Miksi pienessä storyvilessä
Järjestetään
Sep 13 Storyville, Helsinki Matchbox (UK)
Tuollaisia keikkoja kun paikka on pieni ja kun keikka alkaa pakkautuu koko jengi lavan eteen eikä mitään näe.
Viimelsi tuon bändin keikka samassa paikassa muutama vuosi sitten oli paha pettymys.
Soundi oli puuroa ja paikka ihan väärä tuollaiselle bändille.
Koko keikka kuullosti muutenkin siltä että bändin parhaat päivät ovat kaukana takana.
Ei kannata vaivautua parasta kuunnella midnight dynamosia jossain muualla.
Matchbox keikalla
Storyvillessa_
4
1186
Vastaukset
- MidnightDynamos
Kuka oli katsomassa ja oliko keikka hyvä?
- villestory
Kyllä Matchbox on takuuvarma joka paikassa.. Se missä keikkoja järjestetään on bändin keikkamyyjän ja paikallisen järjestäjän vastuulla.
- Anonyymi
Kyllä ei näin ole, crazy cavan on parempi livebändi kuin matchbox. Matchbox kuulostaa ihan popilta kun crazy cavan on enemmän rock a billyä.
- Anonyymi
Lahessa vielä pienemmässä paikassa, ja torstaina... olisi ollut tosi kivaa lähteä katsomaan... huono päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043