En pystynyt. Yritän täyttää päiväni tekemisellä. Uppoutua töihin ja lasteni arkeen. Kotitöihin. Kuitenkin huomaan miten taas yllätän itseni ajattelemasta sinua. Tiedän, että et tunne minua kohtaan samoja tunteita. Kohtelet minua todella huonosti. Olen kuin ilmaa. Jätät sovitut asiat hoitamatta. Et vastaa viesteihin vaan ignooraat minut ja asiani. Olet jättänyt vastaamatta puheluuni. Tiedän, että et välitä tai ole sydämeni arvoinen. Kuitenkin jokin sisälläni ei luovuta. Sydän vain tuntee, että olet juuri se. Kun olen katsonut silmiisi olen nähnyt pehmeätä ja syvää, selkeää tunnetta. Olen yrittänyt olla ystävällinen, kiltti ja auttaa tarvittaessa. Olen sen kaiken tehnyt sydän itkien, mutta siksi että välitän sinusta. Ne kosketukset jotka olet minuun, pienet huomaamattomat ovat jääneet iholleni polttaviksi muistoiksi. Miten toivoakaan välinpitämättömyydestäsi huolimatta sinulle vain hyvää. Toivon sinulle rakkautta. Sellaista tunnetta kuin minä tunnen sinuun. Olen nyt myöntänyt tappioni. Enää en ota yhteyttä tai muistuta hoitamattomista jutuista. Olen liian loukkaantunut. Sinä olet sydämmestäni paikan lunastanut, sitä en saa pois. Toivoin että se kaikki hyvä mitä näin sinussa olisi totta, mutta ehkä jollekin toiselle on. Mä niin toivoin tuntevani kätesi ympärilläni tietäen että me olemme me. Sanovat muut mitä tahansa.
Yritin päättää unohtaa...
MuistaHakeaPosti
1
559
Vastaukset
- Nipa74
Suosittelen kirjaa Exäholisti, itsen saman kokeneena ja siitä jo osittain toipuneena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564