ja kuluttaisitte siten aikaanne ja voisi vähentää palstailua tai lopettaa kokonaan eli esim kalastusta ja samalla voisi löytää kumppaninkin eli mitä harrastusta olet miettinyt tai tekisi mieli kokeilla
oletteko miettineet uutta harrastusta
7
172
Vastaukset
- Ky__i
Joo, olen kyllä miettinyt 🤔 .. ja sitten heräsin ja tulin tänne 🤪
- viinamies
Jaa että kumppani löytyy kalastuksen parista? Ylipäätään ajatus että kumppani löytyisi harrastusten parista on sellaisten ihmisten haaveilua jotka eivät haluaisi tunnustaa elämän karuja tosiasioita.
Kumppani löydetään lähes poikkeuksetta silloin kun ollaan ryyppäämässä ja bailaamassa. Alkoholi on Amorin nuoli joka liittää naisen ja miehen kiinni toisiinsa yökerhon värivalojen loisteessa. Sitten kun kumppani on löytynyt voikin harrastaa kaikkea yhdessä.- hyppimään
melkein hetikö pitäis mennä
- kalja.harrastus
harrastus sekin on eli harrastaa juopottelua ja bilettämistä totta eli harrastuksesta voi löytää kumppanin
No jos harrastais kynsien nakertamista. Oisko se kehittävää?
Ainahan mulla on ollut runsaasti kaikenlaista muutakin mielekästä tekemistä täällä hengailemisen lisäksi. Mutta miksi kokonaan pitäisi lopettaa? Eikö kohtuudella voisi jatkaa?
- Rumasinkkumies-
Olen harrastanut vaikka mitä. 20 vuotta salibändyä, siihen vielä jalista ja pesistä ja jäkistä nuorena. Yhtään naista en ole tavanntu harrastusten kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482