Juttu menee suurinpiirtein samalla tavalla joka kerta eli tutustun naiseen ja meistä tulee ystäviä autan naista kun hän tarvitsee apua annan ihan kaikkeni minkä vaan voin ja käteen ei lopussa jä mitään. On ollut liisaa ja annaa jolla ollut oma talo ja apua aina minulta pyydetty ja olen sitä myös antanut, såhköhommia maalausta viemäri ja vesi töitä ja pihatöitö jne yhdellä naisella oli koira ja autoin aina kun oli näyttelyita ja yhdellä
Tytöllä oli prätkä joka aina oli rikki ja jonka sain aina korjata ja nämä ovat vain esimerkkejä.. mutta se juttu loppuu aina samalla tavalla eli tulen hyväksi ystäväksi (tai ainakin omasta mielestä) sitten nainen löytää jonkun ja ei heistä enään kuulu mitään eikä ne kerrat kun olen heitä auttanut itseasiassa tunnu merkitsevön yhtäänmitään. Nyt olen 42v ja alkaa töivo loppua ja itsetunto aika matalalla kun tuntuu että kelpaan vain jos on jotain Hyötyä.. en tiedä muutakaan tapaa kun yrittämällä olemalla mahdollismman hyvä, reilu, rehellinen , avulias ja yksinkertaisesti hyvä ihminen sellaista naista kohtaan josta olen kiinnostunut.
My story in repeat
8
250
Vastaukset
.. Juuri Tuollaisia Kaikki NarsuMarsut Aina On.. ;P
.. KuninGatarPörriäisiä(kin) on Aikast Pal.. ;P
.. Mut joo.. Jos olet toiminut noin Mielistelläksesi ja Palkkin ToivoSa, niin sitten kärsit NiceGuySyndroomasta.. ;P
.. Itse kärsin aiemmin Aikast pahasta SiniSilmäSyndroomasta, eli luulin SuurimmanOsan IhmisApinoista olevan AikaLailla SamanLaisia, kuin itsekin ja sitä sitten Yksi, jos Toinen NarsuMarsuLandian Asukki (SukuPuolestaRiippuMati) käytti enemmän tai vähemmän hyväkseen.. Tavalla tai toisella.. En siis pyrkinyt mielistelemään, enkä odottanut palkkiota.. Toimin vain Oman Vereni Mukaisesti (Persoonan/Luonteen).. ;P".. Itse kärsin aiemmin Aikast pahasta SiniSilmäSyndroomasta, eli luulin SuurimmanOsan IhmisApinoista olevan AikaLailla SamanLaisia, kuin itsekin ja sitä sitten Yksi, jos Toinen NarsuMarsuLandian Asukki (SukuPuolestaRiippuMati) käytti enemmän tai vähemmän hyväkseen.. Tavalla tai toisella.. En siis pyrkinyt mielistelemään, enkä odottanut palkkiota.. Toimin vain Oman Vereni Mukaisesti (Persoonan/Luonteen).. ;P"
Mä olin ehkä kahdeksan vuoden ajan todistamassa vierestä, kuinka eräs täsmälleen tähän kuvaukseesi sopiva nainen oli käytännössä muiden armoilla. Heidän mielipiteensä ja toiveensa vaikuttivat hyvin usein menevän tuon naisen edelle, jolta tuskin koskaan edes kysyttiin, että haluaisiko hän tehdä jotakin muuta sen lisäksi kuin roikkua muiden mukana tekemässä jotakin mitä muut halusivat tehdä. Hänen kiltteyttään ja hyvyyttään oli todella helppoa käyttää hyväksi. Ja niin myöskin tehtiin. Ainoastaan armeliaisuuden taso vaihteli tilanteesta riippuen. Minusta tuntui siltä, kuin oltaisiin koko ajan yritetty hakea sellaista ihanteellista kipurajaa, jota tämä nainen sietäisi siinä määrin että hänen mielipiteitään ja toiveitaan voisi vielä jatkossakin aivan huoletta sivuutella. Sellaista muka-suvaitsevaisuutta oli jatkuvasti ilmassa. Toisinaan hän sai osakseen positiivista huomiota, mutta joskus niistäkin haistoin palaneen käryä - huomionosoittajalta saattoi uupua aitoutta tai vilpittömyyttä siinä määrin etten voinut kuin ihmetellä, miksi. Sinisilmäisyyttäkö? Käteni on ylhäällä.
Mitä minä tein asialle? Yleensä en mitään. Annoin kaiken tapahtua - korkeintaan jollain tavoin passiivisesti annoin tukea näiden muiden ihmisten toiminnalle. Toisin sanoen, olen tapahtumiin syyllinen myös, luultavasti suuremmassa vastuussa niihin kuin kukaan muu. Sillä jos joku olisi voinut tämän kierteen aikoinaan katkaista, niin minä. En tehnyt niin, koska mulla ei ollut silloin tarpeeksi elämänhalua alkaa "sekoittaa pakkaa". Sen sijaan yritin aina kaikesta huolimatta koittaa uskoa, että tuo nainen saisi elää onnellisen elämän siten ettei mulla olisi siihen kummoistakaan osaa eikä arpaa. Voit vain arvailla, kuinka paljon olen katunut jälkeenpäin kun en tehnyt mitään, vaikka yhtä lailla tuskallista oli silloin niiden lukemattomien tapahtumien katsominen läpi sormien. Toiset enemmän kuin toiset.
Muutin omaa käytöstäni aktiiviseksi vasta sitten, kun kaikki paha oli nähdäkseni jo tapahtunut. Siinä kohtaa itse olin edelleen sinisilmäinen mutta myöskin yltiöpositiivinen. Kuvittelin, että menneillä tapahtumilla ei olisi ollut läheskään niin merkittäviä seurauksia kuin käytännössä kävi ilmi. Vasta tämän vuoden aikana olen saanut kunnollisen käsityksen siitä, miten pahoja vaikutuksia sillä oli etten aikoinaan asettunut hänen puolelleen.
Pyydän sinulta NuuskaMuikkune anteeksi seuraavia asioita:
- Mikäli satut olemaan (toistuvista vastaväitteistäsi huolimatta) tuo sama nainen johon viittasin, pyydän anteeksi passiivisuuttani, sitä etten tukenut sinua ja ollut ystäväsi kun muut eivät osoittaneet olevansa. Olen tähän mennessä saanut kärsiä monilla tavoin yrittäessäni korjata tilannetta, ja siinä sivussa sinäkin olet saanut kärsiä lisää. Anteeksi. Kaikki mitä minä olen saanut kokea, on mielestäni ollut täysin ansaittua. Jos et halua antaa tekojani/tekemättömyyttäni minulle koskaan anteeksi, ymmärrän kyllä.
- Mikäli et ole tämä nainen vaikka niin olen uskonut, pyydän jälleen anteeksi tästä aiheutunutta häiriötä. Uskoni ei perustu harhakuvitelmiin vaan silkkaan toiveajatteluun sekä jossain määrin valistuneisiin arvauksiin. Mä haluan uskoa että olisit hän. Yksinkertaisesti siksi, koska mulla ei ole yhtikäs mitään hävittävää mikäli kävisi ilmi, että olenkin koko ajan höpissyt täällä pelkästään ventovieraille. Jos siis et oikeasti tiedä kuka mä olen oikeassa elämässä, niin odotan nyt sinulta sen verran ymmärrystä ettet taas ala riehumaan mulle.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
".. Itse kärsin aiemmin Aikast pahasta SiniSilmäSyndroomasta, eli luulin SuurimmanOsan IhmisApinoista olevan AikaLailla SamanLaisia, kuin itsekin ja sitä sitten Yksi, jos Toinen NarsuMarsuLandian Asukki (SukuPuolestaRiippuMati) käytti enemmän tai vähemmän hyväkseen.. Tavalla tai toisella.. En siis pyrkinyt mielistelemään, enkä odottanut palkkiota.. Toimin vain Oman Vereni Mukaisesti (Persoonan/Luonteen).. ;P"
Mä olin ehkä kahdeksan vuoden ajan todistamassa vierestä, kuinka eräs täsmälleen tähän kuvaukseesi sopiva nainen oli käytännössä muiden armoilla. Heidän mielipiteensä ja toiveensa vaikuttivat hyvin usein menevän tuon naisen edelle, jolta tuskin koskaan edes kysyttiin, että haluaisiko hän tehdä jotakin muuta sen lisäksi kuin roikkua muiden mukana tekemässä jotakin mitä muut halusivat tehdä. Hänen kiltteyttään ja hyvyyttään oli todella helppoa käyttää hyväksi. Ja niin myöskin tehtiin. Ainoastaan armeliaisuuden taso vaihteli tilanteesta riippuen. Minusta tuntui siltä, kuin oltaisiin koko ajan yritetty hakea sellaista ihanteellista kipurajaa, jota tämä nainen sietäisi siinä määrin että hänen mielipiteitään ja toiveitaan voisi vielä jatkossakin aivan huoletta sivuutella. Sellaista muka-suvaitsevaisuutta oli jatkuvasti ilmassa. Toisinaan hän sai osakseen positiivista huomiota, mutta joskus niistäkin haistoin palaneen käryä - huomionosoittajalta saattoi uupua aitoutta tai vilpittömyyttä siinä määrin etten voinut kuin ihmetellä, miksi. Sinisilmäisyyttäkö? Käteni on ylhäällä.
Mitä minä tein asialle? Yleensä en mitään. Annoin kaiken tapahtua - korkeintaan jollain tavoin passiivisesti annoin tukea näiden muiden ihmisten toiminnalle. Toisin sanoen, olen tapahtumiin syyllinen myös, luultavasti suuremmassa vastuussa niihin kuin kukaan muu. Sillä jos joku olisi voinut tämän kierteen aikoinaan katkaista, niin minä. En tehnyt niin, koska mulla ei ollut silloin tarpeeksi elämänhalua alkaa "sekoittaa pakkaa". Sen sijaan yritin aina kaikesta huolimatta koittaa uskoa, että tuo nainen saisi elää onnellisen elämän siten ettei mulla olisi siihen kummoistakaan osaa eikä arpaa. Voit vain arvailla, kuinka paljon olen katunut jälkeenpäin kun en tehnyt mitään, vaikka yhtä lailla tuskallista oli silloin niiden lukemattomien tapahtumien katsominen läpi sormien. Toiset enemmän kuin toiset.
Muutin omaa käytöstäni aktiiviseksi vasta sitten, kun kaikki paha oli nähdäkseni jo tapahtunut. Siinä kohtaa itse olin edelleen sinisilmäinen mutta myöskin yltiöpositiivinen. Kuvittelin, että menneillä tapahtumilla ei olisi ollut läheskään niin merkittäviä seurauksia kuin käytännössä kävi ilmi. Vasta tämän vuoden aikana olen saanut kunnollisen käsityksen siitä, miten pahoja vaikutuksia sillä oli etten aikoinaan asettunut hänen puolelleen.
Pyydän sinulta NuuskaMuikkune anteeksi seuraavia asioita:
- Mikäli satut olemaan (toistuvista vastaväitteistäsi huolimatta) tuo sama nainen johon viittasin, pyydän anteeksi passiivisuuttani, sitä etten tukenut sinua ja ollut ystäväsi kun muut eivät osoittaneet olevansa. Olen tähän mennessä saanut kärsiä monilla tavoin yrittäessäni korjata tilannetta, ja siinä sivussa sinäkin olet saanut kärsiä lisää. Anteeksi. Kaikki mitä minä olen saanut kokea, on mielestäni ollut täysin ansaittua. Jos et halua antaa tekojani/tekemättömyyttäni minulle koskaan anteeksi, ymmärrän kyllä.
- Mikäli et ole tämä nainen vaikka niin olen uskonut, pyydän jälleen anteeksi tästä aiheutunutta häiriötä. Uskoni ei perustu harhakuvitelmiin vaan silkkaan toiveajatteluun sekä jossain määrin valistuneisiin arvauksiin. Mä haluan uskoa että olisit hän. Yksinkertaisesti siksi, koska mulla ei ole yhtikäs mitään hävittävää mikäli kävisi ilmi, että olenkin koko ajan höpissyt täällä pelkästään ventovieraille. Jos siis et oikeasti tiedä kuka mä olen oikeassa elämässä, niin odotan nyt sinulta sen verran ymmärrystä ettet taas ala riehumaan mulle... Jeps.. En ole edelleenkään Nainen, enkä tunne sinua.. En jaksa alkaa AnaLySoimaan Kyseistä Tapausta/Yksilöä ja omaani sen tarkemmin, enkä vertaamaan niiden yhtäläisyyksiä ja eroavaisuuksia, mutta Luultavammin Kyseessä on aito EnkeleidenSukuinen Yksilö, jonka Siniset EnkelinSimmut tekivät Hälle(kin) AikaMoiset Tepposet.. =(
.. SiniSilmäisten Keijujen&Menninkäisten SiperianOppikoulu on Monasti HyvinHyvin Kylmää, Kuoppaista ja Kovaa Kyytiä.. ;P
.. Toivon kaikkea Hyvää, Iloista&Kaunista hänen Polulleen.. =)NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Jeps.. En ole edelleenkään Nainen, enkä tunne sinua.. En jaksa alkaa AnaLySoimaan Kyseistä Tapausta/Yksilöä ja omaani sen tarkemmin, enkä vertaamaan niiden yhtäläisyyksiä ja eroavaisuuksia, mutta Luultavammin Kyseessä on aito EnkeleidenSukuinen Yksilö, jonka Siniset EnkelinSimmut tekivät Hälle(kin) AikaMoiset Tepposet.. =(
.. SiniSilmäisten Keijujen&Menninkäisten SiperianOppikoulu on Monasti HyvinHyvin Kylmää, Kuoppaista ja Kovaa Kyytiä.. ;P
.. Toivon kaikkea Hyvää, Iloista&Kaunista hänen Polulleen.. =)Niin minäkin toivon.
- NarsuMarsu
Rajat.
Ei oo ystävyyttä, että vain toinen tekee palveluksia toiselle. Ystävyys on kaksisuuntaista. Etkä voi ostaa kenenkään ystävyyttä/suhdetta sillä, että oot yksipuolisesti mukava.
Miten voisit oppia pitämään rajasi paremmin? Talkkariksikelpaava: "... en tiedä muutakaan tapaa kun yrittämällä olemalla mahdollismman hyvä, reilu, rehellinen , avulias ja yksinkertaisesti hyvä ihminen sellaista naista kohtaan josta olen kiinnostunut."
Voisin koittaa auttaa sua. Jos haluat apua, en voi auttaa sinua millään muulla tavalla kuin siten että sinä laitat mulle aluksi sähköpostia. Tuskin kukaan muukaan palstalainen voi.
Joten ole rohkea nyt. Vai onko sulla jotakin menettävää? Sinkkuus? :)- Maksu_etukäteen
Seuraavan kerran kun eukko pyytää korjaamaan moottoripyöräänsä tai tekemään jotain remonttihommia, niin sanot tylysti: "Maksu etukäteen, käy horo nelinkontin niin raiskaan sekä anaalin että penaalin!"
Tai vaihtoehtoisesti aloittaja voisi kysyä naiselta jotakin vähemmän rivoa:
"Ennen kuin ryhdyn hommiin, voisitko ensin halata minua muutaman minuutin? Haluasin vain pidellä sinua hetken ja nauttia, miten ihanalta tuoksut..."
Jos/kun hän halaa, älä puhu sen aikana mitään, ellei nainen kysy sinulta jotakin. Silloin vain vastaat pienellä viiveellä mahdollisimman lyhyesti ja rauhallisella äänellä. Jos/kun on kulunut jo noin 10 minuuttia ja edelleen halaatte eikä hänellä vaikuta olevan mitään tilannetta vastaan, jatkat vain etkä edelleenkään sano yhtikäs mitään. Haalaat häntä ja olet hiljaa niin kauan kunnes nainen itse tekee jonkin siirron, kuten lopettaa - tai jotakin muuta mistä saattaisit ehkä pitää... jotakin, mistä aluksi ei ollut mitään puhetta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833