https://www.is.fi/perhe/art-2000005821869.html?ref=rss
Mies käy ryyppäämässä ja pettämässä a naine hoitaa 3 lasta eikä edes ulos pääse
Tuollaisten paskojen kanssa naiset tekee lapsia
17
400
Vastaukset
No onpa enemmän kuurattavaa naisella ihan himojensa kautta.
Minusta baari reissut on ihan turhia.Olin sanomassa että joskus, mies muuttuu mulkeroksi vasta jälkeenpäin,et voinut tietää todellista luonnetta ennen kuin oli liian myöhäistä..mutta näähän on näitä erinlaiset-paskoja. Niin makaa kuin petaa,ey?;)
- mikästuossa
Eikö tämä ole palstaätmien ihanne? Nainen nyrkin ja hellan välissä, vieläpä nuori vaimo ja mies jatkaa samanlaista jännis-elämää kuin ennen perhettä. Eli aisuri-timpan elämän vastakohta, nainen ei käy tyttöjen kanssa bailaamassa ja lapset on miehen ihkaomia.
Jossain on vika, kun miehistä noin paljon paskoja löytyy..
Mikä mahtaa olla oma paskuutesi määrä, vaikka nyt prosentteina? Täysin paskatonta miestä tuskin on olemassakaan. ( ja nyt ei puhuta muumeista).- Parisuhdemies-
Miksi nainen pitää miestä talossa kun mies ei osallistu mihinkään. Tuollaiselta mieheltä pitää evätä oikeus tavata lapsia kun ei niitä ruoki eikä hoida.
Kun p..ka mies ei hoida omaa osuuttaan ensimmäöisen lapsen jälkeen niin naisen logiikalla Crista tietysti tekee p..lle pari jälkeläistä lisää. Sitten jossain vaiheessa kun se tulee järkiinsä ja on puoelnkymmentä jännä-jaakon jäkkeläistä nurkista se eroaa ja etsii jonkun kiltin miehen, sitten alkaakin Cristan juoksuvuodet ja silläaikaa kun littri mies hoitaa kotona toisen miehen lapsia Crista pyörii tyttöjen illoissa kavereidensa kanssa. Kiltti mies pidetätään tarkassa kontrollissa ja jatkuvasti etsitään siitä merkkejä alkoholismista, esim. 1 olut saunan jälkeen, satutettu Crista ei voi yhtään sietää juoppoja!
- lihavihatipunen
Tuohan on joku "viinamies" joka osaa bailata mutta ei ole osannut lopettaa sitä vaikka on perhe.
Siksipä Viinamiehen "neuvoja" ei kannata kuunnella.Miten niin? Viinamiehellähän näyttää menevän juurikin hyvin tuossa liitossa, pöljä nainen hoitaa kaiken ja tekee viinamiehelle lapsia, viinamies vain bilettää.
Harmaaritari kirjoitti:
Miten niin? Viinamiehellähän näyttää menevän juurikin hyvin tuossa liitossa, pöljä nainen hoitaa kaiken ja tekee viinamiehelle lapsia, viinamies vain bilettää.
Niin eli taidat sittenkin loppupelissä ihailla niitä ns. "paskoja" miehiä, joita täällä aina niin kovasti solvaat ja syytä naisia heidän vääristä miesvalinnoistaan. Haluaisit varmasti itsekin olla samanlainen mies, mutta kun et vaan ole, niin se sua sitten harmittaa.
- huhuh
No joo nykyään kaikkeen vaaditaan joku todiste osaamisesta, kurssi ja kortti siitä niin kaikessa, mutta isäksi on oikeus kaikilla jotka on päässeet laskemaan sisään onko jotain vikaa siinä , no on.
Veronmaksajana ei kiinnostaisi maksaa muiden velvoitteita vaikka lapsilisiä eikä ainakaan niille jotka vievät rahansa pelimaailmaan pörssiin mutta näissä pienemmän tulotason urpoissa se perussuomalainen junttius näkyy.Mä olen itsekkin tästä sanonut, on se kumma kun kaikkeen muuhun vaaditaan pätevyyttä ja joka hemmetin todistus mutta lisääntymään pääse joka vajukki ja ongelmallinen. Ei voi ymmärtää..Ollaan menossa kohti maailmaa joka ennustettiin leffassa "Idiocracy" : p
- Totuus-
Tuollaista on nykyään parisuhteissa jossa naiset elää. Naiset tekee kaikki kotityöt, hoitaa lapset ja mies huitelee kylillä naimassa. Eikö naiset oikeesti kysy mieheltä että onko haluja isäksi, annatte vaan miehen spermata teidät useaan kertaa ilman mitään tolkkua. Mielestäni naisen ei kannata valittaa jälkeenpäin mitään että on rankkaa jos kerran on valinnut paskan miehen.
- ahdistaa
Eipä tuo mikään ihme ole koska perushyveet ovat menettäneet jo aikoja sitten merkityksensä. Jos on ensimmäisellä sekunnilla kemiaa niin tulevat vuodet ja vuosikymmenet ovat sen sekunnin rinnalla mitättömiä.
- Viinamies
Mies on selvästi viinamies ja tehnyt monta lasta. Vain baareissa käymällä voi tavata naisia ja perustaa perheen.
- Ätmi-
Varmaan jännämies tappaa
- hienoahienoa
Cristalla on tuollainen selkeän kiimainen katse jännämieheensä. Ilmeisesti kiltti mies ei aiheuttaisi Cristassa samaa reaktiota. Mutta tuo on vain yksi monesta naisesta, joka ajattelee noin primitiivisesti miestä valitessaan. Eipä ole tytöllä paljon järkeä päässä, eikä kyllä ole kovin monella muullakaan naisella miesasioissa.
Ei sit pysty näköjään sopimaan että menisivät vuorotellen ulos.
"menkööt aina se jaakko"
Crista antaa periksi aika helposti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303