niin mikä on mielestäsi paras sinappi ja jos se on loppu kaupasta niin mikä on toiseksi paras sinappi jonka ostaisit tilalle
paras sinappi
22
2356
Vastaukset
Auran sinappi... Vihreä..
Sitä tulee aina napattua hyllystä.1. Turun Sinappi, Väkevä (pun. korkki)
2. Turun Sinappi, Mieto (vihr. korkki)
Näitä pitä olla aina varastossa.- typyn.sinappi
Olet itse sellainen sinappikone ettei muuta tarvita ;)
typyn.sinappi kirjoitti:
Olet itse sellainen sinappikone ettei muuta tarvita ;)
Itte oot tylsä trollikone!
- Ananias.Palstamäki
Herttua väkevä sinappi, sitä menee eniten.
Joskus ostan Kotisinappia, harvemmin tosin kun käytän Lidliä josta sitä ei saa.
Ruuanlaittoon Dijon-sinappia. En käytä sinappia
- ei.ymmärrä
Etkä vissiin tykkää sipulista?
Olet ihan vammanen. ei.ymmärrä kirjoitti:
Etkä vissiin tykkää sipulista?
Olet ihan vammanen.Ketsuppiakaan en käytä
- kihi
Ainoastaan ätmit ostavat sinappia. Makkarasta puhumattakaan.
- Ananias.Palstamäki
Höpöhöpö, ei liity "tasoihin".
- kihi
No juupelis unohdin vallan nämä tasot. Pitääpä mennä Saunaan ja heittää kunnon hikilöylyt niin opin minäkin.
- Salonen_paras
No sehän on tietysti Salosen pimeä pullo väkevänä (musta pullo punainen korkki) toiseksi Herttua
- Tosi_tulinen
Auran tosi tulinen. https://auran.fi/tuote/auran-sinappi-tosi-tulinen-125-g/
- trollikka
Colman's 100g sinappijauhe ja teen pika sinappia sekä keitän sinappia pidemmän kaavan mukaan esim. joululahjaksi sisaruksilleni sekä ystävilleni... muutamille perhetutuille, jotka sitä ovat toivoneet.
Pikasinappi on nopea; ja on 2-3 vrk syötävää, sen jälkeen roskiin menevää, ei säily pitkään edes jääkaapissa.
Ruokalusikallinen sinappijauhetta, 2teelusikallista sokeria, ripaus suolaa; kuivat aineet sekoitetaan
ja lisätään 2ruokalusikallista kuohukermaa; sekoitetaan hyvin ja annetaan sinapin seista jonkin aikaa.
Jos se on liian paksua kittiä... lisää hiukan kermaa ja sekoita sinappi uudelleen sekaisin. Jääkaapissa se jälleen seisottuaan luultavasti jähmettyy... lisää taas nestettä hieman. Teelusikallinen kuumaa kahviakin käy.. eilisen sinapin notkisteluun.
Joulusinappiin jonka keitän (mikrossa ei pala pohjaan) mutt kuohuu ehkä yli, jos liian kuumassa pitää
liian kauan. Siihen kuuluu muitakin mausteita... eikä tule kermaa tuollain ollenkaan, sokeristakin osa hunajana ja sakeutus aineena perunajauho. En kaikkia salojani teille kerro mutt kaikki kuiva-aineet sekoitetaan ensin. Ja joulun ns.äijä-sinapissa on sitt konjakkiakin mausteena. =))
Grilli- illassa mökillä on sinappina myös Hiilloshima;ksi ristitty kotitekoinen sinappipommini.
Pienimmille ja muillekin miedommasta pitäville on Turunsinappia... vihreässä putkilossa. - pitkätukka-68
Eräänä helmikuisena torstaina Goalla kävin hernekeitolla. Pitihän sekin ihme nähdä, ja Auran sinappiakin oli tarjolla.
- sitikonappi
Kotisinappi. Turun sinappia suorastaan inhoan.
- viisvee
kotisinappi, mutta lihaan omatekoinen on parasta mitä olen maistanut,
Sinappi ja siihen sipulia..
Nami nami..Arkikäytössä yleissinappina ehdottomasti paras meiran perussinappi, käy kaikkeen eikä ole liian väkevä. Lihan kanssa josku on hyvää vaikkapa se makea koti-sinappi, kinkun kuorrutukseen on hyvää se lasipuirkissa oleva väkevä jossa ne sinapin siemenet aika isoina. Turun ja auran sinapit jonkun makkaran kanssa ihan ookoo mutta aika etikkaisen makuisia minusta niin ei kovin huippuja.
- trollikka
Reine de dijon karkea vanhanajan Sinappi ja saman valmistajan hunaja sinappia olen maistanut myös, niistä oppii eri makuja... ja erilaisia koostumuksia myös. Siis olen harrastanut pientä tuote vakoilua, ihan omaksi ilokseni ja parannellen omaa kotisinappiani.
Tuskin kukaan repii pelihousujaan... mulla ei ole minkäänlaista aikomusta edes tuotantoa tuolta alalta koskaan aloittaa. =))
Missäs sä mennä huiskit, eipä paljon ole näkynyt. Kiva kun nyt edes otit kantaa sinappiin. =)) trollikka kirjoitti:
Reine de dijon karkea vanhanajan Sinappi ja saman valmistajan hunaja sinappia olen maistanut myös, niistä oppii eri makuja... ja erilaisia koostumuksia myös. Siis olen harrastanut pientä tuote vakoilua, ihan omaksi ilokseni ja parannellen omaa kotisinappiani.
Tuskin kukaan repii pelihousujaan... mulla ei ole minkäänlaista aikomusta edes tuotantoa tuolta alalta koskaan aloittaa. =))
Missäs sä mennä huiskit, eipä paljon ole näkynyt. Kiva kun nyt edes otit kantaa sinappiin. =))En kovin kauaa poissa ollut, olipahan vaan vähän menoja, ei mitään parisuhdejuttuja kuitenkaan. Juu, aina kannattaa vertailla vaikka epäilemättä sun isse tekemä on niin mainiota että kestää vertailut mihin vaan. Tais muuten olla tuota mikä toimi kinkun kuorrutteessa, jokatapuksessa väkevää & isojyväistä:
http://2.bp.blogspot.com/-zdvClASt5zU/VAdoUGdBdwI/AAAAAAAAB9Q/2ehPYSYNk-g/s1600/Sisäfilepihvi3.jpg
Sinappia tulee niin ohkaisesti että tuommonen tujumpi antaa hyvin makua siihen ja jotekin vaan näyttää hyvältä kun on vähän tuollaista maalaismaisen karkean näköistä.
- varissuonhelmi
Bickyn väkevä aurajyystösinappi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351