Aina voi olla perjantai,

Prismaperjantai!

Noin 2,5 tunnin kuluttua työviikko on taas ohi ja on aika suunnata Prismaan ostoksille. Mitäs kaikkea sitä tarvitaankaan... Ainakin perheleipurien viipaloitua sekaleipää, Valion Arki-juustoa ja Arki-jogurttia, Atrian Kunnon Arki lihapullia, X-tra pakastelohkoperunoita, muutama litra maitoa, säkillinen koiranruokaa, Minttu-Petterille irtokarkkeja, 4 litran kannu öljyä eli viikon öljyt Octaviaan, pari Hartwallin Sinistä II-olutta (toinen Ekille).

15

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysynvaan

      Muutamia kysymyksiä timpalle.

      1. Mikä on koulutuksesi?

      2. Mikä on ammattisi?

      3. Paljonko tienaat kuukaudessa?

      4. Mitä harrastat?

      5. Löytyykö kavereita ja ystäviä?

      6. Kuinka tyytyväinen olet parisuhteeseesi?

      7. Mitä mieltä olet Bicky Royal miehestä ja mitä arvelet hänen tuumivan vaimostasi?

      • 1. Mikä on koulutuksesi?
        Olen koulutukseltani kone- ja tuotantotekniikan insinööri ja suuntautunut laivatekniikkaan

        2. Mikä on ammattisi?
        Työskentelen laivojen ilmanvaihtojärjestelmien suunnittelu- ja toteutusprojektissa

        3. Paljonko tienaat kuukaudessa?
        Bruttona 3800€ ja veroprosenttini on 32% eli käteen jää noin 2500€

        4. Mitä harrastat?
        Perheellisen miehen ei ole aina niin helppoa löytää aikaa harrastuksille, mutta olen nuoresta saakka rakentanut ja keräillyt panssarivaunujen pienoismalleja. Käyn myös pyöräilemässä Minttu-Petterin kanssa. Joskus hän istuu pyörän takana olevassa "perävaunussa" ja joskus pyöräilee itse pienellä pyörällään. Pyöräni on korkearunkoinen 28-tuumainen Helkama, jossa on 4 vaihdetta ja jalkajarrut.

        5. Löytyykö kavereita ja ystäviä?
        Työpaikalla on paljon samanhenkisiä työkavereita, mutta paras ystäväni on opiskeluajoista asti tuttu Eki.

        6. Kuinka tyytyväinen olet parisuhteeseesi?
        En lyö, ryyppää enkä petä, joten olen varsinainen YTM-mies. Olen valtavan onnellinen perheestäni, mutta mielestäni minun meriiteillä pitäisi niitä saantilauantaita olla useamminkin.

        7. Mitä mieltä olet Bicky Royal miehestä ja mitä arvelet hänen tuumivan vaimostasi?
        -Hän on vaimoni ex-mies ja Bicky Jr:n biologinen isä, joten pakko hänenkin kanssa on yrittää tulla toimeen. Ei meillä ole paljoakaan yhteistä, mutta hän on kyllä toisinaan auttanutkin minua. Esim. toissa juhannuksena hän majoitti minut ja Minttu-Petterin vuokramökkiinsä kun meidän vuokraaman asuntoauton lämmitysjärjestelmä hajosi ja yöllä lämpötila oli alle 10 astetta. Oivoi... Kyllä hän tulee Janican kanssa hyvin juttuun myös eron jälkeenkin, mutta loppujen lopuksi minä tässä olen onnellisesti naimisissa ja Bicky eronnut mies.


      • hmmmmmmmmmmmm

        Miksi opiskelit ainoastaan AMK-inssiksi, etkä DI:ksi?

        Mitä muuten tykkäsit opiskeluajoistasi? Kävitkö usein keskellä viikkoa opiskelijabileissä Club Marilynissä? Omistitko haalarit? Saitko opiskeluaikoinasi naista? Luulisin ton kone-ja tuotantotekniikan insinöörilinjan olevan aika miesvoittoinen(?) Tulitko hyvin juttuun suoraan amiksesta tulleiden jännämiesopiskelijoiden kanssa? Miten muuten pärjäsit opinnoissasi?


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        1. Mikä on koulutuksesi?
        Olen koulutukseltani kone- ja tuotantotekniikan insinööri ja suuntautunut laivatekniikkaan

        2. Mikä on ammattisi?
        Työskentelen laivojen ilmanvaihtojärjestelmien suunnittelu- ja toteutusprojektissa

        3. Paljonko tienaat kuukaudessa?
        Bruttona 3800€ ja veroprosenttini on 32% eli käteen jää noin 2500€

        4. Mitä harrastat?
        Perheellisen miehen ei ole aina niin helppoa löytää aikaa harrastuksille, mutta olen nuoresta saakka rakentanut ja keräillyt panssarivaunujen pienoismalleja. Käyn myös pyöräilemässä Minttu-Petterin kanssa. Joskus hän istuu pyörän takana olevassa "perävaunussa" ja joskus pyöräilee itse pienellä pyörällään. Pyöräni on korkearunkoinen 28-tuumainen Helkama, jossa on 4 vaihdetta ja jalkajarrut.

        5. Löytyykö kavereita ja ystäviä?
        Työpaikalla on paljon samanhenkisiä työkavereita, mutta paras ystäväni on opiskeluajoista asti tuttu Eki.

        6. Kuinka tyytyväinen olet parisuhteeseesi?
        En lyö, ryyppää enkä petä, joten olen varsinainen YTM-mies. Olen valtavan onnellinen perheestäni, mutta mielestäni minun meriiteillä pitäisi niitä saantilauantaita olla useamminkin.

        7. Mitä mieltä olet Bicky Royal miehestä ja mitä arvelet hänen tuumivan vaimostasi?
        -Hän on vaimoni ex-mies ja Bicky Jr:n biologinen isä, joten pakko hänenkin kanssa on yrittää tulla toimeen. Ei meillä ole paljoakaan yhteistä, mutta hän on kyllä toisinaan auttanutkin minua. Esim. toissa juhannuksena hän majoitti minut ja Minttu-Petterin vuokramökkiinsä kun meidän vuokraaman asuntoauton lämmitysjärjestelmä hajosi ja yöllä lämpötila oli alle 10 astetta. Oivoi... Kyllä hän tulee Janican kanssa hyvin juttuun myös eron jälkeenkin, mutta loppujen lopuksi minä tässä olen onnellisesti naimisissa ja Bicky eronnut mies.

        Sä oot varmasti sitten pärjännyt hyvin koulussa ja panostanut jo ihan nuoresta lähtien siihen opiskeluun, kun oot insinööriksi opiskellut ja pääsyt noin hyvän ja vastuulliseen ammatiin.

        Toista se on hieman näillä Varissuon ja Penetrators MC:n miehillä, jotka ovat varmaan käyneet vaan sen "elämänkoulun":))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ai sulla on myös sellainen Helkama polkupyörän perävaunu Minttu-Peterille varattuna:)))))))))))))))))))))))))))))

        Just huomasin telkussa mainoksen siitä, että Skodalla onkin viikonloppuna jokin Simple Clever-viikonloppu:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Sä oot varmasti sitten pärjännyt hyvin koulussa ja panostanut jo ihan nuoresta lähtien siihen opiskeluun, kun oot insinööriksi opiskellut ja pääsyt noin hyvän ja vastuulliseen ammatiin.

        Toista se on hieman näillä Varissuon ja Penetrators MC:n miehillä, jotka ovat varmaan käyneet vaan sen "elämänkoulun":))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ai sulla on myös sellainen Helkama polkupyörän perävaunu Minttu-Peterille varattuna:)))))))))))))))))))))))))))))

        Just huomasin telkussa mainoksen siitä, että Skodalla onkin viikonloppuna jokin Simple Clever-viikonloppu:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Onhan se opiskelu kaikkein tärkein juttu nuoren miehen elämässä. Sitä kautta pääsee hyvään työpaikkaan, joka mahdollistaa vakaat kuukausitulot, jolloin sitä nousee ihan YTM-mies kategoriaan.


    • Mullakin on työ viikko ohi ja kävin Itäharjun Prismassa ostoksilla. Itse ostin HK:n sinistä lenkki makkaraa, lauantai makkaraa, Reissu mies ruisleipää, perunoita, nakkeja, keitto juureksia kun teen nakki soppaa, Karhu olutta 48 tölkkiä, Rainbow jogurttia, peruna lastuja mitäs vielä niin joo Mennen partavettä.

      Mä olen ajanut mun kasipätkä Volvolla muutaman tuhat kilometriä ja olen kerran lisännyt öljyä. Sällin Carinaan vaihdoin öljyt 15.000 km välein eikä meinaan koskaan tarvinnut lisätä öljyä enkä usko että myöskään Jeren tarvii sitä tehdä. Kuulostaa siltä että Timppa sun auto ei ole ihan kunnossa mut mitä olen lukenut Tuulilasi auto lehdestä niin tuo on yleinen ongelma volkkari konsernin tuotteissa

      • Ai säkin kävit Jorma tänään Prismassa vai:))))))))))))) Ajattelin itse käydä huomenna Prismassa.

        Luin itse eilen tota Toyota-palstaa, niin siellä palstalla "Yleistä Toyotasta", joku hieman kyseenalaisti Toyotan laadun. Vaikuttaa aika ihmeelliseltä, kun sillä sunkin vanhalla Carinalla on ajettu uskollisesti jo yli 400 tkm:)))))))))))))))))))))))))))))))))) Ja vielä kun auto on kuulemma nykyisin sun pojan käytössä, niin kyllähän sen Carinan voi sano hyvin kestävän.

        Miltäs ne naisasiat näyttää, että onko löytynyt paljon mielenkiintoisia ja potentiaalisia emäntäehdokkaita sinne kasipätkä Volvon etupenkille?:)))))))))))))))))))))))))))))))


      • Nyt-jotain-sexyy-päälle
        DarkFear kirjoitti:

        Ai säkin kävit Jorma tänään Prismassa vai:))))))))))))) Ajattelin itse käydä huomenna Prismassa.

        Luin itse eilen tota Toyota-palstaa, niin siellä palstalla "Yleistä Toyotasta", joku hieman kyseenalaisti Toyotan laadun. Vaikuttaa aika ihmeelliseltä, kun sillä sunkin vanhalla Carinalla on ajettu uskollisesti jo yli 400 tkm:)))))))))))))))))))))))))))))))))) Ja vielä kun auto on kuulemma nykyisin sun pojan käytössä, niin kyllähän sen Carinan voi sano hyvin kestävän.

        Miltäs ne naisasiat näyttää, että onko löytynyt paljon mielenkiintoisia ja potentiaalisia emäntäehdokkaita sinne kasipätkä Volvon etupenkille?:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Pureskeleeko upseeri ja herrasmies Yusuf vielä perjantai-khattiaan, kun ei ole vielä sinua takaapäin ottamassa? Rupeahan valmistautumaan maratonipanoon!


      • DarkFear kirjoitti:

        Ai säkin kävit Jorma tänään Prismassa vai:))))))))))))) Ajattelin itse käydä huomenna Prismassa.

        Luin itse eilen tota Toyota-palstaa, niin siellä palstalla "Yleistä Toyotasta", joku hieman kyseenalaisti Toyotan laadun. Vaikuttaa aika ihmeelliseltä, kun sillä sunkin vanhalla Carinalla on ajettu uskollisesti jo yli 400 tkm:)))))))))))))))))))))))))))))))))) Ja vielä kun auto on kuulemma nykyisin sun pojan käytössä, niin kyllähän sen Carinan voi sano hyvin kestävän.

        Miltäs ne naisasiat näyttää, että onko löytynyt paljon mielenkiintoisia ja potentiaalisia emäntäehdokkaita sinne kasipätkä Volvon etupenkille?:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Eipä ole ihan uusista Tojotista kokemusta mutta tuo E-mallin Carina vm 1994 on ihan pommin varma vehje kunhan muistaa vaihtaa öljyt ja jako hihnan ajallaan.

        Näiden ATK vehkeiden kautta ei ainakaan vielä ole löytynyt uutta emäntää mutta voihan se löytyä vaikkapa Varissuon paikallisesta jossa tulee istuttua SUOMI-Maken ja muiden kaverien kansa


    • Lindtmanni

      Kuule Timppa!

      Onko koskaan lipsahtanut homostelun puolelle Ekin kanssa? Siis vaikka saunassa tai Mökillä/lapinreissulla. Ette taida kumpikaan juurikaan saada pildee..

    • Kuuleppa Timppa,
      sun elämä muistuttaa hyvin paljon meidän perheen elämää. Miinus tuo Bicky Royal -mies. Meidän lapset kun on vain yhden miehen, tän mun aviopuolison. Prismassa munkin mies käy perjantaisin. Ostokset on myös hieman erilaiset, sanotaanko tervellisempään suuntaan ja mies ostaa viinipullon meille yhteiseksi perjantaina. Meilläkin oli aikanaan pyöräkärry, jossa vedin kahta lastamme ja mieskin käytti sitä toisinaan. Pienoismallitkin on tuttuja. Ei hassumpi elämä, en minä sanois noin usein: oivoivoi.. :)

    • Kuuleppa Timppa.
      Olen vahvasti sitä mieltä, että tuo sinun kauppalistasi on puutteellinen. Lisätään siihen reilusti hedelmiä ja vihanneksia.

      Ei mulla muuta... jatkakaa! :)

    • omaitsensä

      Minttu-Petteri taitaa olla nykyaikainen translapsi.

    • Etkö ole jo liian vanha pitämään mielikuvituskavereita?

    • Kävin itsekin tänään alkuillasta Prismassa. Ostin mm. useamman litran maitoa ja jugurttia, sekä cokista, kahvia, mehua, kalaa ja perunoita. Rahaa meni n. 40 euroa.

      Näkyi sinä Prisman parkkialueella valtava Dodge Ram Jyystö-Truck, jossa oli vielä normaalia isommat renkaat. Ollut varmaan jonkun paikallisen Penetrators MC:n miehen auto siinä parkissa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe