Suomi24 posti

Kyllästynyt

Miksi Suomi24 posti ei anna kirjautua sisään. Väittää, että käyttäjätunnus ja/tai salasana väärin. Eikä myöskään anna palauttaa salasanaa, koska ei lähetä tekstiviestiä numerooni. Kiva, kun tuon sähköpostin takana on muutaman tilin palautus ja noissa on useampi tuhat euroa kiinni ja ei pysty niihinkään kirjautumaan, koska kirjautumisvahvistusta ei voi tehdä suomi24 postin toimimattomuuden takia

36

2254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiyleinenvika

      Posti toimii moitteettomasti. Olisikohan omissa laitteissasi tai asetuksissasi vikaa?

    • Kyrsiiniinhitosti

      Miten tuosta postista saa plokattua lopullisesti nuo mainosroskapostit???? En ymmärrä noita monimutkaisia ohjeita. Joissakin posteissa ne on helppo ruksata, mutta ei Suomi24 postissa.
      Tuota roskapostia saattaa päivässä tjlla liki 40 kpl.

    • hermostunut

      ei näköjään asiakas"palvelulla" ole kiinnostusta vastata vaikka palautelomakkeen lähettänyt

    • Hei!

      Kirjautuminen toimii, jos tiedot on syötetty täysin oikein. Kannattaa kuitenkin ottaa yhteyttä palautelomakkeella tai [email protected], jotta asiaasi voidaan tutkia yksityiskohtaisemmin.

      Terkuin,
      Emma
      Suomi24-tiimi

      • Automaattivadtaus

        Yleensä teidän vastaukset sähköpostiin on se sama viesti, jonka lähetätte joka ikiseen ongelmaan.


    • Niin no kukanyt vapaaehtoisesti käyttää S24 postia pääpostina kun parempia on olemassa ilmaiseksi. Tää käy hyvin varaosoitteeksi.

      • manma

        Minä. Toinen sähköposti henkilökohtaisille viesteille. suomi24 posti välttää työjutuille. Toivoisi vaantoimivan paremmin. Minulla ongelma mobiilikirjautimisessa. Ei muka sivua löydy..


    • Aika-kummaa

      Minulta on postilaatikko kokonaan poistettu. Käytetty viimeksi heinäkuussa ja nyt ei koko laatikkoa enää ole.

    • sii-li_

      Nyt ei pääse kirjautumaan koko Suomi24:ään.

    • sii-li-

      Eikä luomaan uutta tunnusta.

      • Ainajotakin

        Saitteko postia toimimaan? Minulle tulee sivu jossa sanotaan että pahus, etsimääsi sivua ei löydy.. olishan tuo hyvä päästä postit lukemaan, tuesta ei saa mitään vastausta.


      • manma

        Itsellä sama vika ollut koko päivän. kiva juttu kun ei pääse lukemaan tärkeitä tuöhön liittyviä viestejä.


      • Outojuttu
        manma kirjoitti:

        Itsellä sama vika ollut koko päivän. kiva juttu kun ei pääse lukemaan tärkeitä tuöhön liittyviä viestejä.

        Sama juttu täällä. Kannettavalla ja vanhalla iPadilla pääsee postiin, mutta uudella iPadilla ei....... siis tämä tilanne on tapahtunut tänään.


    • dfderwre

      Tuen vastausta on turha odottaa, sitä ei tule - kokeile sen sijaan toista selainta.

    • Nyppiintynyt

      Ihan peestä;ei pääsee postiin.sekä roskapostien älytön määrä.

    • Huojentunut

      Mulla oli eilen sama ongelma. Vaihdoin nyt Chromen Mozilla Firefoxiin ainakin hetkellisesti ja nyt pääsee.

      • ongelma_jatkuu

        Minulla taas onnistuu kirjautuminen vain Chromella, jota en normaalisti käytä ollenkaan.


    • Gmailonparas

      Toimii vain Firefoxilla

    • Esisaabet

      Sama ongelma, jo kaksi päivää.
      On tämä todella huono mailien lähetyksiin.

    • Vituttaakyllä

      Mobiili laitteella ei ole toiminut kolmeen päivään tulee myöskin tuo pahus ei löytynyt viesti. Kannettavalla pääsee ja molemmissa selaimena crome.....

      • Eiongelmia

        Toimii puhelimella.


    • Pahus.Sivuaeilöytynyt

      Ei todellakaan ole päässyt kirjautumaan sähköpostiin moneen päivään!!!
      OTTAKAA NYT "TUKI" IHAN TOSISSAAN NÄMÄ ONGELMAT JOITA ON TASAISEN TAPPAVASTI SÄHKÖPOSTIPALVELIMELLANNE!
      Äkkiä nyt kuntoon tämä viimeisin buki!!

      • Onkoselaimessa

        Nyt näyttää siltä että vain osalla käyttäjiä on ongelmia. Mistähän tämä johtuu?


    • Evästeetpois

      Chromella lähti toimimaan, kun poistin evästeet.

      Avaa chrome selain
      Paina yhtäaikaa CTRL SHIFT DEL
      Täppä kohtaan Evästeet ja muut sivuston tiedot
      Poista tiedot

    • Suosittelen

      Mulla kanssa ollut ongelmia.. taatusti oikeat salasanat jne. Mutta ei kirjaudu kännykässä mutta läppärillä kyllä. .. latasin kännyyn Firefoxin ja Johan toimii taas.

    • Pahus.Sivuaeilöytynyt

      Se ei ole mikään ratkaisu, että kaikki alkaa vaihtaa selainta, jotta saa sähköpostin auki!!
      Suomi24 ylläpitäjä - homma kuntoon ja vähän äkkiä!

    • Postiton

      Kännykällä (android) ei toimi, iPadilla ei toimi, läppärillä toimii. Surkeaa on, vaikkei ilmaispalvelusta ehkä saisi valittaakaan.

      • IMAP-asetusten avulla voi käyttää sähköpostia kännykällä, tabletilla ja sähköpostisovelluksilla. Voit lukea Suomi24 sähköpostia millä tahansa postiohjelmalla, joka tukee IMAP-yhteysmuotoa. Suomi24:n postipalvelimet vaativat kirjautumisen.

        SAAPUVA POSTI, IMAP
        Palvelinnimi: imap.suomi24.fi (portti 993)
        Käyttäjätunnus: käyttäjä[email protected] (eli Suomi24 sähköpostiosoitteesi)
        Salasana: Suomi24 salasana.
        Käytä SSL suojausta: Kyllä

        LÄHTEVÄ POSTI, SMTP:
        Palvelinnimi: smtp.suomi24.fi (portti 587)
        Käyttäjätunnus: käyttäjä[email protected] (eli Suomi24 sähköpostiosoitteesi)
        Salasana: Suomi24 salasana.
        Käytä SSL suojausta: Kyllä (mikäli vaihtoehtoina on SSL ja TLS, valitse TLS)

        Huomioithan, että laitteesta riippuen SSL-suojausasetukset täytyy asettaa erikseen asetuksista sen jälkeen kun tili on lisätty.

        Nämä ohjeet löytyvät myös Opastus-sivultamme https://www.suomi24.fi/opastus Posti-kohdasta (IMAP-asetukset).

        Terveisin,
        Emma
        Suomi24-tiimi


    • Ystävällisesti

      Koskeeko ongelmat myös kaikkia keskustelu.suomi24 :n keskusteluja ?

    • skapa

      Ei toimi suomi24 sähköposti, ylläpito herätkää, aika on kortilla. Viime viikolla kyllä vielä toimi onhan sekin jotain se.

    • Jokaviikkoinen

      Ei toimi täölläkään, tulee ox app suite ja sitten tulee, että oletuskansioiden haku....jne..

    • Hyväposti24

      Juu sama ongelma täälläkin, ei onnistu oletuskansion haku ym paskaa ilmottaa vaan.. todella isoja ongelmia kyllä Suomi24 postin toimivuudessa yhtenään!

    • Juu eikä toimi täälläkään, sama homma:/

      • Taasko.sutta.ja.sekundaa

        Taas on S 24 sekaisin kuin rommin paita! Pyytää uutta erilaista sisään kirjautumista. Vai onko S 24 kaapattu???? Aukesi kyllä alkuperäisellä kunhan jaksoi tehdä uusia alkuperäisiä kirjautumisia.
        Väli tarjonta näytti s-postin kaappaus ohjelmalta sinisenä pohjanaan?!


    • Vaihtamalla-paranee

      Kannattaa vaihtaa toimivaan sähköpostiin. Täällä sanotaan vain, että lue ohjeet. Ei paljoa auta. Pitäisi sanoa edes, että mikä kohta.

    • Anonyymi

      Suomen posti, joka vaatii välillä tarkan osoiteen, sitten ei tarvitse,
      Kaupunki kirjeet posti, maaseudulle vaaditaan tarkkaa onko lailista.?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe