Mietin että kun työnantaja tarjoaisi 3100 euroa brutto toimistotyöstä. Niin pitäiskö hyväksyä, vai myynkö osaamistani liian halvalla? Toimistotyötä johon sisältyy muutama tunti viikossa autolla ajoa paikasta toiseen lähiseudulla. Niistä ajoista saisi km korvauksen. Ajattelin pyytää 3300, onko liikaa? Joutuisin opettelemaan jonkun power pointin ja exselin, tähän asti olen vain wöördiä käyttänyt. Työpaikka Turussa ja olen koulutukseltani merkonomi ja mies. Päivätyö, puolen tunnin ruokatunti,liukuvat työajat.
Vastaukset 6
- mielipide------
Heh hee vai yli 3k€ meinaat saada heh hee...odotas vaan "palkkatarjousta".... heh hee.
Älä lennä sitten perseelles! - EhkäMarkkoina
Hehehhaa. Voihan tuo palkka 3300 olla, mutta vanhaa rahaa.
- Juupps
Pyydä vain, saat ehkä puolet. Kun et osaa perusohjelmia, kokematon ja periaatteessa työsi on tuottamatonta hallintotyötä. Sentään mieslisää ansaitset.
- Miees1989
Mieslisää? No kaltaistasi feministiääliötä ei ota kukaan järkevä töihin että siinä mielessä katkeruutesi voisi ymmärtää...
- EiJääKäteenTarpeeksi
Itse saan 3500 euroa toimistohommista teollisuudessa. Plus työnantajan myöntämät vuosipalkkiot, bonukset, työsuhde-edut. Olenko jotenkin ylipalkattu?
- pahan.karman.mies
Sattuisipa omallekin kohdalle semmoinen virhe että olisin ylipalkattu mutta ei, aina olen alipalkattu eikä palkka nouse millään koskaan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494