netistä? Olen lukenut palstoja jne ja jos ne tahalleen tekee niin että kun lähettävät kellon niin ovat lyhentäneet ranneketta. Kun ostaa kivijalka myymälästä silloin tällaista ei tapahdu! Itse olen harkinnut hankkia seikon automaatti sukelluskellon on mielestäni hieno. Melkein samanlainen kun james bond elokuvassa bondilla live and let die paitsi että bondin kello lienee rolex :) tämmöstä ajattelin--------
https://www.keskisenkello.fi/tuotteet/seiko-srpa21k1-prospex-padi-special-edition
ei taida kannattaa tilata rannekelloa
6
394
Vastaukset
- CasioOnAciaa
On olemassa hämäriä harmaamyyjiä joilta voi odottaa mitä tahansa, ja sitten ihan rehtejä verkkokauppoja jotka eivät lähde lyhentelemään Seikojen hihnoja (ja mitä hittoa ne tekisivät niillä irtopalasilla, myisivät netissä sikahintaan? Buahhaaa!!!) HämäräHarmaa ehkä pätkii Rolexin remmiä, mutta että BulkkiSeikoa?
Keskisenkello lähetti minulle tuplasti kallimman G-Shockin ja perille tuli alle kahdessa vuorokaudessa. Ei oltu remmiä vuoltu lyhyemmäksi (mutta vähänpä olisi järkeä pätkiä muoviremmiä...). Tuskin ryhtyvät Seikon ranneketta lyhentämään, tippuvat osat ladon lattianrakoon kuitenkin. - tietoEiLuulo
Tuo kyseinen liike on luotettava.
- Näinonon
"Pepsi" Seiko..
- Köyhänmiehenbond
Jos sen Seikon nyt väkisin tulee näyttää rollelta, niin tämä on lähempänä https://www.kelloni.fi/tuote/seiko-5-sports-snzf17k1-sea-urchin/
- Anonyymi
Jos mahdollista jossain käydä testaamassa, sitten tilataan halvemmalla ulkomailta. Näin se yleensä menee
- Anonyymi
Netistä voi turvallisesti tilata, kun tietää mitä tilaa ja mistä tilaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821