Oletko iskenyt palstalaisen

Kaikysyäsaa

Sellaisia huhuja on liikkeellä että monet palstalaiset paneskelee keskenään?

18

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.

• nein. nyet. no.

• taikaiskusta

Voi kun panisivat oikein huolella. Loppuisi ikuinen kitinä...

• Ex---PUA

Vakkareilla on ringit, ätmit vaan sivusta kateellisina huutelee...

• Jep. Joskus huhuissa on perääkin.

• .. Nope.. *Vannoo Kautta Kiven&Kannon jne..".. ;P

• Jos virnistelet noin hävyttömästi kieli ulkona suusta, niin luuletko toisaan, että olet kovinkaan palstauskottava? :-D

• elisakettu kirjoitti:

Jos virnistelet noin hävyttömästi kieli ulkona suusta, niin luuletko toisaan, että olet kovinkaan palstauskottava? :-D

.. Noh, Syytön Mä Muiden Olettamuksiin olen.. Ja siihen, etteivät monet (varsinkaan uudet palstalaiset) tiedä tuon Hymiön Käytön Tarinaa.. Mun Kohral.. ;P

.. Ootas käyn kurkkaa.. Onkos se Nikki vielä Elos.. Jos muistan sen Saliksen.. ;D.. Taisin kaivaa sen Pölyistä viimeksi just tämän aiheen Tiimoilta.. Vois vaikka löytyy kohtuu helposti se vanha Sepustuskin.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Noh, Syytön Mä Muiden Olettamuksiin olen.. Ja siihen, etteivät monet (varsinkaan uudet palstalaiset) tiedä tuon Hymiön Käytön Tarinaa.. Mun Kohral.. ;P

.. Ootas käyn kurkkaa.. Onkos se Nikki vielä Elos.. Jos muistan sen Saliksen.. ;D.. Taisin kaivaa sen Pölyistä viimeksi just tämän aiheen Tiimoilta.. Vois vaikka löytyy kohtuu helposti se vanha Sepustuskin.. ;D

.. Muistin Oikein.. ;D

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14837020/esitatteko-varakkaampaa-kuin-olettekaan#comment-89742776

https://www.youtube.com/watch?v=9sLR0vgpeWI

.. On ollut näämmä taas Hulvaton Olo.. ;D

• elisakettu kirjoitti:

Sää olet aina hulvaton.
        *slurps*

.. Noh, Enpäs ole.. "Vain toisinaan".. ;D

.. *Slurpsauttaa takas..*.. ;P

• Kaisanoasaa

Kyllä naise panee palstan jännämiehiä

• Capt.Morg

Totta kai, mutta siitähän ei huudella. 100% luottamus.

• ätmikinsaa

Juuri näin. ;)

• Uskoisko...🤣

• sir.luottamus

Joojoo 1000000000000000000000000000000000% luottamus

• MadyMarbelaine

Olen tottakai

• Yhen rekisteröidyn naisen kanssa olen joka oli täällä vielä alkuvuodesta, ei ole näkynyt aikoihin ainakaan nimimerkillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3782
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      211
      3699
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3382
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3362
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2237
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1788
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1555
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32