sitten taas kun parikymppiset eivät tajua HEVONV*TTUA koko asiasta, mitä nyt vähän ovat kerenneet hiffata että " on tällainen juttu olemassa ja se on cool ".

      MIksi ihmeessä parikymppisenä pitäisi mitään julistaa?

    • SASTAMALANROOKERI

      ANTAAKO JOKU ROKKI MIES MIULLE PEELOA RINSAAN TAI MUI?????MIEKI KUUNTELEN HURRIKANESII,,,STRAP ON STRAP ON PEIPI JEE ON PARAS PIISI

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe