Sananvapauden pitäisi olla rajaton.

öwcm

Ja piste! Muuten sorretaan aina jonkin ilmaisunvapautta. Jos ei kestä suoraa puhetta, niin suksikoot sellaset kuuseen...

8

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sananvapautta-joo

      Vai niin?

      Tarkoittaako aloittaja että Rajattomaan Sananvapauteen kuuluisi mm. seuraavanlainen
      kaatopaikka-tuote? Sehän sisältää
      * vihakirjoitusta..
      * Uhkausta (lyödä hampaat lyttyyn)
      * Perättömiä syytteitä, vailla mitään näyttöä?
      * Ja kaikkea sellaista mitä pahuuden läpitunkemasta sieluparasta ulos nousee!

      Kuin oksennusta. Kuin tosiaan kaatopaikan ainesta?
      No, Suomi24 säännöt kyllä ovat. Ja ylläpito toimii. Ja virkavaltakin nykyisin reagoi... kun vihakirjoituksen ja uhkauksen fontit näkyvät! Tosin kundi näyttää menettäneen huumeiden seurauksena terveen järejinkin, saati muut hoksottimet?
      ---------------------------------
      Tässä sulle oiva esimerkkikirjoitus! Eräältä Suomi24 foorumilta...
      -----------------------------------------------------------------------------------------
      30.8.2018 16:51
      Uusi
      !..... kyllä sä oot kiero ku kalkkaro kärme arvostelet täällä muita mutta sua ei kukaan saa arvostella kun olet itsesi korottanut yli profeetan rooliin... mauno mattilaakin arvostelet puskista miksi et uskalla blogissasi ja nimelläsi ja omilla kasvoillasi arvostella mauno mattilaa vaan teet sen puskista ja monia muita "uskovia"???

      miksi yrität esittää että tässä ketjussa on monia etri kirjoittajia kun 90% on sun kirjoittamia viestejä!!!

      miksi puhelet ja keskustelet yksin ketjuissa???

      arvosteellaan välilllä sinua kun luulet olevasi oikeassa ja ainoa oikea uskova ja muut on eksyneitä ja vääräoppisia sinun uskosi mukkaan ainoa joka pääsee taivaaseen oot sinö yksin!!!

      tosi asia on että sinun saarnasi ovat täynnä katkeruutta,vihaa ja kateutta toisia uskovia kohtaan ja tuomitsemista helvettiin armoa ja laupetutta ei sinultä löydy van olet kovaa kuin kivi ja pelotat ihmisiä... lapsetkii juoksi sua ja sun saarnojasi karkuun sitten saarnasi ovat vain riidan haastoa ja provoamista ei muuta!!!

      odotat oikein että pääset höykyttämään ihmisä ja hakkaamaan raamatulla päähän!!!

      tosi asiassa saarnasi ja tekosi ajaa ja vie ihmisiä pois Herran luota kun revit kaikki kappaleiksi sinun mielestä se on nuhtelua mutta nuhtelusi on hakuukumista ja panettelua saarnasikin puet panettluksi välissä panettelet ihmisä minkä kerkeät!!!

      etkö edes häpeä???

      muistatko kun profetia palstalla kouluti ihmisä 2011-2012 vuonan ja luovutit ihmisisä saatanan haltuun ja jyräsit tahtosi alle etkä välittänyt toisista ja toisen tunteista kuhan saat vaan oman sanomasi läpi???

      silloin moni uskova sinulle sanoi että ota rauhallisest äläkä hötkyile ja tee parannusta pilkkaamisestasi että olet susi lampaiden vaatteissa mutta et ottanut kuuleviin korviisi vaan rupesit raahaamaan ihmisä oikeuden eteeen ja uhkailemaan oikeudella!!!

      kerroppa oletko ikinökokenut mitäään yliluonnollista???

      oletko ikinä edes nähnyt demonia???

      oleko ikinä saarnannut kadulla vai vaan netissä???

      oletko ikin edes baarissa tai yökerhossa todistanut ihmisille uskosa??

      oletko käynyt narkkarin luona todistamassa ja saarnaamassa evankeliumia???

      oon 5 vuotta pyörinny huume piireissä enkä ole nähnyt uskovia olenkaa siellä saarnaamassa evamkeliumia ne tapaukset milloin joku on tullut puhumaan tuolla niin voi laskea yhen käden sormilla missä uskovat on yöllä kun syntiset on liikeellä??? eipä näy tulla yöelämässä uskovia evankeliumia julistamassa!!!

      minäpä olen todistanut narkkareillekkin ja arvaappa kuuntelisko sun saarnaus tyylillä kukaan niinsä piireissä???

      arva miten ihmiset suhun tolla tyylillä suhtautui kun meet puhumaan baarin terassin eteen kun kovin vihanen, syyttävä ja agressiivin olet tolla tyylillä kun meet puhumaan niin saat alta aika yksikön turpaaasi ja sulta lyödään hampaat kurkkuun...

      ehkä sun pitiski kokea vähän joltakin taholta väkivaaltaa todistus työssä kun saarnaat niin oppiset näyryyttä ku lyötäis sult tuikut tumaksi ja hampaat siään niin ois siinä katselemista ku yskisit baarin edessä hanpaita suustaan ja itkisit ja ihmettelisit miten Herra tämän sinulle salli että sut pahoinpideltiin...

      kestääkö uskosi enää sen jälkeen kun koet väkivaltaa???

      haluisinpa nähdä sut edusskunnnassa kasvotusten puhumassa politiikoille ja saanramassa agressiivisella tyylillä ni alta aika yksikön kutsuttais vartiat ja heitettäis sut niska per otteella eduskunna raput alas!!!

      tiedättekö edes mitä mumlle aiheutetti jarmon kanssa 2015 vuonan kun muljutitte mut oikein kunnolla silloin olin tulossa huume maailmasta pois mutta lankesin ihna teidän takia uudestaan kun olitte nin ilkeitä ette edes armoa tunne vaan löytte lyötyä...

      ei Herra teidän tekojanne ja syntejöne ole unohtanut kyllä teille vielä nöyrtymisen hetki teillekkin tulee!!!

      haastatko mut nytten pikeutteen ja teet musta rikos ilmotuksen????

      • joku-roti

        Aloittajlle:
        Kenekään suomalaisen ei pidä kestää tuollaista sontaa, mitä edellisessä viestissä!

        Kukaan ei ole toisen likatunkio! Menkööt oksentamaan muualle!


    • säälittävää

      Kovin on pikaparka sekasin.....

    • lukemassa

      No, se on koko illan postannut soopaa. Viimeisin on tällainen:


      30.8.2018 21:59
      et taida tietää että mun puheluita ja liikeittä jo kuunnelaan ja seuraataan oon valtion mustalla listalla ykkösenä ja poliisit on jo mun perässä sitten on rikollli porukoita nini selvitetään kaikki yhellä kertaaa ...

      mediakin on mun perässä niin olisin tosi kiitolllinen siitä jos viet mut ja juttumme oikeuteen niin saan niputteta kaiki samaan juttuun ja näin saan samalla paljastumaan tahot jotka on mua vastaan liittoutunee ja mun perässä kun kaiki tämä tulee ilmi sielläö ja poliisilla on mulle vähän muutenkin asiaa!!!

      mutta edelleen oot tosi raukamainen ihminen jos et uskalla viedä alottamaasi asiaa loppuun miksi sitten huutelet ja uhkailet kun et tee mitäään???

      pelkurii sano vaan oikeus päivä ja kulustelu päivä nin meen vapaa ehtosesti poliisiasemalle ja tulen oikeuteenkiin nin katotaan sitten kun olte tämän tehnyt kuinka Herra ranksee sua kunnolla!!!

    • ei-ymmärrä

      Tässä tämän illan runoiluita:

      Pahuus aina lopuksi itse paljastaa laatunsa. Vihatyypillä on nyt jokin loppukiihdytys?
      Tällaisia upeita näyttöjä. Hinkuu jotakin juttua?
      ---------------------------------------------------------------------------
      30.8.2018 21:32
      oot kyllä ihan pelle ku uhkailet täällä ihmisiä oikeudella ja et uskalla tehdä mitään voiko pelkurimpaa ihmisitä ollaakkaan ku sinä!!!

      katoaa uskallatko vai et viedä tätä aisaa loppuun jonka aloitit???

      jos et uskalla nin pidä sitte turpas kiinni äläkä huutele!!!
      ----------------------------------------------------------------------------------------

      30.8.2018 21:23
      ootko pelkuri ku oot kolme vuotta pakoilut tätä aisiaa nyt et enää luikertele irti tästä jutusta vaan nytten juodut toimimaan...

      kaikki nauraa sulle jos et vie tätä juttua oikeuteen ja eteen päin se vaan todistaa se nettä olet pelkuri ja tyhjän puhuja joka uhkaileee tyhjillä sanoilla!!!

      nytten katotaa onko Herra sun kanssa ku tuut oikeuteen mua vastaann!!!

      saimpa sut ansaa tätä olen halunut 3 vuotta olen vaa odottanut sut liikettä ja sitä että saan provosoitua sut viemn mut oikeuteen kun hlauan nähdä oletko todella Herran palvelija jos olet niin voitat mut mutta jos et ole niin saat kunnon rangaistuksen Herralta ja se on sulle ihna oikein!!!'

      odotan innolla oikeuskösittely nytte kaaduit omaa oveluutesi etkä pysty perumaan asiaa!!!
      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      30.8.2018 21:43
      rupeeko jo puntit tutusemaan ja meet kaappiin piiloon huuteluitasi???

      ei kato kannata jhuudella vieraisiin pöytiin joskus voui tulla noutaja!!!
      --------------------------------------------------------------------------------------------------
      30.8.2018 21:39
      miltä tuntuu jäädä näin kolmen vuoden jölkeen kiini valheista ja kieroiluista????

      et pääse tätätä aisasta eroon ennekuin olet tehnyt sen minkä olte luvannut ja vannonut jos et tee tätä niin saat Herralta semosen rangaistuksen ettäsilmät tummuuu!!!

      ------------------------------------------------------------------------------------------------------
      30.8.2018 21:41
      sittten kun mennää oikeuteen niin lupaan että soitan iltalehden paikalle tekemään meistä jutun nin pääset koko kansa tietosuuteen ihna omilla kasvoillasi ja nimelläsi ja kaikki se paljstuu mitä täällä teet puskista ja kasvttomana!!!

      mites sitten suu pannaa ku pääset etusivulle iltalehdessä ja kertomaan tästä meidän riidasta koko kansalle???
      ----------------------------------------------------------------------------


      No, tyypillä ei ole muuta hauskaa?

      Mutta käsittämätöntä on, ettei vihan ja stalkkauksen kohdehenkilö ymmärrä pätkääkään, mistä moinen VIHA?

    • jo-on-tekstiä

      Vaikka tämän lajin tekstit eivät painomustetta kaipaisi, niin tarina jatkuu näin. Vihatyyppi uhoaa ja haastaa oikein viimeisen päälle vihansa objektia! Luulee kai että on kuulolla?

      ------------------------------------------------------------------------------------------
      30.8.2018 22:18
      veikö kissa kielen????

      mihin hävisi nytten uhmasi ja pilkkasi ku pitääkin toutetutta sanasi ja uhkaukesi eikä vaan huudella???

      jatkan tätä nin kauan että todellakin viet mut oikeuten ja teet rikos ilmotuksen tosin se ei enää haittaa ku mua jo muutenkin syytetään vihapuheesta niin se on varsianinen helpotus mulle ku pääsen näkemään mistä valtio ja suomi 24:mua syyttää...

      saadaan vihdoinkin tämä vaino loppumaan mua kohtaan ja saadaan nämä mua vainoovat tahotkin tähän juttuun mukaan kun siellä on musta paljon tietoa kun olen palstan ykkös vihapuhuja niin eipä tässä enää tämmöset pikku jutut huume juttujen lisäksi paina mitään!!!

      suututtaakoo ku joudutkin kerrankin toteuttamaan sanansi???

      poliisi on mua seurannu jo pitemmän aikaa ja baarissakin tuli "huume" polisiit kyselelemään kaikenlaista...

      joten mitäs tähän sanon meetkö sängyn ale piiloo uhkauksiasi???

      kyllä vbarsinainen peluri oot ku et kolme vuotta sitten uskaltanut vieäd tätä juttua jo oikeuteen!!!!

    • hkbk

      Minusta saa sanoa mitä huvittaa. teot eri juttu.

    • owjeb

      Kauhistus sentään ja paheksunta. Sellaista on nykymeno. Ei kestetä enää edes kunnon vittuilua. Saakelin lampaat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe