Millainen on paha ihminen?

CommandoHauis49cm

Sellaisia on . Snl.28:5

Tarkoittaako paha paatunutta vai voiko paatunut erottaa oikeaa väärästä mutta ei välitä siitä?

Valehtelin eilen eräälle ihmiselle. Saako sitä syntiä anteeksi ? Jos saa niin miten?
Itse en asiaa, vanhaa valhetta, ottanut esiin. Vuosia sitten kerroin tehneeni jotain, mutta oikeasti en tehnyt sitä oikeassa elämässä mutta tein niin GTA4:ssa.Halusin esittää ollakseni
Kuinka vapautua omantunnon tuskasta?

Mulla olisi ollut tilaisuus kertoa asia että tein sen GTA4:ssa , en tehnyt niin tässä elämäsä vaan toisessa pelimaailmassa.Omatuntoa masensi ja painoi eilen. Mietin muutamista ulkomaille ja/tai kieleni irrottamista.

Poistuessani pippaloista mieleeni nousi sanat: kukonlauluun mennessä sinä minut kolmesti petät. Ja olin kuin shokissa majaani päästyäni. Paikalla oli uskovia ja jumalattomia. Yllätys oli suuri kun kuulin tutun miehen tulleen uskoon !Hänen uskovaisen vaimon rukoukset toimineet! Eli joskus uskova aviopuoliso voi saada jumalattoman aviopuolison uskoon.

9

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lslslwl

Paha ihminen on sellainen joka ei edes tunnusta tekevänsä pahaa.

• TomOfFinlandPiilohomous

Homoja siellä, homoja täällä!

• kaikki ihmiset on pahoja.. minä en.

• Et ole ihminen vai?

• Älä tipu.

• en tipu minä olen sellaista parenpi en ole ikinä kaatunut

• CommandoHauis49cm

Mitä rääväsuumaisuutra! Lopeta! Nuhtelen sua! Häpeän punastu!

• nerdist kirjoitti:

en tipu minä olen sellaista parenpi en ole ikinä kaatunut

Hieno juttu.

• HomomiesMiehekäs35cm

Ei pahalla mutta ootko psykolokilla käyny? Hauis35cnt. Ei kikuli,, se on 12cnt, mutta ei pojut oo mua haukku.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5107
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3456
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2785
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1810
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      247
      1370
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1005
    Aihe