..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnollinen, kiltti ja kaveriton.
Vastaukset 96
- Anonyymi00001
Herää kyllä nyt kysymys, että miten ihmeessä kunnollinen ja kiltti on kaveriton ja vailla töitä. Jokin tuossa yhtälössä ei oikein toimi.
- Anonyymi00005
Minusta jos tuntuu tolta, silloin hyvä oppia viimeistään tulemaan itsensä kanssa toimeen. Yksinkin pärjää, kun ei tule liian ronkeliksi. Yksin voi oppia jopa viihtymäänkin. Asenne ratkaisee.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minusta jos tuntuu tolta, silloin hyvä oppia viimeistään tulemaan itsensä kanssa toimeen. Yksinkin pärjää, kun ei tule liian ronkeliksi. Yksin voi oppia jopa viihtymäänkin. Asenne ratkaisee.
Harva erakko on erityisen kunnollinen. Erakkous jo itsessän vaatii sitä, että on melko itsekeskeinen.
- Anonyymi00009
Et ymmärrä mikä on liian kiltin ja kunnollisen ihmisen osa tässä maailmassa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tietysti ymmärrän. Liian kiltti ei ole kunnollinen. Kunnollisella ihmisellä taas on asiat tässä maailmassa pääosin ihan ok.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikäli ihminen on liian kiltti ja kunnollinen niin se joutuu jatkuvasti hyväksikäytetyksi, monin eri tavoin, kokoajan, jokaisessa ihmissuhteessaan. Tuo on kiltin ihmisen osa tässä maailmassa.
Miksei tuollainen voisi olla jonkun naisen palvelija, ihan hyvin. Työttömyyskin sopisi kuvaan täysin. - Anonyymi00034
Jos ei saa naista niin mitään ei kannata tehdä. Varsinkaan käydä töissä.
Ihmisille ei voi jutella jos ei saa pillua, koska ne nauravat seksittömälle luuserille. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Harva erakko on erityisen kunnollinen. Erakkous jo itsessän vaatii sitä, että on melko itsekeskeinen.
Tai kohdannut enemmän niitä vähemmän hyvää mieltä tuottavia ihmisiä. Domino ilmiö tulee hyvin ruokittua, jos joutuu niiden ikävien juttujen turbulenssiin? Taloudellinen ahdinko- sosiaalinen pelko- luottamuksen puute muita kohtaan- epävarmuudet- uskon puute hyvään. Kokema, että yksin ollessa välttää kokemasta kaikenlaista negatiivisuutta ja voi tuntea jopa hetkittäin hyvää mieltäkin, kun seuraa mm. mediaa.
Ilmapiirin myrkyttäjiä on paljon ja heitä, jotka saa itselle hyvää mieltä sillä, kun voivat toisten mieliä pahoittaa ylimielisyyttään. Eriarvoistuminen lisääntyy vain muiden ahdinkoa lisäämällä, siksi näihin hyvä puuttua ajoissa. Elämme aikaa, jossa häikäilemätön tapa toimia koetaan hyväksyttävänä, mikä minusta jo tuntuu oudolta. Meitä on moneksi ja narsistisuutta löytyy paljon, kun olot huononee > narsistit aktivoituvat lyömää lisää bensaa liekkeihin. - Anonyymi00049UUSI
Ai, oletko sitä mieltä, ett kaikki kunnolliset ja kiltit ovat saaneet töitä ja ovat työsuhteessa. Avaahan hemmo silmäsi ja katsele ympärillesi.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tietysti ymmärrän. Liian kiltti ei ole kunnollinen. Kunnollisella ihmisellä taas on asiat tässä maailmassa pääosin ihan ok.
Tsiisus, no kun tiedät noin niin kerrohan meille vielä, millainen on kunnollinen ihminen tai kuten persut hokevat tolkun ihminen?
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mikäli ihminen on liian kiltti ja kunnollinen niin se joutuu jatkuvasti hyväksikäytetyksi, monin eri tavoin, kokoajan, jokaisessa ihmissuhteessaan. Tuo on kiltin ihmisen osa tässä maailmassa.
Miksei tuollainen voisi olla jonkun naisen palvelija, ihan hyvin. Työttömyyskin sopisi kuvaan täysin.Juurikin todettiin, että liiallinen kiltteys ei ole kunnollista. Kunnollisuus taas ei itsessään altista hyväkskäytölle. Kunnollisuus tarkoita kaikkeen alistumista ja naiiviutta.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jos ei saa naista niin mitään ei kannata tehdä. Varsinkaan käydä töissä.
Ihmisille ei voi jutella jos ei saa pillua, koska ne nauravat seksittömälle luuserille.Noin ajatteleva yksilö on kaikkea muuta kuin kunnollinen tai kiltti.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tsiisus, no kun tiedät noin niin kerrohan meille vielä, millainen on kunnollinen ihminen tai kuten persut hokevat tolkun ihminen?
Tsiisus vaan. Todella outoa, että joku ei tiedä millainen on kunnollinen ihminen. Kunnollinen ihminen ei ajattele vain itseään. Kunnollinen ottaa myös muut huomioon. Kunnollinen ei satuta, häiriköi tai mitenkään muutenkaan häiritse muita ihmisiä. Kunnollinen ihminen antaa muillekin tilaa ja vapauden elää ja olla, kunhan ovat kunnolla. Kunnollinen pitää muista myös tarpeen tullen huolta. Jne.
Kunnollisuudella ei ole mitään tekemistä persuuden kanssa. Persuissakin kuitenkin varmasti on myös kunnollisia ihmisiä. - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ai, oletko sitä mieltä, ett kaikki kunnolliset ja kiltit ovat saaneet töitä ja ovat työsuhteessa. Avaahan hemmo silmäsi ja katsele ympärillesi.
Kiltteys ei auta saamaan töitä, mutta kunnollisuus kyllä.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tai kohdannut enemmän niitä vähemmän hyvää mieltä tuottavia ihmisiä. Domino ilmiö tulee hyvin ruokittua, jos joutuu niiden ikävien juttujen turbulenssiin? Taloudellinen ahdinko- sosiaalinen pelko- luottamuksen puute muita kohtaan- epävarmuudet- uskon puute hyvään. Kokema, että yksin ollessa välttää kokemasta kaikenlaista negatiivisuutta ja voi tuntea jopa hetkittäin hyvää mieltäkin, kun seuraa mm. mediaa.
Ilmapiirin myrkyttäjiä on paljon ja heitä, jotka saa itselle hyvää mieltä sillä, kun voivat toisten mieliä pahoittaa ylimielisyyttään. Eriarvoistuminen lisääntyy vain muiden ahdinkoa lisäämällä, siksi näihin hyvä puuttua ajoissa. Elämme aikaa, jossa häikäilemätön tapa toimia koetaan hyväksyttävänä, mikä minusta jo tuntuu oudolta. Meitä on moneksi ja narsistisuutta löytyy paljon, kun olot huononee > narsistit aktivoituvat lyömää lisää bensaa liekkeihin.Ehhei. Tuollainen larppaaminen ei liity asiaan. Ihminen, joka erakoituu katkeruudesta, ei ole lainkaan kunnollinen.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ilmapiirin myrkyttäjiä on paljon ja heitä, jotka saa itselle hyvää mieltä sillä, kun voivat toisten mieliä pahoittaa ylimielisyyttään. Eriarvoistuminen lisääntyy vain muiden ahdinkoa lisäämällä, siksi näihin hyvä puuttua ajoissa. Elämme aikaa, jossa häikäilemätön tapa toimia koetaan hyväksyttävänä, mikä minusta jo tuntuu oudolta. Meitä on moneksi ja narsistisuutta löytyy paljon, kun olot huononee > narsistit aktivoituvat lyömää lisää bensaa liekkeihin.Ehkä tuo ihminen on joskus ollut kiltti ja kunnollinen, mutta vuosikausien ajan kärsittyään, on muuttunut, lakannut olemasta niin kiltti ja kunnollinen.
Miksi kukaan pyyteettömästi vain palvelisi muita ihmisiä, ilman mitään tarkoitusta elämässään? Järjetöntä. Mikäli ihminen noin toimisi niin sen täytyisi olla kiltti, kunnollinen ja VAJAAÄLYINEN. - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ehkä tuo ihminen on joskus ollut kiltti ja kunnollinen, mutta vuosikausien ajan kärsittyään, on muuttunut, lakannut olemasta niin kiltti ja kunnollinen.
Miksi kukaan pyyteettömästi vain palvelisi muita ihmisiä, ilman mitään tarkoitusta elämässään? Järjetöntä. Mikäli ihminen noin toimisi niin sen täytyisi olla kiltti, kunnollinen ja VAJAAÄLYINEN.Ei ole ollut. Kunnolliselle ihmiselle ei käy noin. Kunnollinen ihminen ei muutu katkeraksi ja ilkeäksi k.pääksi, sillä hän on läpensä kunnollinen.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kiltteys ei auta saamaan töitä, mutta kunnollisuus kyllä.
Todella paljon on kunnollisia työttömänä, eikä anneta edes mahdollisuutta työllistyä. Syinä voi olla vallitseva tilanne, ehkä ikäkin voidaan kokea haitaksi ym? 300.000+ työtöntä luulisi avaavan tyhmemmnäkin silmät asialle?
- Anonyymi00002
Millään työllä ole ihmisarvon kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi00030
Kyllä on. Verojen maksaminen ja töiden tekeminen on jokaisen velvollisuus. Töitä tekemällä saa rahaa, raha nostaa arvoasi ihmisenä.
- Anonyymi00036
Totta. Muutenhan vaikka lapsilla ei olisi ihmisarvoa!? Tai vanhuksilla. Sairas ajatuskin, että ihmisarvo perustuisi tekemiseen. Ei. Se perustuu olemiseen. Jos syntyy ihmiseksi, on sama ihmisarvo kuin kenellä tahansa muulla. Vaikka olisi työikäinen, työttömyys tai sairaus ei tee ihmisestä tippaakaan arvotonta. Olet yhtä arvokas sairaslomalla kuin urasi huipulla.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä on. Verojen maksaminen ja töiden tekeminen on jokaisen velvollisuus. Töitä tekemällä saa rahaa, raha nostaa arvoasi ihmisenä.
...sanoo pers'kokkare!
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
...sanoo pers'kokkare!
Sanoo siipiveikko, joka häpeilemättä antaa muiden tehdä työt ja napsii sivusta itsellensä hedelmät.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
...sanoo pers'kokkare!
Se on KOKOOMUSLAINEN!
- Anonyymi00003
Mjaa, työttömälle naiselle työtön mies olisi kai ihanteellinen ajatellen tulevaisuuden henkilökohtaisia paineita?
Tuosta tuli mieleeni, olisiko miljonääri naiselle ainut vaihtoehto miljonääri mies, ja miksi näin ei olisi+?
AV- Anonyymi00007
"Mjaa, työttömälle naiselle työtön mies olisi kai ihanteellinen ajatellen tulevaisuuden henkilökohtaisia paineita?"
Että parasta, kenen kannalta ... molemmat maksattavat elmisensä kokonaan yhteiskunnalla, eikä toivoa mistään paremmasta ole. Taas todella outoja ajatuksia sieltä.
Itse voisin näin työssäkäyvänä työttömän huoliakin, mutta jos olisin työtön, niin en taatusti. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Mjaa, työttömälle naiselle työtön mies olisi kai ihanteellinen ajatellen tulevaisuuden henkilökohtaisia paineita?"
Että parasta, kenen kannalta ... molemmat maksattavat elmisensä kokonaan yhteiskunnalla, eikä toivoa mistään paremmasta ole. Taas todella outoja ajatuksia sieltä.
Itse voisin näin työssäkäyvänä työttömän huoliakin, mutta jos olisin työtön, niin en taatusti.Hmm...jokainen ihminen maailmassa riippumatta missä asuisi ja mihin elintasoon syntyisi ajattelisi noin.
Toki sinä joka olet "etuoikeutettu" et ajattele, koska aivosi eivät ole sinua siihen millään tavalla valmistautuneet.
Ymmärrettävää epäuskoisuutta, näin asian ilmennän.
AV - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hmm...jokainen ihminen maailmassa riippumatta missä asuisi ja mihin elintasoon syntyisi ajattelisi noin.
Toki sinä joka olet "etuoikeutettu" et ajattele, koska aivosi eivät ole sinua siihen millään tavalla valmistautuneet.
Ymmärrettävää epäuskoisuutta, näin asian ilmennän.
AVNimenomaan ei ajattele. Sinulla ei selvästikään ole kokemusta muusta kuiyn etuoikeutetusta elämästä, kun tuollaisia kuvittelet.
- Anonyymi00019
On varmasti parempi että ainakin toisella on jokin toimi. Jos molemmat ovat mitään tekemättömiä, niin hermostuneisuus voi kasvaa raastavaksi.
- Anonyymi00004
Myöskään omaisuus ei korreloi ihmisarvon kanssa.
- Anonyymi00035
Ihmisarvo ja elämän mielekkyys eivät ole sama asia.
Jokaisella on ihmisarvo riippumatta siitä onko hän töissä vai ei. Elämä on kuitenkin huomattavasti mielekkäämpää silloin, kun on työelämässä ja on varaa tehdä muutakin kuin harrastaa ilmaisia juttuja, kuten kävely tai ulkoilu tai luonnontarkkailu. Kaikki edellä mainittu on fyysiselle kunnolle hyväksi, mutta eivät ne tarjoa mielen virikkeitä tai inspiraatiota. Kaikissa on ainoastaan tarkkailijana, mutta ei toimijana, joka luo. - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jokaisella on ihmisarvo riippumatta siitä onko hän töissä vai ei. Elämä on kuitenkin huomattavasti mielekkäämpää silloin, kun on työelämässä ja on varaa tehdä muutakin kuin harrastaa ilmaisia juttuja, kuten kävely tai ulkoilu tai luonnontarkkailu. Kaikki edellä mainittu on fyysiselle kunnolle hyväksi, mutta eivät ne tarjoa mielen virikkeitä tai inspiraatiota. Kaikissa on ainoastaan tarkkailijana, mutta ei toimijana, joka luo.Elämä ilman seksiä ja parisuhdetta ei ole miehille elämisen arvoista. Pääsylippu noihin jaetaan synnytyslaitoksella.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jokaisella on ihmisarvo riippumatta siitä onko hän töissä vai ei. Elämä on kuitenkin huomattavasti mielekkäämpää silloin, kun on työelämässä ja on varaa tehdä muutakin kuin harrastaa ilmaisia juttuja, kuten kävely tai ulkoilu tai luonnontarkkailu. Kaikki edellä mainittu on fyysiselle kunnolle hyväksi, mutta eivät ne tarjoa mielen virikkeitä tai inspiraatiota. Kaikissa on ainoastaan tarkkailijana, mutta ei toimijana, joka luo.Olet idiootti jos väität ettei kävely ja luonnon tarkkailu tarjoa mielelle virikkeitä tai inspiraatiota.
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Elämä ilman seksiä ja parisuhdetta ei ole miehille elämisen arvoista. Pääsylippu noihin jaetaan synnytyslaitoksella.
Olet väärässä. Seksiä saa ilman parisuhdetta itseltään tai maksulliselta ja silloin se on usein paljon parempaa kuin sillä onnettomalla ukolla jolla 30 vuoden yhteiselon jälkeen on lupa kerran viikossa polkea lahnaa joka tekee sen vain velvollisuudentunnossa (eikä välttämättä silloinkaan).
- Anonyymi00012
Pitää paikkansa. En huolisi työtöntä, joka on höselö ja jota ei edes kiinnosta opiskella.
- Anonyymi00013
Se taitaa olla se syntymätön poikalapsesi?
AV - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se taitaa olla se syntymätön poikalapsesi?
AVYhtä todennäköisesti, kuin tarothaahkojen kursseille osallistuminen eli ei.
- Anonyymi00016
Ei siitä mulle ainakaan ollut mitään hyötyä työllistymisen kannalta. Kyseisen alan opiskelijoiden pitäisi tilastojen valossa työllistyä oikein hyvin. Itseopiskelu kannattaa oman aivotoiminnan vuoksi, muttei missään instituutioissa. Kyynistymisestä ei pysty opettelemaan ulos kun siihen tilaan on joutunut.
Kohtaan maailman sellaisenaan kuin se on. Suurin osa ihmisistä ei pysty siihen vaan demo-nisoivat toisinajattelijat hörhöiksi, vaikka se olisi älykästä ja analyyttista kerrontaa. Eikä realismi edes vaadi maalaisjärkeä kummempaa ajattelua. Taidanpa painua tästä 💩 eduskuntatalon saniteettitiloihin. Voin mä portaillekin vääntää taivasalle jos mua ei huolita sinne sisään 👍. -💊-. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei siitä mulle ainakaan ollut mitään hyötyä työllistymisen kannalta. Kyseisen alan opiskelijoiden pitäisi tilastojen valossa työllistyä oikein hyvin. Itseopiskelu kannattaa oman aivotoiminnan vuoksi, muttei missään instituutioissa. Kyynistymisestä ei pysty opettelemaan ulos kun siihen tilaan on joutunut.
Kohtaan maailman sellaisenaan kuin se on. Suurin osa ihmisistä ei pysty siihen vaan demo-nisoivat toisinajattelijat hörhöiksi, vaikka se olisi älykästä ja analyyttista kerrontaa. Eikä realismi edes vaadi maalaisjärkeä kummempaa ajattelua. Taidanpa painua tästä 💩 eduskuntatalon saniteettitiloihin. Voin mä portaillekin vääntää taivasalle jos mua ei huolita sinne sisään 👍. -💊-.Pointti tässä onkin, että ellei juuri sillä hetkellä löydä töitä niin pyrkii tekemään jotain mikä edistä työllistymistä ja opiskelemaan jotakin mikä itseä kiinnostaa eli kehittämään itseään eikä vain jää vellomaan ja lojuskelemaan. Omaa tavoitteita ja päämääriä sen sijaan, että olisi vaan vaikka muutoin tilanne pakottaisikin pelkkään olemiseen ellei ole töissä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pointti tässä onkin, että ellei juuri sillä hetkellä löydä töitä niin pyrkii tekemään jotain mikä edistä työllistymistä ja opiskelemaan jotakin mikä itseä kiinnostaa eli kehittämään itseään eikä vain jää vellomaan ja lojuskelemaan. Omaa tavoitteita ja päämääriä sen sijaan, että olisi vaan vaikka muutoin tilanne pakottaisikin pelkkään olemiseen ellei ole töissä.
Usko hyvään vs. kyynisyys liittyy juuri tuohon. Thresholdi on jo ylitetty pitkäaikaistyöttömyyden seurauksena. Silloin kun ei oo sovittu työkkärin kanssa suunnitelmaa niin kehoitan ettei sinä aikana ees etsi töitä.
Tiiän että duuniin voi päästä vain kylmästi ovesta sisään marssimalla ja etukäteen ilmoittamatta. Työhakemuksista viis. Niillä voi kaivaa takapuoltansa. Mulle henkilökohtaisen tilan antaminen muille ja että muut antaa mulle "lebensraumia" sisältyy mun ideologiaan. Siks ja myös sosiaalisten kontaktien olemattomuus on aikamoinen kynnys painua fyysisesti duunipaikkojen toimistoille. Ja se kyynisyys. Minkä mä sille mahdan että maailmanloppu alkoi v. 2020 ja jatkuu yhä? Se vaikuttaa haitallisesti kaikkeen ja kaikkiin. -💊-.
- Anonyymi00014
Uh-riudutaan nyt sitten. Joo, vatut tästä maailmasta. Mä vaan jotenkin tiedän intuitiivisesti että tää on mun viimenen elämä tällä planeetalla ja ehkä tässä koko todellisuudessa. Oon spirituaalisesti niin paljon edellä tätä kaikkea 💩 mitä ympärillämme tapahtuu että tunnen olevani valmis.
Hyväosaisilla on siihen vielä pitkä matka, etenkin jos ne on kerryttäneet sen epärehellisin keinoin eli muiden kustannuksella. Oon sekoillut alaikäisenä mutta sittemmin ollut kunnollinen. Ansaitsen parempaa. Ihmisiä ei edelleenkään kiinnosta kuin vain oma napa omine sisäpiireineen. Maailma on kylmä paikka. -💊-. - Anonyymi00018
Mies joka ei lisäänny on aikamääreessä turha olio.
Kuluttaa maapallon resursseja, kuollen pois tekemättä mitään hyödyllistä.- Anonyymi00059UUSI
Lisääntyminen ei ole hyödyllistä. Se on täysin hyödytöntä.
Anonyymi00059 kirjoitti:
Lisääntyminen ei ole hyödyllistä. Se on täysin hyödytöntä.
Mutta entäs jos kasvitkin lopettas lisääntymisen, niin me kuoltas nälkään.
Taaskin valehtelet. Nojoo, kyllä se joillain on itseisarvo, että työpaikka on vähintään oltava tai joku muu hyvä syy olla olematta.
Ensimmäinen opiskeli lukion ekalla, itse olin vielä peruskoulussa. Oltiin 8kk yhdessä.
Toinen oli armeijassa ja teki kesätöinä asfalttitöitä sieltä päästyään. Lyhyt tapailusuhde, joka alkoi kirjeenvaihdolla. Tavattiin kaiketi 3-4 kertaa ja the end.
Kolmas oli työtön muusikko ja elämäntaoajuoppo, ikänsä näin. Oltiin vuoden päivät yhdessä.
Neljäs työtön silmäpuoli, oltiin vajaa kesä yhdessä. Ehkä noin 2kk?
Viides työtön naapurin poika. Oli pätkätöitä silloin tällöin harvakseltaan eli mun siivellä. Oltiin on-off 7 vuotta yhdessä.
Kuudes metallimies ja töissä alipalkattuna pienessä puulaakissa, vaihtoi työpaikan sitten jossain kohtaa parempaan tuloon ja ympäristöön. Oltiin yhdessä 7 vuotta, naimisissakin 4 vuotta siitä.
Nykyinen oli työtön, sai sitten töitä pian kyllä ja on edelleen töissä. Yhdessä on oltu pian 16,5 vuotta. Nyt minä olen sitten se työtön.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ensimmäinen opiskeli lukion ekalla, itse olin vielä peruskoulussa. Oltiin 8kk yhdessä.
Toinen oli armeijassa ja teki kesätöinä asfalttitöitä sieltä päästyään. Lyhyt tapailusuhde, joka alkoi kirjeenvaihdolla. Tavattiin kaiketi 3-4 kertaa ja the end.
Kolmas oli työtön muusikko ja elämäntaoajuoppo, ikänsä näin. Oltiin vuoden päivät yhdessä.
Viides työtön naapurin poika. Oli pätkätöitä silloin tällöin harvakseltaan eli mun siivellä. Oltiin on-off 7 vuotta yhdessä.
Kuudes metallimies ja töissä alipalkattuna pienessä puulaakissa, vaihtoi työpaikan sitten jossain kohtaa parempaan tuloon ja ympäristöön. Oltiin yhdessä 7 vuotta, naimisissakin 4 vuotta siitä.
Nykyinen oli työtön, sai sitten töitä pian kyllä ja on edelleen töissä. Yhdessä on oltu pian 16,5 vuotta. Nyt minä olen sitten se työtön.Ja itse olen kaikkien noiden suhteiden aikana ollut joko opiskelija tai töissä. Lyhyt jakso on ollut työttömyyttä joskus ennenkin päöttyneen ja seuraavan työn alkamisen välissä mulla.
Nyt sitten on terveyden takia ollut pitempiä aikoja sairaslomia ja työttömyyttä. Olin myös pitkään vanhempainvapaalla. Yhteensä 5 vuotta. Sitten opiskelin pari vuotta uuden ammatin, olin töissä ja työtön. Töissä ja sairaslomilla, kuntoutuksissa, työtön taas.
Ehkä joku päivä vielä töitäkin löytyy mihin otetaan. Kelpaan.- Anonyymi00031
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nykyinen oli työtön, sai sitten töitä pian kyllä ja on edelleen töissä. Yhdessä on oltu pian 16,5 vuotta. Nyt minä olen sitten se työtön.Onpa taas naisella vaikeaa kun miehet vaihtuu tosta noin vaan.
Anonyymi00031 kirjoitti:
Onpa taas naisella vaikeaa kun miehet vaihtuu tosta noin vaan.
Ei ne nyt ihan vaan ole vaihtuneet, siinä on ollut välillä hetkiä hengähtääkin ilman miestä. Mutta kyllä, liikaa on ollut tuossakin, en jaksa.
Onneksi on ne irtosuhteet jäänyt välistä.Anonyymi00031 kirjoitti:
Onpa taas naisella vaikeaa kun miehet vaihtuu tosta noin vaan.
Mutta mietis, olen kelvannu. Jotkut miehet haukkuu etten kelpaa, kun itte eivät kelpaa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mutta mietis, olen kelvannu. Jotkut miehet haukkuu etten kelpaa, kun itte eivät kelpaa.
Lisään nyt vielä oman mielipiteeni kelpaamisestakin. Ettei kelpaaminen paljon vaadi, eikä se minun silmissä ole minkäänlainen meriitti.
Kaikki kelpaa jollekkin, jos niikseen tulee. Pitää vaan uskaltaa. Pitää vaan viitsiä.
Meriittinä voi pitää, jos onnistuu löytämään joutsenena joutsenen. Ja tämä on minun mielipide, ei edellytä saman mielisyyttä keltään.Tökstöksnöö kirjoitti:
Lisään nyt vielä oman mielipiteeni kelpaamisestakin. Ettei kelpaaminen paljon vaadi, eikä se minun silmissä ole minkäänlainen meriitti.
Kaikki kelpaa jollekkin, jos niikseen tulee. Pitää vaan uskaltaa. Pitää vaan viitsiä.
Meriittinä voi pitää, jos onnistuu löytämään joutsenena joutsenen. Ja tämä on minun mielipide, ei edellytä saman mielisyyttä keltään.Näkeehän tuosta 7 miehen listasta kaikki, että mullekin on kelvannut ihminen melko helposti. Eikä ole isoja asioita vaadittu kelpaamiseen. On uskallettu katsoa ja viitsitty yrittää.
Niissä mä olen etevä ja pystyvä. 😂
Mun rima ei ole nykyhteiskunnan mittapuilla korkealla, mutta ei se ole minusta monella muullakaan, kun katselen mitä kaikkea ihmiset haluaa ja minkä perässä juoksevat.
- Anonyymi00020
Ihmisarvo on jokaisella, työtön tai ei.
Se on sitten eri asia, onko työttömyys millainen hidaste parisuhteen löytymiselle. Henkilökohtaisesti minulle on oleellista se, miksi mies on työtön. Elämäntapalusmuilijaa en jaksaisi katsoa eli tuossa tapauksessa miehen työttömyys olisi minulle este parisuhteelle.
Aletheias- Anonyymi00058UUSI
Minua on aina huvittanut sana:ihmisarvo. Mikä ihmeen ihmisarvo? Mokoma itsekäs maailman syöpä, joka pitää itseään maailmankaikkeuden kruununa.
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Minua on aina huvittanut sana:ihmisarvo. Mikä ihmeen ihmisarvo? Mokoma itsekäs maailman syöpä, joka pitää itseään maailmankaikkeuden kruununa.
Jokaisella meistä on ihmisarvo syntymästä lähtien eikä sitä voi ottaa keneltäkään pois. Se on ihmisoikeuksien perusta.
Siitä voi sitten olla montaa mieltä, millainen ihmiskunta on ja miten ihminen vaikuttaa maapallon tilaan, mutta se on eri asia kuin ihmisarvo.
Aletheias
- Anonyymi00022
Voisiko työtön katsella työtöntä ja kaveritonta naista. Eikö tämä toimisi mitenkään?
- Anonyymi00027
Kai käsität, että samankaltainen elämäntilanne ei kerro yhteensopivuudesta vaan siitä, että sattuu olemaan satunnaisesti samankaltaisessa elämäntilanteessa.
- Anonyymi00028
Työtön nainen haluaa hyötyä miehestä, päästä eteenpäin elämässä miehen avulla. Työtön mies ei siihen ihan vaan riitä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kai käsität, että samankaltainen elämäntilanne ei kerro yhteensopivuudesta vaan siitä, että sattuu olemaan satunnaisesti samankaltaisessa elämäntilanteessa.
Silloin aloituksen rinnastukset työttömyyteen ja parisuhdemarkkinoihin on myös turha.
- Anonyymi00032
Nainen haluaa aina menestyvän chadin, riippumatta omasta nykytilanteestaan. Kiltit alemman tason miehet kuvottavat kaikenlaisia naisia.
- Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Työtön nainen haluaa hyötyä miehestä, päästä eteenpäin elämässä miehen avulla. Työtön mies ei siihen ihan vaan riitä.
Tai ei vaikkapa halua samassa tilanteessa olevaa, koska elämä menisi pelkäksi yhteiseksi tilanteen voivotteluksi ja suossa rypemiseksi. Ennemmin mies joka on työelämässä - olipa yrittäjä tai palkkalistoilla. Silloin omakin näkemys tulevaisuuteen on positiivisempi ja myönteisempi, kun elämä ei valu kahden kotona lojujan epäsäännölliseksi röhnäämiseksi.
Tai ei tässä sinänsä ole hätää, koska opiskelee vaikka työ opintojen ohessa kohentaisi taloudellista tilannetta. Ei vaan kiinnosta leikkiä opinnoista huolimatta parikymppistä, jolla ei ole aiempaa työkokemusta tai muutoinkaan samaistua 20-vuotiaisiin tai lukiolaisiin. Kyllä muutkin nelikymppiset opiskelevat eikä heitä yritetä kohdella kuin teinejä, joille ehdotellaan kesätöihin hakeutumista tai pikaruokapaikkoja potentiaalisina työpaikkoina, niin kuin ei olisi jo kertaalleen käynyt läpi sitä viidakkoa ja möhnää, jota on hakea ensimmäistä työpaikkaa heti lukion jälkeen. Ei tosiaankaan ole ikävä kyseisiin aikoihin saati parikymppisen elämään. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nainen haluaa aina menestyvän chadin, riippumatta omasta nykytilanteestaan. Kiltit alemman tason miehet kuvottavat kaikenlaisia naisia.
Keskityt vääriin asioihin. Yksinkertaisesti tuossa yleistävässä ajattelussa on jokin perustavanlaatuinen vinouma. Sitä ruokkimalla sukellat naisvihamieliseen ajatuskuplaan ja siirrät vastuun pois itseltään ihmissuhteiden muodostuksessa. Tuo on mustavalkoista ajattelua. Jonkinlainen kehitetty defenssi.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Keskityt vääriin asioihin. Yksinkertaisesti tuossa yleistävässä ajattelussa on jokin perustavanlaatuinen vinouma. Sitä ruokkimalla sukellat naisvihamieliseen ajatuskuplaan ja siirrät vastuun pois itseltään ihmissuhteiden muodostuksessa. Tuo on mustavalkoista ajattelua. Jonkinlainen kehitetty defenssi.
Todellisen elämän faktat eivät ole mitään naisvihamielisyyttä. Miehet vihdoin näkevät naisten ajattelumallien taakse: vain komeilla ja pitkillä miehillä on oikeus rakastaa, rakastua ja paritella. Alemman tason miehet joutuvat pyörittämään yhteiskuntaa. Samalla vaaditaan, että mies antaa anteeksi naisten kolminumeroiset kumppanimäärät jota ovat ylä-asteikäisestä haalineet.
Ei tämä paljoa ole, mutta vihdoin kiltit ja kunnolliset miehet voivat antaa yhteiskunnalle takaisin samalla mitalla. - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Todellisen elämän faktat eivät ole mitään naisvihamielisyyttä. Miehet vihdoin näkevät naisten ajattelumallien taakse: vain komeilla ja pitkillä miehillä on oikeus rakastaa, rakastua ja paritella. Alemman tason miehet joutuvat pyörittämään yhteiskuntaa. Samalla vaaditaan, että mies antaa anteeksi naisten kolminumeroiset kumppanimäärät jota ovat ylä-asteikäisestä haalineet.
Ei tämä paljoa ole, mutta vihdoin kiltit ja kunnolliset miehet voivat antaa yhteiskunnalle takaisin samalla mitalla.Vaan kun tuossa ei nyt ollut ainoatakaan todellisen elämän faktaa. Pelkkää incelien fantasiointia koko juttu. Vaan jatkakaa. Oma on elämänne.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei tämä paljoa ole, mutta vihdoin kiltit ja kunnolliset miehet voivat antaa yhteiskunnalle takaisin samalla mitalla.Niin, tuossa onkin miettimistä, jos se lähes kaksimetrinen jännämies vaan istuu baareissa ja jahtaa naisia, ja on työttömänä. Ja pienikokoinen mies käy töissä joka päivä 8-16 ja maksaa siitä lystistä veroja joilla kustannetaan tuon jännämiehen hurvittelut ja ylläpidetään hyvinvointiyhteiskuntaa. Ja parhaassa tapauksessa, siis aivan parhaassa tapauksessa (tilaisuus jota ei läheskään kaikkien kohdalle ikinä tule), se pienikokoinen mies saa huolehtia jätetystä (syrjään heitetystä rikkinäisestä) naisesta sekä samalla saa kasvattaa jännämiehen poikia.
Sori nyt vaan, mutta järjellä ajatellen se typerys tässä on tuo pienikokoinen mies joka mahdollistaa tuon kuvion. Ilman sen jatkuvaa panostusta koko asetelma olisi täysi mahdottomuus. JOten sääliä ei nyt sille pienikokoiselle miehelle tipu.
- Anonyymi00023
Ajattele ja asennoidu ja tuo tarpeen tullen potentiaaliselle kumppanille esille, että olet aktiivinen työn hakija. Eihän aina sille voi mitään, jos vaikka firma on lopettanut paikkakunnalla tms. Voimia! (sivusta.)
- Anonyymi00024
Työttömyys ei ole syy kaverittomuuteen.
Kiltteys ei ole syy kaverittomuuteen.
Kunnollisuus ei ole syy kaverittomuuteen.
Mikä tekijä aiheuttaa tuon asian?- Anonyymi00033
Kaverittomuus ei ole ongelma. Naisettomuus on.
Naisille kaverittomuus ja työttömyys on ongelma. Paitsi silloin jos mies on tappajan silmillä ja soturin kallolla varustettu ähkivä väkivaltainen kaulatatuoitu jännämies. - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Naisille kaverittomuus ja työttömyys on ongelma. Paitsi silloin jos mies on tappajan silmillä ja soturin kallolla varustettu ähkivä väkivaltainen kaulatatuoitu jännämies.Kaverittomuuden ei tarvitse olla ongelma, mutta se kertoo ihmisestä.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Naisille kaverittomuus ja työttömyys on ongelma. Paitsi silloin jos mies on tappajan silmillä ja soturin kallolla varustettu ähkivä väkivaltainen kaulatatuoitu jännämies.Entäs jos sinun kaverisi olisi tuo mainitsemasi jännämies. Naiset pyörisivät ympärillänne mihin sitten menisitkin sen kanssa, voisit ottaa ne huonommat mitkä ei tuolle jännämiehelle kelpaa.
Kaverittomuus todella on ongelma, vaikkei se sinusta tuntuisi siltä. Ja tuon kaverittomuuden syyn selvittäminen toisi selvyyttä myös muihin asioihin.
- Anonyymi00025
Itse olen kiltti ja kunnollinen eläkeläinen. Miksi kaikki naiset kuolevat tahallaan?
>Simiti< - Anonyymi00039UUSI
Ikuisuusjankutus.
Mutta olisi kiinnostavaa kuulla, mitä aloittaja naiselta odottaa. Ja mitä annettavaa hällä olisi suhteeseen. Muuta kuin valittaminen ja möllöttäminen.
Nöf 🐷 - Anonyymi00040UUSI
Älkää kyseenalaistako työttömyyttä.
Se ei ole joulupukki vaan ihan totta.
Kiltti ja kaveriton, helposti.
Ei löydä seurustelukumppania,
helposti.
Ihmettelen jos löytäisi.
Elämme aikaa, jossa kaikkia hallitaan kauhulla.
Aloittajan tapauksessa, on pitää oma
ihmisarvo mielessä. Arvokas sellaisena kuin on.- Anonyymi00046UUSI
Seksiä harrastamaton mies ei ole arvokas. Mies, joka ei saa kumppania helposti on arvoton. Mies, jolla on alle 80000eur vuositulot ei ole naisten silmissä mitään. Feminististen valheiden aika on ohi.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Seksiä harrastamaton mies ei ole arvokas. Mies, joka ei saa kumppania helposti on arvoton. Mies, jolla on alle 80000eur vuositulot ei ole naisten silmissä mitään. Feminististen valheiden aika on ohi.
Mitä nainen, jolla on suht hyvät omat tulot, tekisi miehen tuloilla? Lakkaa etsimästä kullanhuuhtojia, joilla ei ole muuta kuin se tuulen vihmoma pärceensä.
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mitä nainen, jolla on suht hyvät omat tulot, tekisi miehen tuloilla? Lakkaa etsimästä kullanhuuhtojia, joilla ei ole muuta kuin se tuulen vihmoma pärceensä.
Hyvätuloisella naisella on se haaste, että parempituloisia miehiä ei paljoa ole. Ja heillä kenellä rahaa on, on varaa valita. Miehet eivät yleensä kestä olla suhteessa korkeampituloisen naisen kanssa.
- Anonyymi00042UUSI
Jos kaikilta ihmisiltä poistettaisiin plussat ja miinukset, oltaisiin aika samanarvoisia. Itseisarvomerkit.
Vilma - Anonyymi00044UUSI
"varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnollinen, kiltti ja kaveriton."
Entä jos kertoisi olevansa aktiivinen työnhakija, reipas, mutta introvertti mies.
Kertoisi positiivisemmin jo ehkä saman... paisi jos ei hae töitä, eikä tee mitään muutenkaan elämänsä eteen.
Sitten voi miettiä, että haluaako sellaista riippaa kukaan elämäänsä?- Anonyymi00047UUSI
Sanojen uudelleenasettelu ei korjaa naisten parinvalintaa: vain se pitkä, komea ja mielellään väkivaltainen alfaurosmies kelpuutetaan. Kiltit miehet lähinnä vain oksettavat.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sanojen uudelleenasettelu ei korjaa naisten parinvalintaa: vain se pitkä, komea ja mielellään väkivaltainen alfaurosmies kelpuutetaan. Kiltit miehet lähinnä vain oksettavat.
No en tiedä missä maanpäällisessä helvetissä elät, mutta itse näen ihan tavallisia miehiä parisuhteissa naisten kanssa yli 90%;sti.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Oikeasti kiltir miehet ovat pop. He eivät koskaan kauaa vapaina kulje. Palsta mainostamat "kiltit miehet" (lue katkerat ja ilkeät k.päät) ovat syystäkin sinkkuja.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Oikeasti kiltir miehet ovat pop. He eivät koskaan kauaa vapaina kulje. Palsta mainostamat "kiltit miehet" (lue katkerat ja ilkeät k.päät) ovat syystäkin sinkkuja.
Itsekin koen palstan "kiltit ja kunnolliset" lähinnä passiiviagressiivisiksi aikapommeiksi. Mielenterveyskuntoutujiksi...
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Itsekin koen palstan "kiltit ja kunnolliset" lähinnä passiiviagressiivisiksi aikapommeiksi. Mielenterveyskuntoutujiksi...
Laittavat linkkejä jenkkiläisten "incelvaikuttajien" videoihin jne.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
No en tiedä missä maanpäällisessä helvetissä elät, mutta itse näen ihan tavallisia miehiä parisuhteissa naisten kanssa yli 90%;sti.
Nämä parisuhteet ovat tyytymissuhteita. Seksittömyyttä ja ilottomuutta täynnä.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Nämä parisuhteet ovat tyytymissuhteita. Seksittömyyttä ja ilottomuutta täynnä.
Todista väitteesi. Näytä jotain faktoja.
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Todista väitteesi. Näytä jotain faktoja.
Kysy itse tuntemiltasi parisuhdehenkilöiltä. Huomaat niiden vaivautuneista ilmeistä ja vastauksista heti että tuo on totta.
- Anonyymi00048UUSI
Työttömyys koskettaa jokaista tavalla tai toisella, on joko itse ollut työttömänä tai kaveri tai perheenjäsen tmv. Työttömyys on aika tavallinen ilmiö, valitettavasti
EI työttömyys määrittele ihmistä, joten siitä ei voi olla kysymys.- Anonyymi00074UUSI
Status ja tulot määrittävät ihmisen, ainakin parisuhteellisuusteoriassa. Ei nainen tarvitse työtöntä ja köyhää miestä mihinkään kun tinderistä löytyy työssäkäyviä statusmiehiä.
- Anonyymi00070UUSI
Kelpaako sulle se kolmen lapsen sinitukkainen ja työtön yh?
Ei kelpaa.
Mistä olet yrittänyt etsiä seuraa? Työttömille järjestetään monenlaista toimintaa jossa voi tavata muita työttömiä. Oletko osallistunut näihin ja yrittänyt lähestyä naisia?
Et.
Pommitat s24:n treffipalstalla naisia tyhjästä ja kuvattomasta profiilista koska tinderissä ja muualla kaikki ovat estäneet vähä-älyisen jännämiesmölinäsi.- Anonyymi00075UUSI
MT-ongelmainen yhäri varoitusvärihiuksilla ja monivärisillä lapsilla vastaa kuvottavuudeltaan samaa kuin se yksinäinen, kiltti ja ujo videopelaava työtön mies naisille. Ongelmajätettä kumpikin, sen suhteen samalla viivalla.
Hiljaiset ja ujot miehet eivät naista voi lähestyä, varsinkaan työttömänä - ei ole varaa maksaa niitä oikeudenkäyntikuluja ahdistelusyytteistä. Feministisen lain mukaan jokainen nainen on arvokas ja he ansaitsevat vain parasta - sen komean ja pitkän miehen.
Suomi24-treffeillä en ole ollut melkein kymmeneen vuoteen. En missään muussakaan deittipalvelussa, sillä ulkonäkö ei vain riitä - ei kannata pelata peliä missä ei voi voittaa. - Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
MT-ongelmainen yhäri varoitusvärihiuksilla ja monivärisillä lapsilla vastaa kuvottavuudeltaan samaa kuin se yksinäinen, kiltti ja ujo videopelaava työtön mies naisille. Ongelmajätettä kumpikin, sen suhteen samalla viivalla.
Hiljaiset ja ujot miehet eivät naista voi lähestyä, varsinkaan työttömänä - ei ole varaa maksaa niitä oikeudenkäyntikuluja ahdistelusyytteistä. Feministisen lain mukaan jokainen nainen on arvokas ja he ansaitsevat vain parasta - sen komean ja pitkän miehen.
Suomi24-treffeillä en ole ollut melkein kymmeneen vuoteen. En missään muussakaan deittipalvelussa, sillä ulkonäkö ei vain riitä - ei kannata pelata peliä missä ei voi voittaa.Kommenttisi perusteella sinun kannttaakin pysyä parisuhteettomana. Pelaa vaan pelejäs ja etsi sisältö elämääsi niistä.
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Suomi24-treffeillä en ole ollut melkein kymmeneen vuoteen. En missään muussakaan deittipalvelussa, sillä ulkonäkö ei vain riitä - ei kannata pelata peliä missä ei voi voittaa.Tuossa on kyllä nyt TOTUUS.
- Anonyymi00081UUSI
Jokaisella meistä on ihmisarvo ja se on riippumatta siitä onko ihminen työtön vai ei.
Työttömiä on monenlaisia -elämäntapatyöttömyydestä juuri äsken irtisanottuun (aika usein taloudellisista ja tuotannollisista syistä).
On selvää, että jos elämäntapana on työttömyys, ja siihen liittyy vielä tekemättömyys, harrastusten ja innostuksen puute, se kertoo ihmisestä paljonkin.
- Sheena- Anonyymi00084UUSI
Naisten kiinnostukseen ei vaikuta se onko henkilö "elämäntapatyötön" vai "erotettu työstään- työtön", vain se merkitsee että mies on työtön eikä kykene tienaamaan toimeentuloa.
- Anonyymi00082UUSI
Ja mitä sitte
- Anonyymi00086UUSI
Mieheni oli työtön kun aloimme seurustelemaan. Minä oli vakitöissä. Vuonna 2009 se oli kun tapasin miehen baarissa. En minä tyrmännyt miestä rahattomuuden takia. Hyvin ollaan pärjätty ja velkaa meillä ei ole koskaan ollut. Miehelläni oli joku satanen rahaa kun tapasimme. Se sai töitä vasta 8 kk päästä, minä pyysin sitä muuttamaan luokseni 2 viikon jälkeen kun oltiin tutustuttu. Mies ei heti muuttanut vaan vasta 4 kk päästä. Minä maksoin vuokran. Tässä sitä ollaan yhä yhdessä joten ei työttömyys ole este suhteelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338