Mietin että kun työnantaja tarjoaisi 3100 euroa brutto toimistotyöstä. Niin pitäiskö hyväksyä, vai myynkö osaamistani liian halvalla? Toimistotyötä johon sisältyy muutama tunti viikossa autolla ajoa paikasta toiseen lähiseudulla. Niistä ajoista saisi km korvauksen. Ajattelin pyytää 3300, onko liikaa? Joutuisin opettelemaan jonkun power pointin ja exselin, tähän asti olen vain wöördiä käyttänyt. Työpaikka Turussa ja olen koulutukseltani merkonomi ja mies. Päivätyö, puolen tunnin ruokatunti,liukuvat työajat.
Palkkapyynti 3300 brutto / toimistohommia?
6
297
Vastaukset
- mielipide------
Heh hee vai yli 3k€ meinaat saada heh hee...odotas vaan "palkkatarjousta".... heh hee.
Älä lennä sitten perseelles! - EhkäMarkkoina
Hehehhaa. Voihan tuo palkka 3300 olla, mutta vanhaa rahaa.
- Juupps
Pyydä vain, saat ehkä puolet. Kun et osaa perusohjelmia, kokematon ja periaatteessa työsi on tuottamatonta hallintotyötä. Sentään mieslisää ansaitset.
- Miees1989
Mieslisää? No kaltaistasi feministiääliötä ei ota kukaan järkevä töihin että siinä mielessä katkeruutesi voisi ymmärtää...
- EiJääKäteenTarpeeksi
Itse saan 3500 euroa toimistohommista teollisuudessa. Plus työnantajan myöntämät vuosipalkkiot, bonukset, työsuhde-edut. Olenko jotenkin ylipalkattu?
- pahan.karman.mies
Sattuisipa omallekin kohdalle semmoinen virhe että olisin ylipalkattu mutta ei, aina olen alipalkattu eikä palkka nouse millään koskaan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984