Miksi pienessä storyvilessä
Järjestetään
Sep 13 Storyville, Helsinki Matchbox (UK)
Tuollaisia keikkoja kun paikka on pieni ja kun keikka alkaa pakkautuu koko jengi lavan eteen eikä mitään näe.
Viimelsi tuon bändin keikka samassa paikassa muutama vuosi sitten oli paha pettymys.
Soundi oli puuroa ja paikka ihan väärä tuollaiselle bändille.
Koko keikka kuullosti muutenkin siltä että bändin parhaat päivät ovat kaukana takana.
Ei kannata vaivautua parasta kuunnella midnight dynamosia jossain muualla.
Matchbox keikalla
Storyvillessa_
4
1397
Vastaukset
- MidnightDynamos
Kuka oli katsomassa ja oliko keikka hyvä?
- villestory
Kyllä Matchbox on takuuvarma joka paikassa.. Se missä keikkoja järjestetään on bändin keikkamyyjän ja paikallisen järjestäjän vastuulla.
- Anonyymi
Kyllä ei näin ole, crazy cavan on parempi livebändi kuin matchbox. Matchbox kuulostaa ihan popilta kun crazy cavan on enemmän rock a billyä.
- Anonyymi
Lahessa vielä pienemmässä paikassa, ja torstaina... olisi ollut tosi kivaa lähteä katsomaan... huono päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488