Liitto ulkomaalaisen kans

Ulkomaamuhriko

Tavattiin kuusi vuotta sitten hänen kotimaassaan,jossa pikkuhiljaa ihastus kasvoi suomessa ollessa ja matkat tiheentyi hänen luo. Alku oli ihanaa oli hellyyttä romantiikkaa seksiä ja yhteenkuuluvuudentunnetta. Muutin sinne aina kolmen kk ajoiksi kunnes otin.asunnon.vuodeksi. kaikki alkoi pikkuhiljaa muuttua.väkivaltaa alistamista haukkumista rahan pyyntiä ja silti sokeana menin naimisiin. Tiesin alussa jo hän on vilkas mies naisten suhteen mutta en.ollut kai ainoa.joka olettaa niin. Ajattelin tyhmästi. Häät ei tosiaan tuonut onnea. Ei päässyt suomeen eikä minua enää hänen maa kiinnosta.jätti yksin lukittuun asuntoon kun itse meni ulos ja palasi aamulla yleensä. Olin paniikissa etten pääse ulos jos tulee jotakin.lapsia.ei onneksi tullut.yksi keskenmeno uskon siksi että olin stressaantunut ja ahdistunut silti olin ajatellut vauvaa vaikka pitänyt yksin. Sain.kuulla.joka.päivä sata kertaa olen huora miksi.katson miehiä vaikka en katsonut vain.kiitin kaupassa kassalla tai taksissa. Sain pahoja iskuja ja kuristi ja otti.väkisin...silti minä.tyhmä.ihminen omasta mielestä ajattelin.aika muuttaa asioita ja en halua vuosien liittoa hajottaa. Sitten alkoi selkeä pettäminen ainakin vaistot sanoi toki.oli varmaan.koko suhteen ajan pettänyt. Seksi loppui kiinnostus muhun loppui vaikka olen.ihan normi.nainen enkä ruma ja kiva ja hauska. Syytin itseä mikä.vika mussa on kun en.kelpaa enää. Olin kuulema liian laiha ei tarpeeksi iso perse ja en tehnyt vauvaa. Sanoin en päätä.siitä ylempitaho päättää jos.onnistuu ja silloin ajattelin jumalalle.kiitos etten ikinä.tullut raskaaksi. Menetin kaiken suomessa omaisuus autot jne. Kerrankin siellä maassa tuli kotiin riisui itsensä.ja huomasin.alushouisissa oli jäätävä määrä spermaa ja ihan märkää kaikkialta. Sanoi että.norm miehellä jos tulee mutta ei kai housut kokonaan kastu...pukeutuminen muuttui käytös paheni mua kohtaan alkoi tulistua sekunnissa eikä menty enää.yhdessä ulos. Kaverit tärkeämpiä. Rahaa halusi ei töitä. Sain tarpeeksi palasin suomeen. Aloitam kaiken alusta jos jaksan vaan. Yhä soittaa joskus pyytää.sinne.koska.olen.vaimo. hahahha että pitikin sattua. Nyt sydän niin rikki että tukehdun ja saan paniikkoa kokoajan. Olen aivan pohjalla. Valehtelu väkivalta pettäminen ja raha oli syy lähteä.pelottaa jos heikkona hetkenä.annan periksi sille....toivon en.

5

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin vain sanoa yhden asian..pysy erossa tuosta miehestä! Tiedät itsekkin että homma vain pahenee,pääset vielä hengestäsi. Olet takasin kotona,voit aloittaa uuden elämän ilman tuota mies pirua,älä anna hänen huijata enää.

    • Jättäkää.noi.väliin

      Ilmeisesti oli ns. ähly? Älkää tytöt lähtekö noitten primitiivisten kehitysmaakundien matkaan, siitä seuraa vaan murheita.

    • 123d123123d

      ikävä kyllä sanoa näin mutta minulle et enää kelpaisi

    • Ihan.oikein

      Vittuako menit jonkin viidakkonussijan kanssa naimisiin. Saat syyttää kaikesta itseäsi eikä sympatiaa heru, koska sinä olet tarinan konna.

    • korsosvana

      kyllä te suomalaiset naiset olete tyhmiä, kun suomalainen mies jää työttömäksi, heitäte miehen ulos ja johonkin viidakon menete ja annate rahoja ja omaisuutta.
      Mun teksti on virhellinen, pää on ainakin kunnossa, sulla on teksti sellainen että näkee kun yksikertainen olet ja tyhmäkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe