Mikä miellyttävin sukkahousujen materiaali?

sukkiksetko___

Mikä on mielestänne sukkahousujen miellyttävin materiaali ihoa vasten? Polyamidi, villa, puuvilla....vai joku muu? Esim. näistä uudemmista. Mikrokuitu, fleece. Ja kuinka paksuja sukkahousuja käytätte eri vuodenaikoina?

4

674

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Materiaalista viis, kunhan saisi riittävät sukkikset pitkäjalkaiselle
      Ketuttaa kun housujen haara roikkuu puolireidessä.

• sukkiksetko___

Kokeilepa vähän muita kuin market sukkahousuja. Esim. Falkelta löytyy sukkahousumalli, joissa on kaksi eri pituutta. On kyllä juuri Falken ja esim. Kunertin sukkahousuissa ollut pituutta riittämiin pitkäsäärisellekin muutenkin.

• Sukkissääret

Minä sukkisfriikkinä tykkään kaikista materiaaleista ,paitsi 100 pros. polyamidista. Siina kun ei ole joustoa. Käytän 44,-48 tai xl kokoa , koska niissä riittää pituus paremmin. Falke, kunert ,wolford, litlin ja kotimaiset sukkahousut on minun suosikit.

• sukkiksetko___

Juu. 100-% polyamidi on vähän karkeaa ihoa vasten. Lisäksi menee helposti ryppyyn taipeista. Käytän sellaisiakin sukkahousuja kyllä. Ja sääriosan pituus on sukkahousuissa tärkeää, samoin kuin vyötärön korkeus. Valumisen vuoksi. Falke, Kunert Wolford. Tuttuja sukkahousuja kaikki. Myös Lidlin sukkahousut. Kotimaisista Vogue ollut se miellyttävin. Tietysti myös Norlynin ja Amarin sukkahousut olleet jalassa monet, monet kerrat. Yhtä suosikkimerkkiä ei oikein ole. Kokeilematta on kuitenkin esim. Fogalin sukkahousut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      800
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe