Tämä palstahan on tarkoitettu niille jotka pyytävät esirukouksia ja itse rukoilevat ja yrittävät auttaa muita ja lohduttaa hädässä olevia kanssaveljiään ja -sisariaan.
Kerrotaan omista kokemuksista, kannustetaan ja myötäeletään ja autetaan.
Monelle yksinäiselle tämä palsta on se palsta josta saa apua, tukea ja neuvoja.
Sydämellisten ja lähimmäisenrakkautta tuntevien palsta.
On niin ikävää että on joitakin pahansuopia ja kehittymättömiä (sorry, mutta pakko sanoa) häiriköitä jotka säännöllisesti tulevat tänne häiriköimään (kuten esim tämä Mirka, joka käyttää muitakin nimimerkkejä). Säälittää oikeastaan vain, toivon silti että kehittyisi jotenkin ja etsisi apua.
Mutta meidän ei kannata välittää,
Jatkakaamme rukousta ja rukoilkaamme toistemme puolesta, ja hätääkärsivien puolesta.
Jeesus auttaa aina.
Nähtävästi tulee taas jokin ala-arvoinen ja ivaileva vastaus, mutta ei meidän tarvitse välittää siitä.
Voi käyttää myös allaolevaa nimimerkkiä, kun luulee olevansa nokkela.
Näinhän ei ole kuten kaikki tietää.
Ikävää nää häiriköt tällä palstalla
8
173
Vastaukset
- tervetuloamukaan
Kaikki eivät tykkää faebookista, mutta on hyviä uskovaisten rukousryhmiä, jossa pilkkaajat eivät voi mellastaa. Hyvä ryhmä on Jeesuksen rakkaat ystävät. On myös Rukouksen ja Kuulemisen Ryhmä ja Vapaitten suuntien kristityt. Tulkaa näihin, niin saatte enemmän rukoustukea ja myös sielunhoidollista apua.
- en.jää.kaipaamaan
Terve menoa vaan valheen ympyrään kehää kiertämään.
- älkäämmevälittäkö
Kiitos tiedosta!
- valeenmurskaaja
Kiitos kiitos jeesus kaikkien hullujen äiti.
- palstaahäiritään
Rukoilemista vihataan ja se on merkki, että pahat voimat eivät siitä pidä, että Jeesuksen omat rukoilevat!
- palstaahäiritään
Jeesuskaan ei pidä, kun ei kuule ja auta meitä!
- Tiptiptiptiptiptip
Maailma paikkaa räystäänsä.
- T..Mirka
""Tämä palstahan on tarkoitettu niille jotka pyytävät esirukouksia ja itse rukoilevat ja yrittävät auttaa muita ja lohduttaa hädässä olevia kanssaveljiään ja -sisariaan.""
Mistä päättelit tämän?
Minä roikun täällä kertoakseni totuuden rukoilemisesta. Kukaan ei ole vielä todistanut että olisin väärässä. Tämä kannustaa minua jatkamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102503- 842181
- 561717
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601693- 1551590
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461496Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1541491- 1171250
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271197Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261196