Mikä on mielestänne sukkahousujen miellyttävin materiaali ihoa vasten? Polyamidi, villa, puuvilla....vai joku muu? Esim. näistä uudemmista. Mikrokuitu, fleece. Ja kuinka paksuja sukkahousuja käytätte eri vuodenaikoina?
Mikä miellyttävin sukkahousujen materiaali?
4
631
Vastaukset
Materiaalista viis, kunhan saisi riittävät sukkikset pitkäjalkaiselle
Ketuttaa kun housujen haara roikkuu puolireidessä.- sukkiksetko___
Kokeilepa vähän muita kuin market sukkahousuja. Esim. Falkelta löytyy sukkahousumalli, joissa on kaksi eri pituutta. On kyllä juuri Falken ja esim. Kunertin sukkahousuissa ollut pituutta riittämiin pitkäsäärisellekin muutenkin.
- Sukkissääret
Minä sukkisfriikkinä tykkään kaikista materiaaleista ,paitsi 100 pros. polyamidista. Siina kun ei ole joustoa. Käytän 44,-48 tai xl kokoa , koska niissä riittää pituus paremmin. Falke, kunert ,wolford, litlin ja kotimaiset sukkahousut on minun suosikit.
- sukkiksetko___
Juu. 100-% polyamidi on vähän karkeaa ihoa vasten. Lisäksi menee helposti ryppyyn taipeista. Käytän sellaisiakin sukkahousuja kyllä. Ja sääriosan pituus on sukkahousuissa tärkeää, samoin kuin vyötärön korkeus. Valumisen vuoksi. Falke, Kunert Wolford. Tuttuja sukkahousuja kaikki. Myös Lidlin sukkahousut. Kotimaisista Vogue ollut se miellyttävin. Tietysti myös Norlynin ja Amarin sukkahousut olleet jalassa monet, monet kerrat. Yhtä suosikkimerkkiä ei oikein ole. Kokeilematta on kuitenkin esim. Fogalin sukkahousut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392