Katsokaa karhuja
11
264
Vastaukset
Joutilaan näköistä eloa..
Taidanpa ens kerralla syntyä karhuksi.aw pikkukarhuille maistuu sapuska :D
- Tämä-selvä
Vähän on iso putous lohille
- 31miess
Olen nähnyt karhun suomessa.
Murmur murmeleita...
Taitaa olla spa-päivä, kyllä turkki kuohuissa puhdistuu.- Metsästäjä-ätmi
Kyl olis kiväärille töitä
Kaikki luvalliset on jo kaadettu. Paas kivääri koteloon ja kaappiin. Ens syksynä sitten taas. Tänä vuonna olikin ennätysmäärä kaatoluvissa.
misspönttöuuni kirjoitti:
Kaikki luvalliset on jo kaadettu. Paas kivääri koteloon ja kaappiin. Ens syksynä sitten taas. Tänä vuonna olikin ennätysmäärä kaatoluvissa.
Mökillä pyörii se "kiikalan karhu" on jo aikas vanha mutta vähän karmii, kun paikka on täynnä mökkejä ja porukka menee marjaan. Joskus mua ihan pelottaa lähteä sieneen jos kuulee että se on tallustellu siellä. Kerran se jätti ison läjän pooppia autotallin taakse,tais tehdä protestin:D
Paljon karhuja :D
.. Nyt Siellä On KolmePientäKarhua.. ;P
.. Mahtaaks ne olla Just ne Sadun Karhut?.. ;P- Totuus-
Nallekarhuja. Tonne ko pääsisi kalastaa lohia niin saalis olis varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297