Olenko hullu vai mitä tämä on?

Nimpula

Kuusi vuotta luulin rakastuin elämäni rakkauteen. Ajattelin se on tässä ja nyt. Vatsassa oli perhosia, Mietin ei hän voisi olla oikeasti minusta kiinnostunut.
Jos olisi olisin maailman onnekkain.

3 kk yhteis elon jälkeen alkoi ero jutut, milloin mistäkin minusta johtuvasta syystä.
Joka kerta annoin mahdollisuuden.
Tänä päivänä aletaan olla enemmän erillään kuin yhdessä.
Joka kerta minusta johtuvasta syystä.

Tänä päivänä kuulen, kuinka sairas ihminen olen, huora, pettäjä valehtelija. Kuinka olen ansainnut paskan elämäni. Kuinka tyhmä olen, läski lehmä.
Hän ei tahdo nähdä minua ikinä eikä kuulla minusta mitään.
Viimeksi pari päivää sitten sain tämän lisäksi kuulla kuinka hänen ja eksän suhde oli parempi. Kesä oli parempi ihminen/ kumppani. Vaikka lähti vieraan mukaan.
Heillä oli läheisyyttä ja kaikkea enemmän kuin meillä ikinä yhteensä.

Hän on viime aikoina menettämään myös malttinsa suunsa lisäksi ja sanojen aggressiivisen käytöksen pelotteluun. Hajoittaa paikkoja, tulee kohti huutaen.

Ja syy kaikkeen löytyy aina minusta, millä voi oikeuttaa kaiken. Ihan kaiken.

Sairashan olen ja tyhmä kun joka kerta pyrin takaisin. Joka kerta.
Olen alkanut ajatella enkö arvosta itseäni. Arvostanko, olenko hullu, miksi on vaikeaa luovuttaa, myöntää.

5

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reklamaatti234

      Kerrotko vielä itsestäsi ja toimistasi niin voidaan tehdä palsta diagnoosin?

    • Palsternakka

      Kyl sä hullu tosi aika pahastiki jätät omista tekemistä tai sanomia kerro. Haluatko et palstalaiset me lynkataan sun heppus nyt ku kerroit miten se sua kohtelee?

    • Nimpula

      Ai tämä onkin palsta jossa ihmisten pitää kommentoida joko puolesta tai vastaan.
      Aattelin tänne voi purkaa ajatuksia.
      Lukea muiden kirjoituksia.

      Ei en ole pettynyt.
      Ei en ole valehdellut.
      Ei en ole koskaan ottanut rahaa vastaan seksistä.
      Ei en ole arvostellut kumppania, verraten muihin.

      Tänä päivänä olen kyllästynyt, surullinen, turhautunut. Teen mitä tahansa syy on minussa.
      Kysyn mielipidettä, voinko pyytää lapseni yöksi. Kun kaipaan. On syy eroon.
      Tai jos en töiltä ehdi vastaamaan heti on aihe suuttua.
      Tai jos yöllä nukun enkä herää kivien heittelyyn ikkunaan. Petän/ huoraan.

      Olen aijemmin suhteessa pettänyt 11 vuotta sitten. Olen pettäjä aina ja valehtelija.
      Kun en tahdo käydä asiaa läpi. Asiaan kuulumattomien kanssa.

      Voihan toki sitä syyttää ketä tahtoo.

      Tai voi lynkata täällä palstalla. Jos näin kokee saavansa mielihyvää ja paremmin unen.

    • Uusielämä-66

      Jos joudut pyytämään lupaa saada lapsesi yöksi, tilanne on todella paha. Ihminen tietää sisimmässään milloin kohtelu on epäoikeudenmukaista. Annan sinulle yhden neuvon, älä koskaan aseta yhtäkään miestä lapsesi edelle, sitä varmasti kadut. Minulle kävi niin ja en tiedä annanko itselleni koskaan anteeksi. Eroa tuosta miehestä, pelasta itsesi ja tulevaisuutesi, elät sairaassa suhteessa ja se sairastuttaa sinut.

    • typeräätouhua

      Olet hullu ja sairas VAIN jos tietioiseti, huolella ja harkiten jatkat kuvailemaasi elämää.

      Suomi on vapaa maa, ketää ei pakoteta kertomasilaiseen elämään.

      Sinulla on kaikki maailman valta ja oikeus poistua tuosta yhtälostä. Asia jonka sinä itsekin tiedät. Sinun ei tarvitse noin itsetään selvää edes kysyä muilta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe