Rumien lyttäämisen seuraukset

Josoisjärkeä

Ihmetyttää naisten kovaääninen huomauttelu ja vittuilu miesten ulkonäöstä. Äskettäin kaksi myyjää alkoivat ihmetellä rumuuttani. Toinen sanoi ettei saisi nauraa, mutta "toi on vaan niin vitun ruma". Kannttaa sekunti miettiä mitä sanoo ääneen ja mitä näillä kommenteilla voi saada aikaan.

22

488

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KostoElää

      Naiset kuvittelee, että rumat miehet on kilttejä lällyköitä, mutta annas olla, kun paikalle sattuu ruma mies, jolle nainen noin sanoo, niin voi ollakin, että naisen kotimatka muuttuukin painajaiseksi ja nainen totisesti tulee katumaan sanojaan: toi on vaan niin vitun ruma.

    • Hölmöjäolivat

      No joo .... Ei tuollaisia aivopieruja pitäisi kenenkään julkisesti päästellä.

    • Jos noin on niin aikas huonoa käytöstä myyjiltä.... 😅 huonoa käytöstä.

      • mutjoo

        Itse en kyllä näe tässä mitään hauskaa.


      • mutjoo kirjoitti:

        Itse en kyllä näe tässä mitään hauskaa.

        Enhän minäkään???
        Sanoinhan tuossa että myyjiltä huonoa käytöstä. Pitäisi melkeinpä antaa palautetta asiasta tosi lapsellista.


    • Kivastisanoivat

      Kävelimme kesällä työkaverini kanssa torilla ja mentiin ostamaan jäätelöä. Selvästi nähtiin että kaksi naismyyjää vilkuilivat hymyillen meihin päin kun lähestyimme kioskia. Kuultiin ihan selvästi sanat: tuo joka kävelee kääpiön kanssa tänne...

      Työkaverini on noin 190cm ja itse 166cm.

    • Öö, jos oikeasti noin sanoivat tekisin valituksen! Ihan helvetin törkeetä ja vielä myyjiä? Varmaan jotain parikymppisiä pallopäitä,tältä sukupolvelta puuttuvat käytöstavat kokonaan..

      • <<...tältä sukupolvelta puuttuvat käytöstavat kokonaan.>>

        Ei ne tältä sukupolvelta puutu, vaan näiltä myyjiltä.


    • Kaisanoasaa

      Palstan rumat naiset lyttää rumat miehet koska haluavat top 10 miesten kullia.

      • fdsfsdfsdf

        Pitääkö palstan naiset sotkea jokaiseen keskusteluun?


      • lihavihatipunen
        fdsfsdfsdf kirjoitti:

        Pitääkö palstan naiset sotkea jokaiseen keskusteluun?

        Niin, ja top 10 miehet.

        Minä en ole ainakaan ketään rumaksi haukkunut koska en tiedä miltä kukakin näyttää. ..Minua sen sijaan haukutaan aika usein läskiksi koska olen kertonut olevani lihava. Hyvä palstan miehet!


    • Nainen39vee

      Aloittajan tulisi olla mies ja ymmärtää vetää johtopäätökset tapauksesta. Itse asiassa jos minulta kysytään, niin kehoittaisin sinua harkitsemaan itsemurhaa vakavasti.
      Siinä tekisit palveluksen itsellesi sekä meille naisille myöskin - olethan selvästi hyödytön tapaus. Mitä me teemme kaltaisellasi ihmisellä?

      Itse asiassa - suosittelen hirttäytymään jo heti tänä iltana.

      • Oiaikoja

        Siinäpä vasta lämmin ja empaattinen nainen!


      • dghjy
        Oiaikoja kirjoitti:

        Siinäpä vasta lämmin ja empaattinen nainen!

        Ilmiselvä trolli. Ei Nainen39vee noin kirjoittaisi koskaan.

        Ihmiset ei vaan tajua sitä mitä voi tapahtua haukkuessaan. Ykskaks voi olla puukko pystyssä vatsassaan ja sitten ihmetellään että en olisi uskonut että noin teki.
        Varsinkaan teininaiset, kyllä käytöstavat puuttuu tältä sukupolvelta.


      • Nainen39vee
        dghjy kirjoitti:

        Ilmiselvä trolli. Ei Nainen39vee noin kirjoittaisi koskaan.

        Ihmiset ei vaan tajua sitä mitä voi tapahtua haukkuessaan. Ykskaks voi olla puukko pystyssä vatsassaan ja sitten ihmetellään että en olisi uskonut että noin teki.
        Varsinkaan teininaiset, kyllä käytöstavat puuttuu tältä sukupolvelta.

        Ja mä sitä kun en olekaan mikään trolli, vaan aito ja alkuperäinen Nainen39vee!

        Että tiedä sä se.


      • kaisanoasaa
        Oiaikoja kirjoitti:

        Siinäpä vasta lämmin ja empaattinen nainen!

        Jos on rekkaamaton naisnikki, niin trolliätmit ottaa heti käyttöön.


    • Jos näin on oikeasti käynyt, heidän sielunsa on ruma. Hyi helvetti, voiko sitä korjata?

    • Oma-arvo

      No jos tuo on totta, kannattaa ehdottomasti tehdä valitus. Jos kauppa ei reagoi mitenkään, uhkaa viedä juttu eteenpäin ja kaupan nimi julkisuuteen.

    • pitkätukka-68
    • TOP-3_mies

      Joku ätmi taas kehittää stooria saadakseen naisvihamielistä ilmapiiriä palstalle.

      • pitkätukka-68

        Mistä tuo ätmien naisvihamielisyys kumpuaa?


    • ÄtmiToteaa

      Tollasille naisille pitäs kuuluvasti tolvasta, että oot niin nuori, ettei sun pillus ees kostu vai onko sulla pillua lainkaan, vois tollasille naisille sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe