Ristiriitainen ero

Lacrimosa

Rakastin naista koko sen ajan kun oltiin yhdessä, kaipaan häntä vieläkin ja tekee niin helvetisti mieli saada edes pitkä hali, mutta erottiiin todella ihmeellisesti ja kylmästi sanaakaan sanomatta. Vaikka hän tuntisi mua kohtaan samoin, niin siltikään ei voida olla yhdessä "terveyssyistä".

Hän siis käytti päihteitä ja seurustelu aikana jäin itsekin koukkuun ja se ei todellakaan ollut hyvä asia vaikka se aika jolloin oltiin yhdessä oli elämäni ihaninta. Luulen että jäisin uudelleen koukkuun päihteisiin ja se onkin ainoa syy mikä estää suhteen.

Vieläkin tuntuu kuin hän olsi elämäni rakkaus enkä tunnu pääsevän yli, enkä pysty aloittamaan uutta suhdetta kun tämä ex on niin paljon mielessä. En koskaan uskonut että voin löytää ihmisen jota rakastaa niin paljon ja arkikin tuntui spesiaalilta eikä harmaalta ajan kulumiselta. Tulisipa hän edes uniini <3
En tiedä pitäisikö mennä treffeille yhden toisen naisen kanssa joka on jo kysynyt minua treffeille, että auttaisiki tuo ylipääsemiseen

2

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämävoittaa

Koita päästä mieluummin omassa elämässäsi jaloillesi ja käsitellä tunteesi läpi terapiassa. Sä taidat olla yhtä juopunut ja riippuvainen kyseisestä ihmisestä kuin päihteistä ja toistat vaan samaa virhettäsi edelleen tarrautumalla johonkuhun toiseen. Terapiassa sä tulet ymmärtämään omaa riippuvuuttasi paremmin ja opit tuntemaan itseäsi myös paremmin. Elämä selvinpäinkin voi olla laiffii, kunhan pääset riippuvuudestasi eroon, niin näet maailman aivan uusin silmin, etkä kaipaa sitä kurjuutta enää.

• EiEnääIkinäSuhdetta

Ei ollut päihteitä,ei mitään aavistusta mistään.
      Suunnitelmia tulevaisuudesta yhdessä,kaikki oli suunniteltu.
      Viimeisen kerran kun nähtiin,suudeltiin ja pidettiin toisistamme kiinni.
      Sanat "rakastan sinua" lopuksi
      Sitten vaan loppu...ei enää mitään,ei edes syytä miksi?
      Painaa mieltä yhä ja pari vuotta jo kulunut.
      Aika arvoton olo,kun näin voi nainen kohdella miestä,jota valehteli rakastavan.
      Sanokaa ihmiset päättäessänne suhteet toiselle etes syy siihen...on se toinen sen sentään ansainnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4909
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3631
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3289
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1971
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      187
      1857
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe