Päätin pitkään kaappikello ja kuunneltuani etten halua kuunnella kelloa joka soi korkealta ja kovaa kuten sopraano. Niinpä päätin ostaa kellon jonka soitto olisi vaikka basso tai altto äänilajissa. Katselin aikani ja netistä katsoin kolme ja puoli sataa maksavaa 85 cm kaappikello. Kun kello tuli postiin niin kävin hakemassa sen polkupyörällä. Ruuvasin ruuvin seinään ja laitoin kellon päälle. Kun kello soi niin se muistuttaa erehdyttävästi kirkon kelloa. Kuuntelin aikani ja aloin suorastaan kaivata sopraano-äänisiä kellojani. Siksi päätin uudelleen antaa ajan kulua ja ehkäpä joskus tuntuu mukavalta kuunnella kirkon kellon ääntä.
Isokokoinen seinäkello
Kaappikelloni
3
195
Vastaukset
- Ikäkello
Minä korjautin kellon. Siihen vaihdettiin koneisto. Nyt kelpaa kuunnella koko kelloa.
- Minänaapurisi
Kyllähän mummot pitävät eniten vanhan aikaisista kelloista jotka soittaa puolen tunnin ja tasatuntilyönnit. Kun kerran tottuu kuuntelemaan jotain kelloa niin haluaa sen olevan aina soittamassa paitsi yöllä. Kun aamu koittaa, haluaa herätä oman kaappikellon tuttuun soittoon. Kylläpä on mukava kuunnella kaappikellon ääntä.
- mörrix
Mistä olette bonganneet näitä 'basso- tai sopraanoäänisiä' seinäkelloja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810732
- 525150
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1142219- 292063
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291174Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341133Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551034