Ristiriitainen ero

Lacrimosa

Rakastin naista koko sen ajan kun oltiin yhdessä, kaipaan häntä vieläkin ja tekee niin helvetisti mieli saada edes pitkä hali, mutta erottiiin todella ihmeellisesti ja kylmästi sanaakaan sanomatta. Vaikka hän tuntisi mua kohtaan samoin, niin siltikään ei voida olla yhdessä "terveyssyistä".

Hän siis käytti päihteitä ja seurustelu aikana jäin itsekin koukkuun ja se ei todellakaan ollut hyvä asia vaikka se aika jolloin oltiin yhdessä oli elämäni ihaninta. Luulen että jäisin uudelleen koukkuun päihteisiin ja se onkin ainoa syy mikä estää suhteen.

Vieläkin tuntuu kuin hän olsi elämäni rakkaus enkä tunnu pääsevän yli, enkä pysty aloittamaan uutta suhdetta kun tämä ex on niin paljon mielessä. En koskaan uskonut että voin löytää ihmisen jota rakastaa niin paljon ja arkikin tuntui spesiaalilta eikä harmaalta ajan kulumiselta. Tulisipa hän edes uniini <3
En tiedä pitäisikö mennä treffeille yhden toisen naisen kanssa joka on jo kysynyt minua treffeille, että auttaisiki tuo ylipääsemiseen

2

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämävoittaa

      Koita päästä mieluummin omassa elämässäsi jaloillesi ja käsitellä tunteesi läpi terapiassa. Sä taidat olla yhtä juopunut ja riippuvainen kyseisestä ihmisestä kuin päihteistä ja toistat vaan samaa virhettäsi edelleen tarrautumalla johonkuhun toiseen. Terapiassa sä tulet ymmärtämään omaa riippuvuuttasi paremmin ja opit tuntemaan itseäsi myös paremmin. Elämä selvinpäinkin voi olla laiffii, kunhan pääset riippuvuudestasi eroon, niin näet maailman aivan uusin silmin, etkä kaipaa sitä kurjuutta enää.

    • EiEnääIkinäSuhdetta

      Ei ollut päihteitä,ei mitään aavistusta mistään.
      Suunnitelmia tulevaisuudesta yhdessä,kaikki oli suunniteltu.
      Viimeisen kerran kun nähtiin,suudeltiin ja pidettiin toisistamme kiinni.
      Sanat "rakastan sinua" lopuksi
      Sitten vaan loppu...ei enää mitään,ei edes syytä miksi?
      Painaa mieltä yhä ja pari vuotta jo kulunut.
      Aika arvoton olo,kun näin voi nainen kohdella miestä,jota valehteli rakastavan.
      Sanokaa ihmiset päättäessänne suhteet toiselle etes syy siihen...on se toinen sen sentään ansainnut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe