Jos peppupupu

Huohh

käyttää vielä kerran sanoja "lol" ja "keittää" minä ammun itseni.

40

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veitömoumentpliiis

      Elä pupu vielä kirjoita mitään....haluan kuulla, että kuuluuko laukaus läheltä....

      • tsorgge,oli pakko..mitäköhän se ny tekee? mitä luulet? :D


      • veitömoumentpliiis
        peppupupu kirjoitti:

        tsorgge,oli pakko..mitäköhän se ny tekee? mitä luulet? :D

        Kuulostelin jo, että hiljaista oli... No päästiimpä yhdestä mielensäpahoittajasta taas...toivottavasti!

        Olisin vaan niin toivonut, että tuosta naapurista ois kuulunut laukaus, ois eräs toisten elämään nenänsä tunkevasta nillittäjästä päässyt...harmi...


      • veitömoumentpliiis kirjoitti:

        Kuulostelin jo, että hiljaista oli... No päästiimpä yhdestä mielensäpahoittajasta taas...toivottavasti!

        Olisin vaan niin toivonut, että tuosta naapurista ois kuulunut laukaus, ois eräs toisten elämään nenänsä tunkevasta nillittäjästä päässyt...harmi...

        Joo, ei sit kuulunut aseen ääntä:D Mä en ymmärrä miten joitakin voi ärsyttää tietyt sanat niin paljon? Voihan toi "keittää" tuoda mieleen tuon yhden napsahtaneen keittelijän mutta kai nyt muutkin saa keittää??: p vai pitäiskö käyttää tervaa&höyheniä?

        Sä taidat sit inhota sun naapuria ihan kybällä hu? Sulla taitaa olla ihan aito kyttääjä siellä..sun pitäis järjestää sille joku jekku,seuraavan kerran kun tunkee sun mestoille;)


      • toistooooooo
        peppupupu kirjoitti:

        Joo, ei sit kuulunut aseen ääntä:D Mä en ymmärrä miten joitakin voi ärsyttää tietyt sanat niin paljon? Voihan toi "keittää" tuoda mieleen tuon yhden napsahtaneen keittelijän mutta kai nyt muutkin saa keittää??: p vai pitäiskö käyttää tervaa&höyheniä?

        Sä taidat sit inhota sun naapuria ihan kybällä hu? Sulla taitaa olla ihan aito kyttääjä siellä..sun pitäis järjestää sille joku jekku,seuraavan kerran kun tunkee sun mestoille;)

        Toisto tekee joistain asioista ärsyttäviä. Jos naapurissa koira haukahtaa niin tuskin siitä kukaan ärsyyntyy, mutta jos räksyttää säännöllisesti niin sitten varmasti monikin.


    • :D lol keittääkö?

      • nerokas kombo ;)


    • noh??:D minkä valitset aseeksi koska kohta lähtee!;D miksi "keittää" sana on pannassa? sehän oli keino päästä eroon epämiellyttävistä tyypeistä,varsinkin keskiajalla tykättiin keittää kaikenlaista tai kaataa kiehuvia nesteitä päälle: p trollolloooooooool..lollot joko nyt?;)

    • jhgjhgfjhgfj

      Anna mennä -kukaan ei kaipaa.

      Kerrankin palstalla on nuori, kaunis sinkkunainen.

      • 5hfeoy

        Siis naisena esiintyvä 6-kymppinen äijä, tarkoitat varmaan...


      • 5hfeoy kirjoitti:

        Siis naisena esiintyvä 6-kymppinen äijä, tarkoitat varmaan...

        lol tuskimpa vaan urvelo : p


      • juupajaapa

        Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas.


      • jaharvoin

        On täällä vielä peppistä nuorempiakin, ja kauniita ;) Mutta ei rekattuina.


    • peppu-pupu

      lollolllol

    • Omg lol.

      • 76547657

        Really? Kun pp valittiin palstan kauneimmaksi, laitoit välittömästi tuon feikkikuvan, vaikka olet varattu.


      • oh em gee,yaaassss lollol ;D


      • 76547657 kirjoitti:

        Really? Kun pp valittiin palstan kauneimmaksi, laitoit välittömästi tuon feikkikuvan, vaikka olet varattu.

        lady aina laittelee noita kuvia,so what??:) enkä mä kyllä ole mikään palstan kaunein,ehkä oudoin?: p


      • 76547657 kirjoitti:

        Really? Kun pp valittiin palstan kauneimmaksi, laitoit välittömästi tuon feikkikuvan, vaikka olet varattu.

        Täh?! Putosin kärryiltä, mun typsy pelaa tota peliä. Otin siitä intoutuneena Aloyn. Löytyi jopa naisen näköisenä, edellinen oli kuulemma miehen näköinen. Ei minusta, mutta joku puska kyseli.🤣

        Horizon Zero Dawn on aika kiva peli, mäkin kokeikin sitä. Pleikkaa pelata vastoin kaikkia periaatteitani ..


      • peppupupu kirjoitti:

        oh em gee,yaaassss lollol ;D

        Hell yeah little sister...🤣 lollol..rolfmao..


      • 76547657 kirjoitti:

        Really? Kun pp valittiin palstan kauneimmaksi, laitoit välittömästi tuon feikkikuvan, vaikka olet varattu.

        Se on nk. avatar. Minusta hyvä.


      • jhgjhfgjhgfj
        peppupupu kirjoitti:

        lady aina laittelee noita kuvia,so what??:) enkä mä kyllä ole mikään palstan kaunein,ehkä oudoin?: p

        Olen 4v seurannut sen touhuja täällä. Elämä kovin tyhjää -äijä aina töissä, eikä sosiaalisia kontakteja kodin ulkopuolella. Flirttailee täällä jokaisen äijän kanssa. Säälin vaan sen miestä.


      • jhgjhfgjhgfj kirjoitti:

        Olen 4v seurannut sen touhuja täällä. Elämä kovin tyhjää -äijä aina töissä, eikä sosiaalisia kontakteja kodin ulkopuolella. Flirttailee täällä jokaisen äijän kanssa. Säälin vaan sen miestä.

        Mun mies istuu tossa vieressä ja kattelee mille nauran. Oota mä näytän sille tämän sun viestin....

        Hetki..


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mun mies istuu tossa vieressä ja kattelee mille nauran. Oota mä näytän sille tämän sun viestin....

        Hetki..

        Noniin, jaaha vai silleen se sanoi ja pyöritti päätään. ☺️

        Niinpä...


      • peppupupu kirjoitti:

        lady aina laittelee noita kuvia,so what??:) enkä mä kyllä ole mikään palstan kaunein,ehkä oudoin?: p

        Täytyy siedättää ätmejä tavallisien naisten kuvilla ja avattarilla...ettei ne luule kaikkien olevan Shirly Karvasia..


      • jazuli.narraaja
        LadyZorro kirjoitti:

        Mun mies istuu tossa vieressä ja kattelee mille nauran. Oota mä näytän sille tämän sun viestin....

        Hetki..

        Sulla miestäs ollu siinä... älä yritä.


      • kjhgkjhgkj
        LadyZorro kirjoitti:

        Täytyy siedättää ätmejä tavallisien naisten kuvilla ja avattarilla...ettei ne luule kaikkien olevan Shirly Karvasia..

        No sori sönkkö. Olen ehkä vaan kateellinen, koska en itse saanut lapsia. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi.

        Anteeksi vielä. :(


      • jazuli.narraaja kirjoitti:

        Sulla miestäs ollu siinä... älä yritä.

        Olipa hyvinkin, se ei ymmärrä miten mä jaksan palstoilla notkua. Sitä itteä ei kuulemma jaksaisi kiinnostaa enää, ei millään...mutta ei ole kieltänytkään minua olemasta, ihmetellyt vaan kuinka sä jaksat ja jaksaako kiinnostaa höpinät.

        Pelaa likan kanssa sitä Horizon Zero Dawn peliä. Mäkin taidan mennä mukaan tai kattelemaan ainakin. Ensimmäinen pleikkapeli mikä muakin vähän kiinnostaa...koneita tuhotaan ja keräillään osia niistä jne.


      • kjhgkjhgkj kirjoitti:

        No sori sönkkö. Olen ehkä vaan kateellinen, koska en itse saanut lapsia. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi.

        Anteeksi vielä. :(

        Höh, en pahoita mieltäni vaikka joskus ihmettelenkin joitakin kommentteja. Mun elämä on mulle hyvä näin, vaikkei se kaikille olisikaan mitään sisällöltään tällaisena. Ihan on tietoisia valintoja olla jossain ja olla olematta jossain. :)

        Sulla on kumminkin sun oma elämä, se on tärkeä ilman lapsiakin. Ainutkertainen, se ei tule takas, kun se on mennyt. Niin mäkin opettelin hyväksymään lapsettomuutta joskus...mulla on kuitenkin mun elämä ja se elämä voi olla hyvä ja elämisen arvoinen lapsettomanakin. Usko pois.


      • eeeeeeeeeeeee
        peppupupu kirjoitti:

        lady aina laittelee noita kuvia,so what??:) enkä mä kyllä ole mikään palstan kaunein,ehkä oudoin?: p

        No se nyt ei ole mikään kovin suuri kehu jos on tämän palstan "kaunein".


      • gpnionooononno
        LadyZorro kirjoitti:

        Mun mies istuu tossa vieressä ja kattelee mille nauran. Oota mä näytän sille tämän sun viestin....

        Hetki..

        No kyllä sekin on elämän koyhyyden merkki jos pyörii tällaisella palstalla ollessaan parisuhteessa, sama koskee fb:ia yms..


      • jhgfjhgfjhgfj
        LadyZorro kirjoitti:

        Höh, en pahoita mieltäni vaikka joskus ihmettelenkin joitakin kommentteja. Mun elämä on mulle hyvä näin, vaikkei se kaikille olisikaan mitään sisällöltään tällaisena. Ihan on tietoisia valintoja olla jossain ja olla olematta jossain. :)

        Sulla on kumminkin sun oma elämä, se on tärkeä ilman lapsiakin. Ainutkertainen, se ei tule takas, kun se on mennyt. Niin mäkin opettelin hyväksymään lapsettomuutta joskus...mulla on kuitenkin mun elämä ja se elämä voi olla hyvä ja elämisen arvoinen lapsettomanakin. Usko pois.

        Anteeksi vielä. En tosiaankaan tarkoittanut mitään pahaa. :(


      • exactly
        eeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        No se nyt ei ole mikään kovin suuri kehu jos on tämän palstan "kaunein".

        No ei, etenkään jos muita ei ole edes nähty, pari korkeintaan epäslevissä filtteröidyissä kuvissa.


      • exactly kirjoitti:

        No ei, etenkään jos muita ei ole edes nähty, pari korkeintaan epäslevissä filtteröidyissä kuvissa.

        en tietenkään tiedä mutta luulen että olen aika erinäköinen kuin muut naiset täällä:) kaikki on nähnyt mun naturellitkin kuvat(ne södet josta ei pidetty) joten jos jonkun mielestä peppis on kaunis,hän vain diggaa mun lookkia.,mitäpä tuota ruotimaan.


      • jhgfjhgfjhgfj kirjoitti:

        Anteeksi vielä. En tosiaankaan tarkoittanut mitään pahaa. :(

        No äläs nyt liioittele sentäs tuota asiaa. Kyllä täällä saa olla eri mieltä ja kertoa näkemyksiään, kuulijalla on sitten valinnanvara miten asiaan suhtautuu. Mun lähtökohta on se, ettei kaikkien tarvikaan tajuta mun maailmankuvaani, tapaani elää tai ylipäänsä minua mitenkään. Eikä siinä ole mitään hirvittävää.

        Joten ihan vapaasti saa olla kaikessa vastaan, jos sille tuntuu, kunhan ei oleta että se jotenkin mua muuttais. :D


      • jhgjhgfjh
        LadyZorro kirjoitti:

        No äläs nyt liioittele sentäs tuota asiaa. Kyllä täällä saa olla eri mieltä ja kertoa näkemyksiään, kuulijalla on sitten valinnanvara miten asiaan suhtautuu. Mun lähtökohta on se, ettei kaikkien tarvikaan tajuta mun maailmankuvaani, tapaani elää tai ylipäänsä minua mitenkään. Eikä siinä ole mitään hirvittävää.

        Joten ihan vapaasti saa olla kaikessa vastaan, jos sille tuntuu, kunhan ei oleta että se jotenkin mua muuttais. :D

        En ole kaikessa vastaan. :) Olen aina pitänyt sinua palstan ytninä. Siitä kateus, jota häpeän. :)

        Sinulla on onnellinen parisuhde, rakastava mies, ja ihanat lapset. Toivottavasti ymmärrät, kuinka onnekas olet.

        Yksinäinen ja onneton elämäni sai kirjoittamaan epäasiallisesti sinulle heikkona hetkenä. Toivon sinulle ja perheellesi koko sydämestäni kaikkea hyvää.


    • LMAO
      OMG älä tee sitä!

    • Huohh

      Terveisiä sairaalasta. Kädet toimii ja puhelin on mukana. Tosiaan ammuin itseäni eilen päähän kun peppupupu käytti taas sanoja lol ja keittää. Pistooli oli 22 joten eihän se tehonnut. Halvaannuin kuitenkin jaloistani. Kiitti pp.

      • ei saisi kyllä vitsailla tämmösillä..mutta voi..lepäät ihan siinä sängyllä niin mä KEITÄN sulle kahvia ja laitan LOLcatsit pyörimään : p


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe