Noni oon tällänen semi nuori tyttö ja värjäsin eilen mustaksi hiukset. Omistan luonnollisesti ruskeat niin musta väri ei ole koskaan tartunut kauhean hyvin. Mutta tällä kertaa huomasin että hiuksista oli tullet hiukan vihreät (tosi tumman ja ne näkee vain lampun valossa hyvin) niin värjäsin Crazy Color värillä niin mitä mieltä olette, että laitanko vain suoraan uuden kerroksen jos ne muuttuisivat mustiksi vai antaisi jo olla vain? (Kyseessä on siis suoravärit jos ette tiedä) vastatkaa nopeasti!! :3
Hiuksista tuli vihreät vaikka piti tulla mustat
Ongelmalapsi
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423