Itse olen asettanut 29v. Alaraja on tietysti 18, mutta nuorempiinkin oon törmännyt, nuorin matchi oli 16v.
Mikä teillä on yläraja naisen iälle Tinderissä
11
259
Vastaukset
- Kurppa-nainen
Ei kannata ihmetellä ettei flaksi käy jos miehen yläraja on omaa ikää 4 vuotta suurempi
- Tinder-match
Yläraja on 30 ja ja alaraja on 26
- narppakuinen
Olin pari v sitten tinderissä ehkä viikon, laitoin ikärajaksi miehille 20-30 v, nyt olen itse vähän päälle 40v. Mutta voi sitä vähän päälle kolmekymppisissäkin kivoja olla, nyt 1 sellainen löytynyt ja on ihana :)
- JossainMuualla
Pitäisi varmastikin olla Tinderissä, jotta voisi asettaa ikärajoja.
- jokumies83
18-35 ja omalla alueella ei ainuttakaan matsia kuten ei tykkäyksiäkään.
- heh.heh
Ei aloittajallakaan mitään matseja kuustoistakesäisten kanssa ole, kunhan satuilee...
Ei mitään rajaa...
Jos nainen vastaa kutsuuni niin se riittää.Jos etsisin parisuhdetta laittaisin oman ikäni, eli 49v yläikärajaksi. Miehet kun ovat sillä tavalla fyysisesti heikkoja, että eivät kovinkaan vanhoiksi jaksaa elää. Eikä sitten kenenkään vaipanvaihtajaksikaan musta ole.
Jos taas hakisin vain seksiseuraa, niin sitten yläikäraja laskisi ehkä 40 vuoteen. Mielummin alle..
Huom jos!- päättelen
Sit sun miehen pitää olla aika lerppu ja surkea tapaus. Onko ihan jo impo sun seurassa? Vai onko sinua paljon nuorempi?
- pitkätukka-68
Tarvii kai pitää kiirettä. Jouluna täytän sen 50.
Epätoivomoodi tieteski päällä, maksimi etäisyys ja maksimi-ikähaarukka XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4353656Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1182700Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32421Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne172197Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv252053Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941637Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491584Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel761570Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541465