Miten otatte sen että olette ihmisten seurassa jossa parit pussailee ja halaa toisiaan ja teitä ei halaa kukaan. Näette että kaverinne rakastaa ja sitä rakastetaan mutta sinua ei kukaan halaa eikä ole lähellä?
Läheisyyden tarve
10
229
Vastaukset
Se on hyvä että jotain rakastetaan 😊
Voisi tulla aika kiusallinen olo heidän kanssaan mutta tosiaan ainakin ovat onnellisia.🤔- Kaisanoasaa
Ei sellainen ole onnellinen jota ei kukaan halaa. Varmaan itkee kotona kun kukaan ei halaa.
No poistun vaivihkaa paikalta jos näyttää pahasti siltä että se pari tarvii vähän yksityisyyttä. :D
toivottavasti en ikinä joudu tommoseen seuraan,ensinnäkin todella törkeetä siltä parilta,vois vähän kattoa missä alkaa imuttelemaan yöks: p mä olen varmaan vähän kylmä-olga mut eipä tollanen superläheisyys oikein nappaa..satunnainen hali silloin tällöin olis ihan kiva mut jatkuva hinkkaaminen,rasittavaa ^-^ mulla saattaa mennä vuosia että kukaan ei halaa ja mä oon ihan okei!:D olen;D
- ÄtmiToteaa
Siinä tilanteessa voi ihan hyvin tokaista, että Minäpä poistun paikalta, koska kohta täällä ollaan pillu paljaana, muna pystyssä jo ja kohta pillu vinkuu.
Sen jälkeen voikin häippästä paikalta. - trollikka
Kyllä mä kestän jokusen pusun parien kesken hyvinkin, hellyyden osoituksetna... riippuu niin tilanteista ja tilaisuudesta missä sitä esiintyy. Voisin kuvitella ett jossain Ruisrockissa esim. tilanne saattaisi olla tuollainen... ei siinä mitään; seuraisin mitä siellä lavalla tapahtuu, ja sulkisin silmäni ja kuuntelisin musiikkia. Senhän tähden mä sinne olisin kerta mennytkin, enkä yleisön käytöstä seuraamaan. Siellä kyllä sitä näkee ...ja hiukan enemmänkin toisinaan, jos lehtiä on uskominen!
Jos tilanne tosiaan olisi kuin yleistä esisileikkiä... siinä ympärilläni, kyllä mä varmaan löytäisin tieni tilanteesta pois, ilman opastusta... liukenisin paikalta vähin äänin. - ätminelämää
Otan sen viittuiluna jos joku panee
No kai mä ihmettelisin, että mihin mä oon oikein tullut..
- outoameninkiä
Ei tuossa ole mitään kusallista. Yleensä se nainen on vilkuillut samalla minua, kun halailee sitä miestään. Hyvältähän se tuntuu! En kuitenkaan viitsi sotkeentua varattuihin.
Eihän se ole minulta pois, jos toista halataan ja rakastetaan. Ihanaa, että on romantiikkaa ilmassa.
Mikäli olen liikkeellä kaveriporukan kanssa (ilman omaa kumppania), suhtaudun suukottelevaan pariin neutraalisti. Vietän aikaa ystävien seurassa. Keskityn kavereihin, enkä töllötä silmät pyöreinä halailevaa paria. Annan heille tilaa suukotella rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706774
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323688- 613057
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271636- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest481366