Viikkoa ennen juhannusta laitoin pitkästä aikaa profiilin. Menin tyhmä maksamaan kolmen kuukauden maksunkin. En mennyt sinne innosta puhkuen vaan pitkään syvää yksinäisyyttä potien.
Kävikin sitten niin, että juhannuksena tapasin ihan livenä, oikeassa elämässä, ilman nettejä jotain niiin mulle sopivaa, että pistin profiilini heti pois.
Ihmetyttää kuitenkin, että romaanin verran tekstiä sisältävä yhteydenotto on ottanut moneen otteeseen yhteyttä. Ei ymmärrä, kun sanoin alkuun ettei kiinnosta, koska ajatusmaailma on aika vieras. Ja elämäntavat muutenkin. Ei ymmärtänyt kun sanoin tapailevani nyt jotain vakavemmin otettavaa ja olen poistanut profiilinikin. Ilmoitti vaan, että kun tämä menee pieleen niin ota yhteyttä. No ei ole ollut tarvetta niin tulikin määräys tapaamiseen. Laitoin eston. Keskustelu on käyty sähköpostissa.
Käskemälläkö saa kiinnostavuutta? Sivuuttamalla täysin vastaukset? Ei terve? Miettiikö oikeasti kukaan millaisen kuvan itsestään antaa silloin kun itsestään noissa deiteissä kertoo, käskee, ruinaa, yms.....
Vastauksen ymmärtäminen olis ihan jees
4
224
Vastaukset 4
- naminamit
Olet siis seksin tuskissasi mennyt lupaamaan sellaista mitä ett ole pystynyt pitämään,
Ilmiselvästi niitä lupauksia mitä himoissasi sinne laittanut ja kultareunuksista pilveä olet kerennyt toiselle lupailemaan, ja tilanteet kun on muuttuneet sinulla toinen on yrittänyt lunastaa sinun lupuaksiasi, Eli varmaan katsahdus sinne kuuluisaan peiliin.
Elä mene kuunaan lupailemaan sellaista mitä ett pysty etkä aio pitää. Onneksi löysit livenä jonkun.
Ei tuo nainen näytä ymmärtävän ettei se sua saa. Epätoivoiselta tuo nainen kuulostaa.- CjMyHcMq
Oletteko kokeilleet? Itse rekisteröidyin sivustolle https://Vipdevki.info/?id26564 ja yllätyin tuloksesta. Suomalaiselle miehelle tuntuu olevan melko paljon kysyntää :)
Naisetkin ovat omaan silmään kauniimpia kuin suomalaisissa sivustoissa ;) - säälionsairaus
Taitaa olla sulla sama tilanne kun ukollani. Otti salaa kakkosen josta eroon ei pääse. Toki sen ulos nakkasin. Mutta lapset saivat väännettyä sen takaisin. Nyt näytellä niin onnellisia ja kaikki ok. Kun sanoin ehdot millä palaa on rikkonut niitä jo monta kertaa tuon kakkosen kanssa. Olisipa osannut kopioida viestit. Nyt lapset ei usko väitettä niistä ja olen saanut käskyn sulkea suuni. Eli loukussa ollaan. No kai se kakkonen ymmärtää minun mielipiteeni tuosta eikä roiku säälistä miehessä ni lisää rahaa anoen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.135776Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197720Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars103713Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47677Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!28653- 61639
- 47600
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520