Yhdessä oltu avovaimon kanssa 14v .1.5kk avioliiton jälkeen kävi kaverinsa kanssa kylillä ja ihastui johonkin tyyppiin oli jatkoilla kuulemma vain nukkunut lusikassa tämän kanssa🤔 olenko turhaan pahoittanut mieleni??
Mitä tekisin?
14
483
Vastaukset
Ja avioehtoa ei tietenkään tullut tehtyä?
Onko massia ja omaisuutta minkä verran?
Haiskahtaa ihan tyypilliseltä ryöstöltä..Ensin houkutellaan mies avioliittoon ja sitten annetaan syy erolle ja viedään puolet miehen omaisuudesta.
Kaksi sääntöä miehille:
A:)Älä koskaan sitoudu naiseen taloudellisesti.
B:)Älä koskaan mene avioliittoon.- Työtön
Ei avoliitossa mitään avioehtoa tehdä, minun naisellani on monta sataa hehtaaria peltoa ja metsää , mutta se ei haluu avioliittoon mun kanssa , kun en allekirjoita avioehtoa, sillä on parempi palkka , kun mulla ja komia perintö nuo maat ja mannut.
- unohdakokojuttu
Tuota tapahtuu. Muija teki yllättäen saman kaltaisen kolttosen, oli ravintola yön päätteeksi mennyt kaverilleen yöksi, no ei siinä sinänsä mitään se vain että mukana oli ravintolasta isketty mies. Ei tullut selväksi oliko ollut seksiä mutta yhdessä nukuttu kaverin sohvalla, muijan kaveri tämän kertoi kun juttu alko kiristää välejä kotona ja sitä kysyin. Muija ei ole kertonut oliko seksiä, sanoi vain ettei mitään ihmeellistä tapahtunut, ei kertonut sitäkään oliko nukkunut ilman vaatteita. Naisille tulee aika kun vaan haluavat vierasta mies seuraa, on sitten kyse seksistä tai muuten vaan hauskanpidosta, mietin vaan mitenköhän muija suhtautuisi jos minä tekisin saman, pirun mustasukkainen tuo on ollut koko yhdessä olo ajan. Mulla ei tuota avieron uhkaa ole kun avoliitossa ollaan joten annoin asian olla, ei se siitä miksikään muutu. Jos kovasti vaivaa tee itse sama se helpottaa olotilaa.
- KokenutIhminen
” Naisille tulee aika kun vaan haluavat vierasta mies seuraa, on sitten kyse seksistä tai muuten vaan hauskanpidosta”
Kyllä se tulee eteen monille miehillekin. On aika harvinaista ettei vuosikausiin tuntisi seksuaalista vetovoimaa kehenkään muuhun kuin omaan kumppaniinsa, ei me ihmiset mitään robotteja olla. Se on sitten ihan eri asia toteuttaako mielihalunsa. Ihastumisiakin tulee joskus pitkissä liitoissa mutta ne menee usein ohi.
Se on sitten parin oma asia osataanko näistä puhua vai vaietaanko kuoliaaksi. Joskus on paree olla hiljaa, joskus on paree sopia että ok mutta älä ota tavaksi. Toisille taas sopii vain ehdottomuus eli kerrasta poikki.
Useimmille käy kuitenkin niin, että molemmat pettää kerran tai pari tahollaan ja molemmat valehtelee ettei mitään tapahtunut. Käyhän se niinkin.
Et ole turhaan pahoittanut mieltäsi.
Tuohan on pettämistä (ellette ole toisin sopineet). Luultavasti seksiäkin on ollut, mutta koska sitä on mahdotonta näyttää toteen, se kielletään.- vierastasaanut
Kaikki kielletään kun ei voida todistaa toteen, se on maailman meno tällä haavaa eikä kukaan ole niin tyhmä että myöntäisi pettäneensä. Ei nainnen nuku lisikkaasennossa vaan nukkumisen ilosta, seksiä on ollut.
- Puumanainen
vierastasaanut kirjoitti:
Kaikki kielletään kun ei voida todistaa toteen, se on maailman meno tällä haavaa eikä kukaan ole niin tyhmä että myöntäisi pettäneensä. Ei nainnen nuku lisikkaasennossa vaan nukkumisen ilosta, seksiä on ollut.
Eikä mies nuku jatkoilla naisen kanssa lusikassa yrittämättä päästä pesälle, Seksiä on ollut ihan satavarmasti jonkinmoista, vaikka mies ei olis ihan maaliin asti päässyt lataamaan.
Ap:n nainen on päätynyt tuiki tavalliseen valehtelutapaan, eli kun ei pysty puhumaan täyttä valetta, kerrotaan osatotuus. Myönnetään mies jatkoilla ja lusikka, mutta ei seksiä.
Vain sokean sinisilmäinen edes kysyy, onko aihetta mieli pahoittaa. - ÄlähänHättäile
Ja ei ainakaan ollut sisällä tai edes liikkunut...
Oikeesti hei ei tuosta kannata suurta meteliä nostaa. Anna hänelle mahdollisuus osoittaa olevansa suhteenne arvoinen. - dhl
Puumanainen kirjoitti:
Eikä mies nuku jatkoilla naisen kanssa lusikassa yrittämättä päästä pesälle, Seksiä on ollut ihan satavarmasti jonkinmoista, vaikka mies ei olis ihan maaliin asti päässyt lataamaan.
Ap:n nainen on päätynyt tuiki tavalliseen valehtelutapaan, eli kun ei pysty puhumaan täyttä valetta, kerrotaan osatotuus. Myönnetään mies jatkoilla ja lusikka, mutta ei seksiä.
Vain sokean sinisilmäinen edes kysyy, onko aihetta mieli pahoittaa."Eikä mies nuku jatkoilla naisen kanssa lusikassa yrittämättä päästä pesälle"
Sori puumanainen, olet niin väärässä. Riippuu hyvin paljon miehestä - sekä naisesta mitä jatkoilla tapahtuu, tai ei tapahdu. - dhl
"Luultavasti seksiäkin on ollut, mutta koska sitä on mahdotonta näyttää toteen, se kielletään. "
Yhtä mahdotonta on todistaa, ETTEI seksiä ole ollut. Mielestäni asia pitäisi käsitellä lähtökohtaisesti siitä mitä ap.n vaimo on oikein miettinyt lähtiessään ihastuksensa kanssa yötä viettämään. Miten arvelee sen vaikuttavan parisuhteeseensa? Koska ap on kuitenkin pahoittanut mielensä, mitä vaimo tehdä asian hyväksi parantaakseen ap.n oloa? Mitä vaimo ajattelee parisuhteestaan ja miehestään?
Minua hämää tämä "kävi kaverinsa kanssa kylillä ja ihastui johonkin tyyppiin". Keitä muita jatkoille lähti? Mikä on tällainen "kylä", jonne lähdetään kaverin kanssa ja ihastutaan johonkin tyyppiin ja poiketaan viettämään yö ihastuksen kanssa? Sehän on valtava riski, naisen kannalta (etenkin jos menee yksin). Tuo on "paras" keino tulla raiskatuksi. Itse en pienikokoisena naisena tekisi ikinä noin. Millaisen miehen matkaan sitten lähtisin "jatkoille"? Sellaisen, jonka tunnen ja johon luotan (kuin itseeni). dhl kirjoitti:
"Eikä mies nuku jatkoilla naisen kanssa lusikassa yrittämättä päästä pesälle"
Sori puumanainen, olet niin väärässä. Riippuu hyvin paljon miehestä - sekä naisesta mitä jatkoilla tapahtuu, tai ei tapahdu.Joskus oon viettänyt yön naisen kotona, siis uuden tuttavuuden kanssa joka sanoi heti alussa ettei koskaan harrasta seksiä eka tapaamisella kenenkään kanssa, oli sellainen periaate hänellä ja niin myös toimittiin. En ikinä tekisi mitään vastoin naisen tahtoa.
Molemmat juotiin illan mittaan muutama lonkero ja yö nukuttiin tiiviisti yhdessä, oli kesä, ilman peittoa ja naisella pelkät bikinit jalassa, siltikään en yrittänyt mitään vaikka mieli teki, paljaita rintoja toki hyväilin kevyesti ja siihen sitten nukahdinkin, sitä ei lasketa seksin harrastamiseksi.
Molemmat oltiin sinkkuja mutta samaa rataa olisi mennyt vaikka nainen olisi ollut varattukin ja mistäs sen aina tietää onko toinen vapaa vai varattu.
- dhl
No hyvä juttu tuossa on se, että vaimosi myönsi ihastuneensa, olleensa jatkoilla ja nukahtaneensa vieraan miehen kanssa. Vaimo siis kertoi asian, ei salaillut. Asioilla kuitenkin on aina vähintään toinen puoli. Tässä tapauksessa hyvä puoli on tavallaan myös huono puoli. Hommahan menee niin, että jos "eksyy" vieraan miehen (naisen) kanssa öitä viettämään, jos yhtään ajattelee oman puolison kannalta, niin asia kannattaa salata. Sinuakaan ei harmittaisi, et olisi pahoittanut mieltäsi et tuntisi itseäsi petetyksi, ellet tietäisi asiasta. Tieto lisää tuskaa.
Haasteellisinta on se miksi vaimosi ylipäänsä ihastui mieheen ja vietti heti yön tämän kanssa. Teidän suhteenne lienee jotenkin jumissa? Vaimosi ei kovin arvosta sinua? Mitä itse tekisit, jos tilanne olisi toisinpäin - kertoisitko vaimollesi? Lörpöttääkö vaimosi aina kaiken sinulle? Onko se hänen tyylinsä? Oletteko keskustelleet siitä miten olet pahoittanut mielesi? Mitä vaimo tuumaa? - SiitäEiPaluuta
Ihastus on se taikasana jota miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752