Miten saisin iskettyä?
Haluan Cheekin!
14
314
Vastaukset
- aapuaa
Lähdet kiljut sen kotioven takana!
- Iida-96
"Saatan herää Miamissa, rullaa illal Damissa..."
SLURPSIS! Juuri tuollaisen Ytmin haluan!- Cock_Ring_Amsterdam
Bi-Boy
- minustakin
Cheek on namupala.
- Näionärreet
Cheek on super ytm, joten sun pitää olla vähintään super ytn
- ei.kannata
kukapa ei haluais :D ootko ajatellu miltä tuntuis sitten suhteen jälkeen katella exäänsä uutisissa ja lehdissä kerskumassa elämästään kun teidän suhteenne ois ohi? voi olla aika v*ttumaista :D
- Belle-
Öö? Ei haittais yhtään :D Jos saisin yhdenkin yön viettää Cheekin kanssa niin se riittäis mulle :P
- Pusherman-Jucci
Belle- kirjoitti:
Öö? Ei haittais yhtään :D Jos saisin yhdenkin yön viettää Cheekin kanssa niin se riittäis mulle :P
Vittu Esko eiks me sovittu et lopetat naisena esiintymisen netissä? HäH?
- ei_ymmärrä
Miten kukaan voi sitä haluta?
Sehän lopetti jo uransa... Et kannattaa pokata joku nouseva tähti?
- Tauno-Vaari-nussii
Tauski?
- N91
Jare olis kyllä kiinnostava tositarkoituksella :)
- ole.mies
Olemalla mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890