Vastauksen ymmärtäminen olis ihan jees

Viikkoa ennen juhannusta laitoin pitkästä aikaa profiilin. Menin tyhmä maksamaan kolmen kuukauden maksunkin. En mennyt sinne innosta puhkuen vaan pitkään syvää yksinäisyyttä potien.
Kävikin sitten niin, että juhannuksena tapasin ihan livenä, oikeassa elämässä, ilman nettejä jotain niiin mulle sopivaa, että pistin profiilini heti pois.
Ihmetyttää kuitenkin, että romaanin verran tekstiä sisältävä yhteydenotto on ottanut moneen otteeseen yhteyttä. Ei ymmärrä, kun sanoin alkuun ettei kiinnosta, koska ajatusmaailma on aika vieras. Ja elämäntavat muutenkin. Ei ymmärtänyt kun sanoin tapailevani nyt jotain vakavemmin otettavaa ja olen poistanut profiilinikin. Ilmoitti vaan, että kun tämä menee pieleen niin ota yhteyttä. No ei ole ollut tarvetta niin tulikin määräys tapaamiseen. Laitoin eston. Keskustelu on käyty sähköpostissa.

Käskemälläkö saa kiinnostavuutta? Sivuuttamalla täysin vastaukset? Ei terve? Miettiikö oikeasti kukaan millaisen kuvan itsestään antaa silloin kun itsestään noissa deiteissä kertoo, käskee, ruinaa, yms.....
4225
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Olet siis seksin tuskissasi mennyt lupaamaan sellaista mitä ett ole pystynyt pitämään,
Ilmiselvästi niitä lupauksia mitä himoissasi sinne laittanut ja kultareunuksista pilveä olet kerennyt toiselle lupailemaan, ja tilanteet kun on muuttuneet sinulla toinen on yrittänyt lunastaa sinun lupuaksiasi, Eli varmaan katsahdus sinne kuuluisaan peiliin.
Elä mene kuunaan lupailemaan sellaista mitä ett pysty etkä aio pitää.

Äänestä

Onneksi löysit livenä jonkun.
Ei tuo nainen näytä ymmärtävän ettei se sua saa. Epätoivoiselta tuo nainen kuulostaa.

Äänestä

Oletteko kokeilleet? Itse rekisteröidyin sivustolle https://Vipdevki.info/?id26564 ja yllätyin tuloksesta. Suomalaiselle miehelle tuntuu olevan melko paljon kysyntää :)

Naisetkin ovat omaan silmään kauniimpia kuin suomalaisissa sivustoissa ;)

Äänestä

Taitaa olla sulla sama tilanne kun ukollani. Otti salaa kakkosen josta eroon ei pääse. Toki sen ulos nakkasin. Mutta lapset saivat väännettyä sen takaisin. Nyt näytellä niin onnellisia ja kaikki ok. Kun sanoin ehdot millä palaa on rikkonut niitä jo monta kertaa tuon kakkosen kanssa. Olisipa osannut kopioida viestit. Nyt lapset ei usko väitettä niistä ja olen saanut käskyn sulkea suuni. Eli loukussa ollaan. No kai se kakkonen ymmärtää minun mielipiteeni tuosta eikä roiku säälistä miehessä ni lisää rahaa anoen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kello kirjoitti:

Viikkoa ennen juhannusta laitoin pitkästä aikaa profiilin. Menin tyhmä maksamaan kolmen kuukauden maksunkin. En mennyt sinne innosta puhkuen vaan pitkään syvää yksinäisyyttä potien.
Kävikin sitten niin, että juhannuksena tapasin ihan livenä, oikeassa elämässä, ilman nettejä jotain niiin mulle sopivaa, että pistin profiilini heti pois.
Ihmetyttää kuitenkin, että romaanin verran tekstiä sisältävä yhteydenotto on ottanut moneen otteeseen yhteyttä. Ei ymmärrä, kun sanoin alkuun ettei kiinnosta, koska ajatusmaailma on aika vieras. Ja elämäntavat muutenkin. Ei ymmärtänyt kun sanoin tapailevani nyt jotain vakavemmin otettavaa ja olen poistanut profiilinikin. Ilmoitti vaan, että kun tämä menee pieleen niin ota yhteyttä. No ei ole ollut tarvetta niin tulikin määräys tapaamiseen. Laitoin eston. Keskustelu on käyty sähköpostissa.

Käskemälläkö saa kiinnostavuutta? Sivuuttamalla täysin vastaukset? Ei terve? Miettiikö oikeasti kukaan millaisen kuvan itsestään antaa silloin kun itsestään noissa deiteissä kertoo, käskee, ruinaa, yms.....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu