N. 15-20 000e paku hakusessa. Uudehkot Vivarot ja Traficit vaikuttaisivat hinta-laatusuhteiltaan parhaimmilta. Onko kokemuksia?
Trafic / Vivaro 1.6 Bi turbo
2
174
Vastaukset
- Gislavedmies
Tuohon hintaan saa niitä ihan ensimmäistä vuosikertaa olevia ja perinteisesti juuri niissä on paljonlaisesti vikaa ja parannuksia tulee vuosittain kunnes malli on niin "hyvä" kuin siitä saadaan niissä viimeisissä vuosikerroissa mallistossa.
Kestävyys 1,6 litraisella ja tuplaturboisella josta otetaan isot tehot ja vuosi vuodelta yhä lisää ei kuulosta kestoihmeeltä pitkällä tähtäimellä olipa kyse ha tai paku mutta tämähän se suuntaus on joka merkillä kulutusten päästöjen hillitsemiseksi joko oikeilla tai pikkasen väärennetyillä tuloksilla.
Autohan on tyylikäs kuin mikä ja laadukaskin mutta vaikea sanoa mitä tuleman pitää kilometrien myötä,ne takuukilometrit on nyt takana 1 omistajan kera ja oman pussin kautta mennään jatkossa kun se 100tkm rupeaa monissakin näissä olemaan tosiasia mutta kertokoot kokemuksiaan ken moisen omistaa&omistanut.
Huoltovälin puolitus vähintäänkin on avain parempaan kestävyyteen ja järjenkäyttö eikä lukea ja uskoa huoltokirjan utopioita kuin pravdaa. - JussinLogiikka
Niihän tuo tupannut olemaan jotta lastentaudit ne karsiutuu jahka systeemit saahaan kuntoon ja toimivammiksi kun ne testitouhut ei kerro tosielämän toimivuudesta totuutta.
Toki ne on pajalla korjattu mitä hajonnut ja takuuseen mutta sittenkin.
Siksipä minä olen välttänyt kantapään kautta koettuna mallistojen ensimmäisiä vuosikertoja ja pitäytynyt mieluusti jopa vihoviimeisessä vanhassa versiossa ennen malliston uudistusta.
Toiset toimii toisin ja haluaa uutta heti kun markkinoille pukkaa ja mikäs siinä,kukin tyylillään niin pysyy ajan hermolla mutta tahtoo tulla kalliikisi monin tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222