Abortti kun mies hylkää raskauden takia

ratkaisut

Onko täälä ketään, kenen mies tai miesystävä on jättänyt raskauden takia ja olet tehnyt abortin sen takia.? Luin tällasia juttuja ja sai vähän miettimään, onko moni tehnyt abortin esim. Valviralta luvan saatua kun yli 12 raskausviikkoja?

www.meidanperhe.fi/keskustelu/314996/ketju/_miksi_mies_hylkaa_raskaana_olevan_naisen_
/kaksplus.fi/threads/raskaana-ja-mies-jaetti.2069980/
www.vauva.fi/keskustelu/1480679/ketju/olen_raskaana_ja_mies_jatti
www.vauva.fi/keskustelu/1304315/ketju/raskaana_ja_mies_jatti_toisen_takia
/www.vauva.fi/keskustelu/1487105/ketju/mies_jatti_kun_olen_raskaana_han_haluaa_puhua_kayt
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9166481/arvostaisitko-sina-miesta-joka-jattaa-raskaana-olevan-vaimonsa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13962375/mies-jatti-kun-tulin-raskaaksi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14325871/raskaana-ja-mies-jatti
https://keskustelu.suomi24.fi/t/1977694/mies-jatti-yksin-laskettuna-aikana

Kun nettiä lukee tuntuu raskaana olevan hylkääminen olevan tosi yleistä. Mutta onko abortin teko tässä tilanteessa monella edessä tai takana?

6

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettäsillälaillaXD

Jälleen kerran alotus johon ei tietenkään saa paschabotin mielestä vastata mitään ;-D

Kuka vaj.acci lapsiaan ryhtyy tapp.amaan jonkun m * * q.un ukon takia?! Siitäkö se koko elämä on kiinni?

"onko moni tehnyt abortin esim. Valviralta luvan saatua kun yli 12 raskausviikkoja? "

Tottakai onnistuu tällä ylistetyllä mahtilailla ihan millä tahansa väkisin vää.nnetyllä "sosiaalisyyllä" aina sinne rv20 saakka, ja tiedän tapauksen jossa syynä oli rv17 juuri se että mies ei aio osallistua lapsen elämään. Siis lähes keskosikäsiä lapsia tap.etaan itsekkäillä mukavuus.syillä.. että on tää "hieno" laki, eikö totta?

• Huojennus

Kyllä minä olen jättänyt parikin muijaa. Ja tekivät sitten kyllä abortin. Mikä oli suunnaton helpotus.

• Äiti3

Kyllähän meistä jokainen nainen tietää, että jos suhde pettää alkumetreillä niin nainen kantaa vastuun lapsesta.

• DomPerignon-34

En mä vaan. Vaikka loppuis myöhemminki. 😊

• Minusta tämä aloitus sopii hyvin keskusteluksi siitä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Onko sillä jotain tekemistä esim. sen kanssa, että naiset jää yksin raskautensa kanssa ja synnytyksen jälkeen? Kuitenkin on kyse tilanteesta, kun nainen eniten tarvisi tukea ja toisen läsnäoloa, tukiverkkoja ja toisten ihmisten vastuunkantamista asiasta. Nykymaailmassa tätä on yhä vähemmän. Jos ei lapsen isäkään ole kiinnostunut ja häipyy paikalta niin onko sitten ihme, että päätyy aborttiin, jos arvioi, ettei voimat ja tukiverkot riitä selviämään lapsivuodeajastakaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      307
      2617
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      13
      1844
    3. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      1700
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      116
      1630
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      336
      1505
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1303
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      116
      1242
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1147
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      235
      998
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      219
      847
    Aihe