Viikkoa ennen juhannusta laitoin pitkästä aikaa profiilin. Menin tyhmä maksamaan kolmen kuukauden maksunkin. En mennyt sinne innosta puhkuen vaan pitkään syvää yksinäisyyttä potien.
Kävikin sitten niin, että juhannuksena tapasin ihan livenä, oikeassa elämässä, ilman nettejä jotain niiin mulle sopivaa, että pistin profiilini heti pois.
Ihmetyttää kuitenkin, että romaanin verran tekstiä sisältävä yhteydenotto on ottanut moneen otteeseen yhteyttä. Ei ymmärrä, kun sanoin alkuun ettei kiinnosta, koska ajatusmaailma on aika vieras. Ja elämäntavat muutenkin. Ei ymmärtänyt kun sanoin tapailevani nyt jotain vakavemmin otettavaa ja olen poistanut profiilinikin. Ilmoitti vaan, että kun tämä menee pieleen niin ota yhteyttä. No ei ole ollut tarvetta niin tulikin määräys tapaamiseen. Laitoin eston. Keskustelu on käyty sähköpostissa.
Käskemälläkö saa kiinnostavuutta? Sivuuttamalla täysin vastaukset? Ei terve? Miettiikö oikeasti kukaan millaisen kuvan itsestään antaa silloin kun itsestään noissa deiteissä kertoo, käskee, ruinaa, yms.....
Vastauksen ymmärtäminen olis ihan jees
4
209
Vastaukset
- naminamit
Olet siis seksin tuskissasi mennyt lupaamaan sellaista mitä ett ole pystynyt pitämään,
Ilmiselvästi niitä lupauksia mitä himoissasi sinne laittanut ja kultareunuksista pilveä olet kerennyt toiselle lupailemaan, ja tilanteet kun on muuttuneet sinulla toinen on yrittänyt lunastaa sinun lupuaksiasi, Eli varmaan katsahdus sinne kuuluisaan peiliin.
Elä mene kuunaan lupailemaan sellaista mitä ett pysty etkä aio pitää. Onneksi löysit livenä jonkun.
Ei tuo nainen näytä ymmärtävän ettei se sua saa. Epätoivoiselta tuo nainen kuulostaa.- CjMyHcMq
Oletteko kokeilleet? Itse rekisteröidyin sivustolle https://Vipdevki.info/?id26564 ja yllätyin tuloksesta. Suomalaiselle miehelle tuntuu olevan melko paljon kysyntää :)
Naisetkin ovat omaan silmään kauniimpia kuin suomalaisissa sivustoissa ;) - säälionsairaus
Taitaa olla sulla sama tilanne kun ukollani. Otti salaa kakkosen josta eroon ei pääse. Toki sen ulos nakkasin. Mutta lapset saivat väännettyä sen takaisin. Nyt näytellä niin onnellisia ja kaikki ok. Kun sanoin ehdot millä palaa on rikkonut niitä jo monta kertaa tuon kakkosen kanssa. Olisipa osannut kopioida viestit. Nyt lapset ei usko väitettä niistä ja olen saanut käskyn sulkea suuni. Eli loukussa ollaan. No kai se kakkonen ymmärtää minun mielipiteeni tuosta eikä roiku säälistä miehessä ni lisää rahaa anoen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227