Ovatko ne 0 euroa?
Entäs polttoainekulut? Ne ovat huomattavat ydinvoimalaitoksissa.
Aurinkovoimaloiden henkilöstö- ja jätekulut?
9
146
Vastaukset
- se-vain-että
Unohtuiko avaajalta jotain aurinkopaneelien jätekuiluista?
https://blogit.iltalehti.fi/eija-riitta-korhola/2018/02/02/aurinkopaneelit-tuottavat-300-kertaa-enemman-jatetta-kuin-ydinvoima/comment-page-3/- KylmäTotuus
Minkään tuotannon kulut eivät ole nolla. Ei niitä esim. kukaan ilmaiseksi käytä tai huolla. Miksi vihreää valhetta pitää työntää joka paikkaan?
- NakkiaEijalle
Hah hah..., Eija- Riita Korhola on ydinvoimalobbari vailla vertaa.
Repii siitä hyvän toimentulonsa, rahaa ei ydinvoimaryhmältä puutu...... - TalvipäivänSeisokko
Hohohohoh
Mitenkäs se paneeli tuottaa sähköä lumisateessa, tammikuussa ?
Laskeppas sille sitten tuotantokustannus kun ei tule sähköä... - samallalailla
Rahaa saadaan automaatista ja aurinkopaneeleita kaupasta. Siinä mitää jätteitä synny.
Ja mihin paneeleitakaan tarvitaan kun sähköä tulee töpselistä? - NakkiPaistattelee
Tässä aurinkovoimaa:
https://www.youtube.com/watch?v=AZGHLkMEUzE&t=8s - älä-ruoki-trolleja
Kannattaako floodaajalle vastata? Se kun tuntuu valehtelevan ehtimiseen ja jää siitä myös kiinni.
- KylmäTotuus
Vihreää valhetta ainakin tällä palstalla riittää. Miksei voida puhua totta?
- hähähähhähähäääää
Vihreät kannattavat nykyisin ydinvoimaa.
Voimme siis katsoa että ydinvoiman kannattajat valehtelevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1792348- 1211961
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791502- 1631430
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591188
- 1191101