Ostin Emotonista beaauty labin valmistamat magneettiripset. Ripsiä ei saanut mitenkään laitettua ja ripsien keskellä oleva magneetti oli niin pieni ettei ripset sillä pysy paikoillaan jos ne jotenkin saisi laitettua. Valitin sekä valmistajalle että emotioniin ripisistä ja pyysin kaupan purkua johon ei suostuttu koska heidän mielestään syy on käyttäjässä eli en vaan osaa laittaa ripsiä paikalleen. Niiden laittaminen vaatii kuulemma tosi monta yrityskertaa ennen kuin ripset saa paikoilleen. Ostin toiset paremmat magneettiripset ja niissä on 5 magneettia ja ne saa paikoilleen. Älkää ostako pyöreässä pahvikotelossa olevia beauty labin magneettiripisiä!
Magneettiripset
2
2351
Vastaukset
- enolerobottihuji
kiitos kun kerroit! olen harkinnut ostamista ja päädyn myös ostamaan sellaiset joissa on useampi magneetti. pysyykö silmissä ilman ripsiväriä?
- Mummeli56
Ostin tänään Tokmannin Löytö-korista magneettiripset hintaan 2 e . - En meinannut saada tuotetta ulos pahvisesta kotelostaan, oli niin vahvalla liimalla kiinnitetty; lisäki ripset olivat magneeteillaan kiinni hopeanvärisessä ohuessa levyssä. Toiset ripset lähtivät siististi irti metallista, mutta ne, missä magneetit olivat ilmeisesti eri puolilla - eivät lähteneetkään, vaan magneetit jäivät erilleen ripsistä eikä niitä voinut käsitellä mitenkään. Yksi 1/2 cm mittainen magneetti sitten putosi lattialle eikä löytynyt. --- joten roskiin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693