Heipä vaan
Minulle kävi tässä niin sanotusti vanhanaikaisesti ja rakastuin Sveitsiläiseen naiseen, nyt mieleni halajaa näin alkuvaiheessa päästä tottakai hänen luokseen ja olenkin suunnitellut loppuvuonna ja alkuvuodesta olla siellä muutaman kuukauden pätkät. Mulla omat hommat suomessa ja ne sallii tälläisen oleilun myös siellä. Sen verran päästä pipi että jotain päivä puuhaa sinne pitää saada, mutoin lanttu hajoaa. Ajatuksissa siisa jotain hommaa vaan sieltä, se mitä siitä maksetaan ja millaista se on en niinkään välitä siitä, pääasia että saa tehdä jotakin ja vielä mielellään käsilläni.
Kyselenkin nyt vinkkejä teiltä miten ja mistä sieltä voisin aloittaa kyselyä? Ja ylipäätään mitä minun tulisi tietää ja ottaa huomioon tälläisestä haaveillessani. Niin ja se kieli taito jää englantiin...
Kaikista tiedon murusista olen kiitollinen :)
Hommia Sveitsissä, miten homma pelaa?
Onni81
1
243
Vastaukset
- 4T3TE
Jos sinua kiinnostaa SUOMEN PARAS VIDEO SISÄLTÖ niin kannataa käydä tilaamassa SHIELDBOY youtubesta. SUOSITTELEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....948981Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156807Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523860
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.683205- 1722311
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191266