Itse olen asettanut 29v. Alaraja on tietysti 18, mutta nuorempiinkin oon törmännyt, nuorin matchi oli 16v.
Mikä teillä on yläraja naisen iälle Tinderissä
11
241
Vastaukset
- Kurppa-nainen
Ei kannata ihmetellä ettei flaksi käy jos miehen yläraja on omaa ikää 4 vuotta suurempi
- Tinder-match
Yläraja on 30 ja ja alaraja on 26
- narppakuinen
Olin pari v sitten tinderissä ehkä viikon, laitoin ikärajaksi miehille 20-30 v, nyt olen itse vähän päälle 40v. Mutta voi sitä vähän päälle kolmekymppisissäkin kivoja olla, nyt 1 sellainen löytynyt ja on ihana :)
- JossainMuualla
Pitäisi varmastikin olla Tinderissä, jotta voisi asettaa ikärajoja.
- jokumies83
18-35 ja omalla alueella ei ainuttakaan matsia kuten ei tykkäyksiäkään.
- heh.heh
Ei aloittajallakaan mitään matseja kuustoistakesäisten kanssa ole, kunhan satuilee...
Ei mitään rajaa...
Jos nainen vastaa kutsuuni niin se riittää.Jos etsisin parisuhdetta laittaisin oman ikäni, eli 49v yläikärajaksi. Miehet kun ovat sillä tavalla fyysisesti heikkoja, että eivät kovinkaan vanhoiksi jaksaa elää. Eikä sitten kenenkään vaipanvaihtajaksikaan musta ole.
Jos taas hakisin vain seksiseuraa, niin sitten yläikäraja laskisi ehkä 40 vuoteen. Mielummin alle..
Huom jos!- päättelen
Sit sun miehen pitää olla aika lerppu ja surkea tapaus. Onko ihan jo impo sun seurassa? Vai onko sinua paljon nuorempi?
- pitkätukka-68
Tarvii kai pitää kiirettä. Jouluna täytän sen 50.
Epätoivomoodi tieteski päällä, maksimi etäisyys ja maksimi-ikähaarukka XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032239
- 1051802
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141741Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791243Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878